Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Next

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 4 jul - 22:14

her bor kun Maruchinu hans famile bor at andet sted i byen de købte dette hjem til ham så han kunne tænde og få styer på sit liv

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 19 sep - 20:15

Maruchinu: *kommer ind af døren og går lidt rundt i huset og gr så ud og tager et bad efter badet gik han hen til sit køleskab og tag noget mad og begyndet så at spise efter han har spist gik han ind i et rum hvor der lå en masse af skaftruller og nogle vægte og en trænigs dukke og han tag en skaftrulle og begynde at læse den*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tors 22 sep - 22:30

Maruchinu: *går ud i haven og ser op mod himlen og begynder så at tænke på den sang hans søster sang for ham da han var langt nede og begynder så at nyne den*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 28 sep - 23:30

Maruchinu: *stod ude i haven og trænene* nu er der snat gået en held uge og jeg er næsten styr på min nye Genjutsu tiknik der skal bare lidt meger til *faller ned på knæne* jeg må nok holde for idag *går ind i huset igen for at sove*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tors 29 sep - 20:17

Maruchinu: *sad og spiste sin mad mens han læste i nogle sarftruller* hm *da han var fardi gik han ud i haven og træne noget meger* jeg er der næsten *bruger så sin nye Genjutsu* Jigyaku no Jutsu *sage han* hm *faldt ned på knæne igen* jeg tror den er der nu

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 5 okt - 13:47

*efter et par dages trænenig*
Maruchinu:hm hvad skal jeg lave *ser ud i haven* måske skulle jeg træne noget meger *tænker lidt over det* nej nu må jeg slappe lidt af jeg tror bare jeg vil gå en tur rundt i byen *går ud af døren*

(OUT-Ichiraku Ramen Bar)

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 22 nov - 15:41

Maruchinu: *gik rundt og lete efter en bog* hvor er den *stiller sin taske på boret hvor det lille glas med Sharinganøje lå i tillede ud af tasken og var lige ved at tillede ned af boret men garb det lige i siste sekunt og stillede det på boret igen* det var tædt på *kigge rundt* det kan ikke passe at jeg ikke kan finde den bog *men fik så øje på bogen* der var den *støvet bogen af og læste bogens overskaft* overføgles af Sharingan *begyndte at læse bogen*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 25 nov - 22:27

Maruchinu: *lage bogen på sit bor og så ud af vinduret lage en hånd på vinduert* det er så længe siden jeg sist så dig hvor er du *tog hånden ned igen* hehe vi lave så mange dumme ting sammen den gang *et lille smil kom fram på hans læber* haha

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 27 nov - 1:34

Maruchinu: *gik rundt i sit hus og fik gjort lidt ren og gik så en til vinduret og så det var begyndt at det blæste maget men han havde beslutte sig for at gå en tur så han gik ud og tog en frakke på og gik så ud af døren* det blæser godt nok maget men pyt nu med det *gik vider*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tors 22 dec - 21:37

Maruchinu: *kom hen mod sit hus da han så en gamel ven* Z *løber over til ham* ved du hvad

Z: nej det ved jeg ikke før du siger det

Maruchinu: det kan du ha ret i haha *ser på Z* jeg skal til finalerne i chunin eksamen

Z: det lyder da godt måske skulle jeg blive og se dine kampe og se om du bliver chunin

Maruchinu: vil.. vil du virkelig det

Z: klart vi er jo tros alt blods brøder

Maruchinu: *tog sin hånd op og så på det ar han havde* vi var så små og så fulg af håb

Z: og nu er vi begge to stærke ninja

Maruchinu: *tog fadt i sit sværd og kom med et smil på læben og løb så mod Z* lad os finde ud af hvem der er stærkes

Z: *smilte* ja *tog sit sværd og parert Maruchinu angarb*

Maruchinu: haha

Z: haha

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tors 22 dec - 23:30

Maruchinu: det var skønt at få tærnet lidt er du sulten Z

Z: ja lidt

Maruchinu: ok kom med ind så laver jeg noget mad

Z: kan du lave mad

Maruchinu: ja lidt kan jeg da haha og så har jeg også læste et par bøger om mad så det skal nok gå

Z: det læser for meget

Maruchinu: og det kommer fra en der næsten aldrig læser

Z: jep og jeg har klaret mig fint

Maruchinu: haha

Z: hvad griner du af jeg har jo ret

Maruchinu: *stod og lave mad* sikker du kan ikke engang finde ud af at lave mad

Z: og det har da ikke stoppet mig

Maruchinu: haha det har du ret i *satte to skåle farm og kom med nogle nudler og helte op i skållene* her spis nu op

Z: tak *begynde at spise*

Maruchinu: *satte sig ned og begynde også at spise*

Z: vil du med mig når din eksamen er fardi

Maruchinu: *så på Z* jeg ved det ik jeg ved ikke om jeg kan forlade mine venner

Z: er vi da ikke venner

Maruchinu: jo men du har også dit team at tænke på og jeg har mit

Z: mit team hmm

Maruchinu: er der noget galt

Z: nej ikke spor jeg må gå nu ses Maruchinu

Maruchinu: okay ses

Z: *går ud af døren og forsviner så ud i det blå

Maruchinu: det lider da ellers ikke Z *ser på Zs Skål som er tomt* men hans arpetit er der da ikke noget galt med *tager de to skåle og sidder dem over i vasken og begyder at vaske*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 25 dec - 3:10

Maruchinu: *står uden for og nyder den skønne natte luft mens han spiller på fløjte*

Nigufutsu: *kom gårene da hun hørte en fløjte og gik så om bag ved hvor hun så sin bror stod og spille*

Maruchinu: *stoppe* hvorfor kommer du ikke farm søs jeg bider ikke

Nigufutsu: *kom farm* hvordan viste du det var mig

Maruchinu: *smiler* jeg kender dig og så kan jeg huske alle de gange du liste dig ind til mig da du var minder og var bange for mørke men hvad laver du enlig her på denne tid af natten

Nigufutsu: jeg kom for at spører hvor du bliv af det var jo jul i går

Marucinu: du ved godt at julen ikke er noget for mig

Nigufutsu: julen er da for alle

Maruchinu: jeg ved ikke hvorfor men jeg er bare ikke så glad for at holde jul

Nigufutsu: nå men ellers glædelig jul *giver hendes bror en gave* den er fra mig

Maruchinu: *parkker den op* et nyt mund stykke til min fløjte tak søs *giver hende et karm*

Nigufutsu: *karmmer sin bror* du skal snat op til finalen i chunin eksamen ik

Maruchinu: ja hvorfor spør du

Nigufutsu: vil du ikke nok passe på jeg ville ikke ha der sker dig noget

Maruchinu: j.. jeg kan ikke love dig noget men jeg vil gører hvad jeg kan det har du mit ord på søs

Nigufutsu: tak *sidder sig på kanten af den lille tarese og ser på den lille sø i haven*

Maruchinu: *setter sig ved sin søster og ser også ned på søen* er der noget galt

Nigufutsu: det er bare sinden far døde har det hele bare blivet sværer der hjemme mor er hele tiden ked af det og Deyu er næsten aldirg hjemme og du du kom ikke til jul jeg ved ikke hvad jeg skal gører meger

Maruchinu: *lage en hånd på sin søsters skuller* prøv at slappe lidt af og nyd dagen tag med mig ud og tærne i mogen okay

Nigufutsu: *ser på sin bror* mener du det må jeg virkelig det

Maruchinu: ja det mener jeg *smiler til sin søster* du kan sove hos mig i nat så står vi tidligt op i mogen og tærner okay

Nigufutsu: YAAAY

Maruchinu: smut i seng med dig jeg kommer lige om lidt

Nigufutsu: okay *løber ind i husset og gør sig klar til natten og hopper så i seng*

Maruchinu: haha *lukker øjene og ligger så sin fløjte i sin taske og går så ind og gør sig klar til natten og går så ind for at se om hans søster sov*

Nigufutsu: *sov som en sten*

Maruchinu: sov godt søs *kysse hende på panden og gik så ind på sit værlse og lage sig i sin seng og faldt så i søvn*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 27 dec - 3:52

Maruchinu: *kom ind på Nigufutsus værlse* er du klar søs vi må af sted

Nigufutsu: *vånder* nu igen det er mit om natten

Maruchinu: ja kom nu vi skal ud og løbe kom så *trak sin søster ud af sengen* få nu noget tøj på så vi kan komme ud og løbe vi skal hen til et bestemt sted idag så kom nu *løber ud af døren og venter på sin søster*

Nigufutsu: hvordan kan han værer så fuld af enderig her om morgen *kommer i tøjet og går uden for og ser næsten død ud og opdager først nu at det blæser helt vildt* skal vi løbe i det her vejer

Maruchinu: YEP kom så vi har en lang dag foran os *begynder at løbe*

Nigufutsu: *begynder at græde men løber med sin bror*

((OUT))

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 23 jan - 23:44

Maruchinu: *kommer løbene ind i sit hus og finder en taske farm og begynder at pakke* jeg har skuffet dem alle min far min mor min bror og søster og ikke mist mine venner jeg må væk væk fra det hele jeg kan ikke vise mig i byen som den taber jeg er jeg trorde jeg kunne klare det jeg gav mine venner et løfte som jeg har bordt jeg må væk *hører pluslig et glas det triller og vender sig om hvor han ser at glasset med sharingan øjet i som var ved at trille ned fra boret* nej *løber hen og girber det* jeg fik den

???: hvad vil du burge den til Maru

Maruchinu: gå med dig Z skulle du ikke af sted

Z: kom med mig så kan jeg vise dig alt hvad du har burg for at vide

Maruchinu: *for pakket fardi men uden at Z så det fik han også pakket sharingan ned i tasken* jeg tager med dig i et år og så tager jeg selv vider okay

Z: du gør som du vil men husk at du ikke må sige noget om det sharingan til nogen forståret

Maruchinu: okay *begynder at gå* farvel venner jeg vil ikke glemme jer men næste gang vi møders så er jeg ikke den samme *lukker øjne*

Z: *går med Maruchinu*

((OUT))

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 31 jan - 14:48

Maruchinu: *stod ved lågen til hans hus* hjem kærer hjem

Hinata: wow det er godt nok et storet hus hvor mange bor der her

Maruchinu: kun mig eller nu er det os der bor her *lukke lågen op og gik ind* kommer du

Hinata: j. ja *gik ind*

Maruchinu: *lukke lågen igen og gik hen til døren og låste den op* bare gå ind jeg skal lige om bag ved og give fiskene mad

Hinata: har du fisk

Maruchinu: ja vil du prøve at foder dem

Hinata: m.. må jeg

Maruchinu: ja klart *går om bagved

Hinata: *går med og for så øje på det storer kirsebærtræ* wow det er smukt

Maruchinu: *kommer ud af skuret med noget fiske mad* ja det er det *giver fike maden til Hinata* her

Hinata: *tager i mod og går så hen til en lille dam og smider noget mad ned til dem* hvor er de smukke

Maruchinu: *tog en fløgte farm og begynde at spille*

Hinata: *lukke øjne og nynne med*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 1 feb - 18:34

Maruchinu: jeg går lige en tur

Hinata: okay

Maruchinu: vi ses om en times tid

Hinata: okay vi ses

Maruchinu: *går ud af døren og går ind mod konohas hovedgade*

//OUT//

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 3 feb - 19:53

Renshiro dukker op ved en hus som han aldrig havde set og alligevel synes han at huset ser bekendt ud. Han kigger rundt imens hans mave rumbler højlyd. "Hvor pokkers er jeg? ...Lort, jeg er sulten... Og blaze og maruchinu er rejst for 2 år siden... Hvor fanden er de henne... Gaab." Siger renshiro til sig selv og han gaber lidt. Han hopper op til den mærkelige hus og finder sin tæppe. Kort tid efter sover han som han gør når han har ikke fået noget at spise.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 3 feb - 20:00

Maruchinu: *kommer gårne sammen med Hinata mens de snakker pluslig fik han øje på en parson der sidder foran hans hus* er det *tager sig til hovdet* det fjols

Hinata: kenner du ham

Maruchinu: ja det gør jeg det er Ren en af mine venner *går over til Ren og slog ham i hovdet* så er det tid til at stå op *ser på Ren* hvad laver du her

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 8 feb - 22:01

Maruchinu: *kunne marke i jorden at der var en kamp igan* Hinata er du klar

Hinata: ja

Maruchinu: undskyl Ren men der er noget helt galt og jeg må vide hvad det er kom Hinata *begynder at løbe*

Hinata: ses Ren *løber med Maruchinu*

//OUT//

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 19 feb - 21:40

Maruchinu: *for øje på Ren* er han ikke gåret i nu hmm *går op til ham* vil du med ind Ren eller vil du sidde her ude og fyrse

Hinata: *går ind*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 20 feb - 16:07

Maruchinu: *sad med lukke øjne i et meget mørkt rum hvor det endeste lys der var kom fra et lille starinlys der stod foran ham og på gulvet lå hans sværd*

Hinata: *gik rundt ude i køknet og lave mad*

Maruchinu: *lukke stille øjne op* Blaze *på et splitsekunt havde han taget sit sværd og skåret lyset over som langsomt faldt til jorden mens hans sage* Blaze hvad har du gang i

Hinata: *gik forbi hvor Maruchinu trænte med noget vaske tøj og kunne hører hans stemme men kunne ikke hører hvad han talte om og banke på* er der noget galt Maru

Maruchinu: *åbner døren* lytter du ved døren

Hinata: nej nej *kunne se at der ikke var andre i rummet ind Maruchinu* er du okay

Maruchinu: jeg har det fint bare lad mig værer i frad okay *lukke døren igen*

Hinata: o.. okay *gik vider men bliv ved med at værer bekymert for Maruchinu* Maru

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 20 feb - 19:19

Blaze kom løbende hen mod Maru, og smilede glad. "Hey Maru, hvad sker der?" råbte han glad, og prøvede at undgå lysten til at følge efter Shini. Han blev overrasket da han så pigen. Han piftede for sjov. "Har du scoret en pige, Maru?" spurgte han glad.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 20 feb - 21:57

Maruchinu: Bla.. Blaze *vente sig om*

Hinata: *kaste en sten efter Blaze*

Maruchinu: hvad laver du her Blaze hvordan fandt du her hen du har da ikke været her før

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 21 feb - 9:32

"Jeg tænkte bare at jeg ville hilse på en gammel ve..." pludselig blev han afbrudt af en sten der ramte ham i hovedet, så han faldt sammen. Han rejste sig og løb hen til pigen. "Hvad tror du det er du laver?!" spurgte han irriteret.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 21 feb - 9:45

Hinata: *rekker tunge af Blaze*

Maruchinu: så er det godt i to *går hen til Hinata og Blaze*

Hinata: *gik om bagved Maruchinu* jeg kan ikke lig ham der

Maruchinu: *tager sig til hoved* Hinata det her er Blaze *pager på Blaze*

Hinata: er det Blaze

Maruchinu: ja Blaze det her er en af mine venner hun hedder Hinata *pager på Hinata*

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs