Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 26 feb - 19:30

Maruchinu: det skal du ikke tænke på Hinata er uddadet i medicin jutsu hun er nemlig læge ninja

Hinata: lad mig nu se på det ar Maru

Maruchinu: okay *tager sin jakke af og sidde sig på jorden såman kan se det store ar på ryggen*

Hinata: *sidder sig på hug og begynder at hele hans smarter*

Maruchinu: *kyntter sine næver sammen på gund af smarte*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 26 feb - 23:51

"Maru..." hviskede Blaze stille. "Har du forresten set Ren, her for tiden?" spurgte Blaze nysgerrigt.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 27 feb - 0:28

Maruchinu: nu hvor du siger det så har han sovet på mit gæsteværlse i et godt stykke tid nu det undere mig nu endlig at han ikke er vågnet i nu men jeg lader ham bare sove ud han vånger nok snart men hvem ved med ham

Hinata: så er du fardi men du skulle passe noget meger på dig selv

Maruchinu: jaja *tager sin jakke på igen og tager sin fløjte farm og begynder at spille*

Hinata: *sidder sig ved siden af Maruchinu*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 27 feb - 19:30

"Du har næsten ikke forandret dig, Maru, men jeg er også spændt på at møde Ren igen. Vi var jo cirka lige stærke, så det ville jo give god træning, hvis vi tog en kamp igen" sagde Blaze opmuntrende.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 27 feb - 22:28

Maruchinu: *ligger sin fløjte i sin taske* du skulle bare vide hvad jeg har været igenem de siste to år *ligger sig ned* men Blaze da du kæmpte mod Shini så jeg noget jeg ikke kunne lig *ser på Blaze med et alvorligt blik*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 27 feb - 23:26

"Hvad så du da?" spurgte Blaze træt. *Hvis han hørte det...* tænkte Blaze panisk, men skjulte det fra ansigtet.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 27 feb - 23:45

Maruchinu: du har ikke kontrol over dine følser det er ikke dårligt men det kan koste dig livet jeg kan måske hjælpe dig men kun måske vis du vil vil jeg gører alt for at du for styr på dine følser *satte sig op og lage sit hovede på sine hænder og så ud på den lille dam i haven* men kun vis du vil det kan hjælpe dig til at bliv starker og tænk på hvor stærk du er nu og så tænk på hvor stærk du bliver bagefter *ser op på Blaze igen* det hele afhænger af din besludling *lukker øjne* og så kan du måske få Shini tilbage men husk du kan ikke gører det alene husk at du har dine venner der altid er der for dig du skal bare spøre om hjælp så vil vi gøre alt for at hjælpe *smiler til Blaze*

Hinata: *smiler også*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 28 feb - 9:31

"Lad gå så" hviskede Blaze svagt, lukkede øjnene, og faldt i søvn. *Pis jeg skulle ikke have holdt mig vågen i tre dage...* nåede Blaze lige at tænke, før der blev stille.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 28 feb - 9:53

Maruchinu: *ser ned på Blaze som er faldt i søvn* vil du lave lidt te til mig Hinata

Hinata: ja det skal jeg nok *går ud i køknet og laver lidt te og kommer ind med to kopper te* her

Maruchinu: tak Hinata

Hinata: hvordan vil du træne ham

Maruchinu: det ser vi på til den tid *drikker lidt af sin te*

Hinata: *smiler til Maruchinu*

Maruchinu: hm *lukker øjne og faler stille hen*

Hinata: *går ud og henter to to tæpper og ligger det ene over Blaze og det andet over Maruchinu*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 29 feb - 9:01

Blaze vågnede om morgenen, og så sig omkring. Maruchinu og Hinata lå ved siden af ham. "Tak for tæppet" hviskede han til Hinata, og gav hende et svagt kys på kinden. Han gik hen til gæsteværelset, og så Ren ligge og sove. "Ren...Ren!" mumlede han og blev hver gang lidt højere. "Ren!!!" næsten råbte han nu, og blev stille, og afventede hans reaktion.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 29 feb - 10:17

Maruchinu: *kom forbi gæsteværelset med Hinata i armene da han hørte Blaze råbe af Ren*

Hinata: *lå stadivæk og sov*

Maruchinu: *gik ind på sit værelse med Hinata og lage hende i sengen og lage en dyne over hende*

Hinata: *lage sig til ratte og sov vider*

Maruchinu: *gik ind til Blaze og Ren* har du fåret liv i ham *smiler*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 29 feb - 17:33

"Nej, den dovne skid har slet ikke så meget som bevæget sig!" udbrød Blaze irriteret, og begyndte at skubbe til Ren.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 29 feb - 23:53

Maruchinu: du kan bare blive ved jeg er ude i haven vis du vil mig noget *smiler og går så ud*

Hinata: *vånger og sidder sig op og opdager så nu at hun har ligget i Maruchinus seng*

Maruchinu: *står ved dammen og ser ned på sine fisk*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 2 mar - 17:22

Blaze blev til sidst så irriteret, at han løftede Ren op og kastede ham ned på gulvet. "Kan du så vågne op!!!" råbte han vredt.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 2 mar - 22:19

Maruchinu: *så op på månen* sikke en smuk måne

Hinata: *kom stille gåne hen til Maruchinu* det har du ret i *stille sig ved siden af Maruchinu*

Maruchinu: *smiler til Hinata*

Hinata: det er nogle skøre venner du har må jeg sige

Maruchinu: jaa det kan du vel have ret i

Hinata: *smiler til Maruchinu*

Maruchinu: *ligger en hånd på Hinatas hoved* tak fordi du har gjoret mig så stærk Hinata

Hinata: *bliver rød i hovedet* d.. det var så l. lidt

Maruchinu: *tager sin jakke af og giver Hinata den på* det er kolt her ude og vi kan jo ikke have at du bliver syg vel

Hinata: tak men hvad med dig

Maruchinu: det går nok

Hinata: *læner sig op af Maruchinus arm*

Maruchinu: *ser på Hinata og ser så hen mod huset* gad vide om der er kommet liv i Ren

Hinata: *begynder at grine* hihi

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 9 mar - 23:01

Maruchinu: *sedder og læser en bog*

Hinata: *ligger og sover i sofan*

Maruchinu: *lukker bogen sammen og ligger den på bordet og går ud og laver lidt te* hmm *går ind og tager bogen igen og går så hen til et skab som han åbner og og stiller bogen på plas bladt alle de andre bøger og leder så efter en ny bog* den her *tager en bog fra den øverste hylle og slår op på side 45 og køre hånden ned på linge 3* hmm *tager fem bøger meger og ligger dem på boget og går ud i køknet igen og tager lidt te fra kanen og går ind og slår op i alle fem bøger* hmm

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 16 mar - 23:51

Maruchinu: *have ravet et par sider ud af nogle bøger og tæpet på sin væg på sit værlse* hmm *tog en lille bog farm og begynde at gå rundt i værlset og skrav lidt ned fra ver stykke papir* der må bare stå noget i de her bøger men hvorfor kan jeg ikke finde nogen svar *slår hånden ind i en væg*

Hinata: *gik rundt i huset og gjore rent*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 19 mar - 19:29

Pludselig kom der en ninja frem i vinduet. Man kunne se på hende, at hun var fra Anbu. "Jeg skulle meddele at Uchiha Machaku er vågnet inden på hospitalet" sagde hun roligt. Han gik hen til Blaze, lavede nogle håndtegn, og healede hurtigt hans sår. "Du burde nok tage hen og se til ham" sagde hun og forsvandt igen. Blaze så opgivende på Ren. "Jeg må smutte, men så du lige kan se at jeg har været her..." mumlede han og smed en sten, medsine initialer ingraveret, hen i hovedet på ham. Han løb udenfor huset og vinkede til Maru og Hinata. "Vi ses måske en anden gang!" råbte han, og var hurtigt på vej til hospitalet.

//OUT//

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 20 mar - 13:36

Hinata: *så at Blaze løb ud af døren*

Maruchinu: *sad og læste en bog men lage den så fra sig* jeg er nød til at gå du kan bare blive her*

Hinata: okay ses

Maruchinu: ses *tager sin jakke og går ud af døren*

//OUT//

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 4 apr - 17:52

Maruchinu: *står ude i haven og ser op mod skyerne*

Hinata: *sad og læste en bog inde i huset*

Maruchinu: *stiller sig op og går ind* jeg går mig en tur

Hinata: vent lidt så kommer jeg med *ligger bogen væk og går ud til Maruchinu*

Maruchinu: godt så *begynder at gå*

Hinata: *fløger med Maruchinu*

//OUT//

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 20 maj - 23:29

Hinata: *kom løbene ind på Maruchinus værlse* MARU byen barner

Maruchinu: hvad *sad med et stykke papir i munden*

Hinata: byen barner kom nu vi må gøre noget

Maruchinu: der er stikkert nogen der er i gang og jeg vil også bare gå i vejen for dem lad mig nu være jeg har gang i noget her

Hinata: hvad er du ligeglad med din by

Maruchinu: nej men jeg ved at jeg ikke skal gå i vejen i nu min tid kommer så nu vil jeg bare vente til den tid kommer

Hinata: *bider sig i læben* hvad skal jeg så jeg kan ikke bare stå og se på mens din by blive ødelangt

Maruchinu: der er ikke noget du kan gøre lige nu men det kommer tro mig

Hinata: *bliver sur og smækker døren ind til Maru*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 23 maj - 10:55

Maruchinu: *går rundt i husset med en bog i den ene hånd og en blyant i den anden* hmm

Hinata: nu har du gåret rundt sådan en helt månde hvad er det du går og laver

Maruchinu: det er sværet at forklar men jeg skal nok forklar det når jeg kan *går ud og tager en kop kaffe* hmm

Hinata: du skulle heller gå ind og få sovet i stædet for at tage kaffe hele tiden

Maruchinu: du har nok ret men *stiller koppet fra sig* nej du har ret jeg går ind og ligger mig lidt

Hinata: godt *går hen til Maruchinu og tager blyanten og bogen*

Maruchinu: *går ind i seng og falder hurtigt i søvn*

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 23 maj - 19:44

Maruchinu: *vånder efter at jave sovet i et par timer men går bare hen mod døren* jeg går mig en tur ses sener

Hinata: okay ses

Maruchinu: *går ud af døren og ned mod lågen og vider ud i det blå*

//OUT//

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs