Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 14 Aug - 2:23

Konan
Her kan man nemt og hurtigt fortælle om sit/sine yndlings afsnit og give grunde til hvorfor de(t) afsnit er bedst

Jeg har selv en del

A Failure Stands Tall! (Orginal episode 47)
Jeg har nu ikke just været en hverken Hinata eller Neji fan men selve kampen, meningen og Hinatas vilje er så dejlig at se. Før i tiden kunne jeg ikke lide Hinata.. den mærkelige stille type.. men nu (og senere hen) viser hun at hun sku har en stærk vilje. I sær efter at Neji har sagt at Hinata må lide da hun er så svag og hun bare svare "Det er dig der svagest lige nu" lyder så fedt. Det skal dog siges at Huyga klanen skal man nok vide lidt om for at fange selve budskabet i afsnittet.

Hele Sasuke Retrieval Arc (Orginal episode 172-238)
Vi får set nogle af de mets populære personer kæmpe og virkelig folde sig ud. Det er også første gang vi ser en mission hvor hverken lederen, og selve missionen er på heltenes side. Shikamaru (for nyligt blevet Chunin) har en central rolle, og selvom kmpen mellem Naruto og Sasuke er den der fylder mest er dette ark også det der skubber Shikamaru igeng og gør at han bare bliver mere og mere moden. Et afsnit vil jeg dog altid huske og det er med 99% sikkerhed mit yndlings afsnit all time.. og det er selfølgelig Good-bye Old Friend...! I'll Always Believe in You! (orginalt epiosde 114) det skal ikke komme bag på nogen at jeg også er en stor fan af Choji.. og Team 10 i det hele taget og dette afsnit er vildt kært.. fuld af følelser og har man ikke set vidre kan man jo næsten tro det værste for stakkels Choji

The Medical Ninja's Student (Shipuuden episode 11)
Ej hvor kan jeg dog begynde.. jeg har altid elsket bånd i serier.. og tit mellem brødre. Før i tiden har jeg ikke brudt mig meget om Kankuro.. men lige præcis i dette afsnit kunne jeg ikke gøre andet end at elske ham. Kankuro kan kun tænke på en ting.. at finde sin lillebror igen men er bundet til en seng. Man kan virkelig mærke hvor skuffet han er og hor meget han brænder for at redde Gaara. "Naruto... please save my little brother." denne ene sætning, med den skuffelse der er i stemmen siger det hele

Team 10 (Shipuuden episode 82)
Det er sådan rt skrækkeligt episode.. men det har bare det hele. Sorgen, hævntøsten, håbet, skyldfølelsen og skuffelsen.. og ja igen omhandler det mest af alt Shikamaru men både Choji og Ino spiller en stor rolle. Shikaku og Shikamarus Shogi spil den aften er vildt intenst uden der rigtig sker noget.. man ved bare at der er spændinger imellem dem. Udover dette elsker jeg Moralen i afsnittet.. det er også her TV Tokyo prøvede en ny tegne stil og lysstil som er den der nu bliver brugt i den kommene afsnit

Thriller afsnit (både Orginal og Shipuuden)
Der er ikke så meget at ige udover det altid på en eller anden måde kan få dig til at grine bare en lille smule



Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Søn 14 Nov - 13:25

avatar
jeg kan godt lide det afsnit hvor sasuke kæmper mod killer bee og det hvor man ser lidt af tobis ansigt.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 15 Nov - 11:51

Konan
Jeg syntes ikke jeg kan huske Killer Bee være med i Anime afsnit endnu.. kakashi_hatake kan du måske fortælle mig hvilket afsnit det er og har du måske også et link til afsnittet?

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Man 15 Nov - 18:06

avatar
det er afsnit 143

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Man 15 Nov - 18:08

avatar
tjek lige sasukes sharingan i vidioen
det er afsnit 143 til jer der skulle være i tvivl

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 15 Nov - 18:10

Konan
HOVSA der er jeg vist sprunget over noget... men jeg takker^^

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Man 15 Nov - 18:12

avatar
ok selv tak
:D

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et gratis forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner