Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 21 feb - 18:00

Først ser Blaze lidt vredt på hende, men hans ansigt ændrer sig og han smiler, og rækker sin hånd hen mod hende. "Hyggeligt at møde dig Hinata" sagde han blidt.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 21 feb - 20:21

Hinata: undskyl fordi jeg kaste den sten det er rat at møde dig Blaze *rækker sin hånd farm mod Blaze med et smil*

Maruchinu: Hinata går du ind og laver lidt mad jeg er ved at blive sulten hvad med dig Blaze bliver du og for lidt mad

Hinata: jeg går igang med det samme *går ind i husset*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 21 feb - 22:45

"Det kunne vel ikke skade med lidt mad...Jeg har ikke spist i de sidste par dage, jeg har jo været væk i tre år. Hvad med dig Maru, hvad har du puslet rundt med de sidste par år?" spurgte Blaze glad.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 21 feb - 23:08

Maruchinu: *ser op på himlen* masser af ting *lukke øjne og kigger så på Blaze igen* lad os gå ind

Hinata: *er ved at dække op til dem alle*

Maruchinu: er der snart ved at værer mad Hinata

Hinata: ja om to minuter

Maruchinu: bare sit dig jeg skal lige noget først *går ind i et rum ved siden af*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 22 feb - 9:20

Blaze satte sig roligt, men så snart Maru var gået, fik han et vildt blik i øjnene. *HVad er det jeg laver? Jeg skulle jo finde Shini* tænkte han, men prøvede at skjule det så godt han kunne.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 22 feb - 10:09

Hinata: *satte noget mad fram* du skal bare begynde at spise *sidder sig ned og tager noget mad og begynder at spise*

Maruchinu: *sad inde i rummet ved siden af hvor han fandt en bog farm* hm *tager den med ind til de andre og sidder sig til at spise mens han læste sin bog*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 22 feb - 17:41

Blaze tog lidt af maden, men lagde ikke rigtig mærke til hvad han spiste. *Jeg må blive meget stærkere, hvis jeg skal kunne hamle op med Shini* Han rejste sig og så på Maruchinu. "Skal vi ikke tage en træningskamp, for at se hvor meget vi har udviklet os den sidste tid?" spurgte han friskt.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 22 feb - 20:38

Maruchinu: *lukker bogen* hmm *ser op på Blaze* det kan vi da godt

Hinata: *tager maden væk og begynder at vaske op*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 22 feb - 21:52

Blaze går udenfor og strækker lidt ud. Han aktiverede sin Byakugan, og ventede uden at sige en lyd. "Du starter, Maru" hviskede han lavt.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tors 23 feb - 0:17

Maruchinu: *går med ud og strækker også ud inden han starter* ok *satte sig på hug og satte så af med en så store fardt at det var sværet at følge med på et splitsukunt stod han lige foran Blaze og slog ud med sit sværd*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tors 23 feb - 9:44

Blaze trak sit sværd, og blokerede med lethed slaget. Han hoppede tilbage og smilte. "Jeg er vist ikke den eneste der har trænet" mumlede han glad, stillede sig til rette, og huggede lynhurtigt ud mod Maru. "Men du glemmer at jeg har trænet ude blandt dyrene, hvor jeg selv skulle sørge for min overlevelse! Sværdet var dagligdagsbrug, og nu er jeg blevet en mester med det!" råbte han.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tors 23 feb - 10:00

Maruchinu: *smiler* så du har trænet med dyrene er du så slev blivet lidt af et dyr *blokker hans slag* jeg har trænet ved en mæster i sværd kusten og mit sværd har fleger hemligheder *laver et par håndtegn og et spyd af vand dannes lige bag Blaze som flyver imod ham mens han selv sidder sig på hug igen men danne gang hopper han mod Blaze ben og hugger ud mod dem*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tors 23 feb - 19:40

Blaze skynder sig at skære spyddet over, og lavede derefter nogle håndtegn. "Gamayu Enda..." pludselig snubler han, men er heldigvis faldet over Maruchinu, men ligger nu i en forsvarsløs positur. "Ikke igen..." mumlede han træt.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tors 23 feb - 20:54

Maruchinu: *ligger under Blaze men for skubbet ham til side og stillet sig op igen* skal vi stoppe her Blaze *ser ned på Blaze*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 24 feb - 21:48

"Nej! Hvis jeg ikke kan give dig bare lidt modstand, så har alle årene været til ingen nytte!" han rejste sig og var med det samme foran Maruchinu. "Hakke Hyakunijuuhachishou*!" råbte han og slog ind mod Maru.

//*128 hænder//

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 24 feb - 22:18

Maruchinu: Hakke Hyakunijuuhachishou du er godt nok blivet stærk var *hopper tilbage og prøver at undvige Blaze angarb men bliver ramt af de siste og faler tilbage men kommer på benne igen* godt klaret nu skal du se hvad jeg kan *tager sit sværd og løfter det op i luften* de syv haves hamlige tiknik nivu 3 *slog sværdet tilbage og slog ud mod Blaze med så store en kaft at det danne en trøk bølje*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Lør 25 feb - 1:09

Blaze skyndte sig at snurre rundt, og et kraftfelt dannede sig rundt om ham. "Hakkeshò Kaiten!" råbte han og afviste Maruchinus angreb. "Det må jeg sige Maru. Du er blevet ret stærk, sikkert stærk nok til at blive Chunin som mig" sagde han og smilte. Han lavede nogle håndteg og trak vejret ind af. "Karyu Endan!" råbte han, og en kæmpe ildkugle kom ud af hans mund, og fløj afsted over mod Maruchinu.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Lør 25 feb - 1:39

Maruchinu: *lukke øjne og laver nogle håndtagn og tog så en dyb indåndeing og masser af vand fløg ud af munden på ham* Violent Water Wave *tænker* (jeg bruger for meget Chakra på det her jeg må finde på noget og det skal værer i en fardt nu har jeg det når de to andgarb rammer sammen dannes der damp) *tager hurtig en kunai fram og binde en papir bombe på den og kaster og aktigver den*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Lør 25 feb - 11:52

Blaze kunne ikke se noget, da hele området var blevet fyldt med damp. Pludselig kom der en papir bombe flyvende mod ham, og han hoppede hurtigt til siden, lige før den sprang. *Hvis det skal være på den måde* tænkte han og lukkede øjnene. "Dyrene lærte mig også noget Maruchinu!" råbte han, og kunne lugte Maruchinu længere fremme. Stadig med lukkede øjne, var han pludselig foran ham og slog ud efter ham med sværdet.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Lør 25 feb - 16:52

Maruchinu: *hoppe tilbage da han så Blaze men bliv ramt af spesen på sværd* så du er jo blivet til at dyr *lave et par håndtegn og en masse hvad klonder dukke op og løbe til var ders side men den men før de løb havde han sadt papir bomber på vandkloderne*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Lør 25 feb - 22:17

Blaze hoppede højt op i luften og da han lander, skærer han sig igennem klonerne. Han tog sit sværd tilbage på ryggen, og gik langsomt hen til Maruchinu. "Lad os bare stoppe her, ellers kommer en af os noget til" sagde Blaze venligt.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 26 feb - 0:13

Maruchinu: du har nok ret *smiler da han pluslig kunne marke sit ar gøre ondt og han faldt ned på knæ* aahh

Hinata: *havde stodet og set på kampen men da Marchinu faldt sammen lab hun hen til ham* Maru

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 26 feb - 11:55

Blaze løb hen til Maru, og løftede ham op. "Er der noget galt? Gør det ondt nogen steder?" spurgte han bekymret.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 26 feb - 14:59

Hinata: det er nok det gamle ar han har

Maruchinu: jeg klare mig *stiller sig op igen men kan stadivæk marke smarterne i ryggen*

Hinata: skal jeg ikke lige se på det

Maruchinu: nej jeg har det fint

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 26 feb - 16:54

Blaze lægger armen om Maruchinu, og bærer ham hen til en stol. Han sætter ham der, og ser undersøgende på ham. "Hvorhenne har du smerterne? Min søster har lært mig en smule medicin jutsu" sagde han bekymret.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs.com