Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 24 Jul - 12:41

Noesmos
som i måske har hørt kommer der i efterfølger til spillet "Naruto shippuden: ultimate ninja storm 2" (forkortes nsuns2) som hedder "Naruto shippuden: ultimate ninja storm generations" (forkortelse nsunsg)

trailer til spillet:

men hvad håber i der er i dette spil som ikke var i nsuns2 og hvad håber i på er det samme? hvilke karakterer håber i der kommer med i spillet? og hvilke nye angreb?

jeg håber at "jutsu clash" kommer igen og hvis du er i tvivl om hvad "jutsu clash" se det her

og jeg håber konoha og måske andre byer il være i "sandbox mode" så man kan springe op på bygninger og lignende

men hvad ønsker i der er? POST LØS

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 1 Okt - 15:01

Suigetsu
Jeg håber også at Jutsu Clash vil være tilgængeligt.

Samtidig håber jeg inderligt at the Sound Four kan bruges i det mindste som support-only.

Jeg håber, at Historie-delen går lige fra 1. del af Naruto og hele vejen til The Kage Summit, og inkluderer mini-spil på vejen, så det ikke er ensformeligt.

Når vi taler om historie-spil delen, så håber jeg, at de blander De to tidligere NUNS og lader Naruto vandre gennem hele ninjaverden med meget høj bevægelsesfrihed.

Hvis der var noget, jeg hadede ved NUNS1 så var det at man ikke kunne løbe ud af Konoha. Hvis der var noget jeg hadede i NUNS2, så var det at man ikke kunne hoppe og springe som det passede en.

Alt i alt har jeg store forventninger til deres forbedringer, og håber for guds skyld ikke, at de bare har indsat nogle flere karakterer og kaldet det et nyt spil

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 1 Okt - 15:59

Noesmos
jeg håber at de har taget noget fra manga med at krigen er i gang og så'n for hvis de kun har det der er sket i anime'en med bliver det et kort spil på grund af alle de fillers der er for tiden :P

I HATE FILLERS D:<

Kontakt kuramaLUK


Skrevet af kurama

Søn 12 Feb - 17:56

kurama
Jeg håber, at man kan løbe frit også uden for Konoha.
Jeg håber også, at man kan være andre end Naruto mens man løber rundt.
Jeg ved ikke, hvad jeg forventer om kamp-systemet...

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner