Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 5 aug - 17:42

Dette er tråden, hvor alle små steder i Konoha, som der IKKE er en tråd til, kan være. Når man poster i denne tråd, skal man først skrive, hvor man er. Det er tilladt at finde på nye steder. De vil sættes på listen over steder, som man kan være i denne tråd.

LISTE

Training Field

Et Tag

En sø

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 10 aug - 20:10

//ET TAG//

Den mystiske mand stod på toppen af et tag. En af hans biller kom flyvende. Han var stille et øjeblik, "godt," sagde han så, "lad os se noget kaos!" Og så lo manden, iført en kåbe med røde skyer på, en langtrukken, iskold latter.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 10 aug - 22:25

Akatsuki-medlemmet lo og lo, "Panik! Fuldstændig vidunderligt!" Udbrød han, "åh? Nå ja, jeg har jo et arbejde at udføre..."
Og væk var han.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 19 aug - 19:58

//TRAINING FIELD// Sumina stopper foran de tre stubber ''Kommer I eller hvad?'' Machaku stopper op ''Yeah, vi kommer!''

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Fre 19 aug - 20:01

//TRAINING FIELD//
Anguis løb hen til dem.

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Fre 19 aug - 20:01

//TRAINING FIELD// Etex: Med bjælde, der skulle du vel ikke mene... den prøve som den berømte Kakashi Hatake gennemgik med alle sine elever?

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 19 aug - 20:27

''Jo! Lige præcis denne! Det er efter ordre fra Hokagen. Men jeg vil teste jeres færdigheder i kamp, så nu skal i angribe, uden nåde, og som I ville dræbe mig, men niks gramseri. Det er grise fy!'' Machaku gør sig klar til kamp ''Klar, parat, START!'' Machaku vævede nogle håndtegn ''Fire style: Fireball Jutsu!'' Sumina smiler og væver selv nogle håndtegn ''Earth Style: Earth Shelter'' Den store ildkugle varmer sten-shelteret op, men forsvinder derefter ''Machaku! Tag dig sammen! Du burde være forberedt på modstand!''

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Fre 19 aug - 20:37

Anguis løb hen til træerne og gemte sig.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 19 aug - 20:51

Machaku tog sit sværd, lod lidt chakra løbe igennem sværdet, og løb mod Sumina, hvorefter han huggede ud efter hende nogle gange, men hun undveg huggene snild ''Ahah, så han er ekspert i is-sværds kunst? Hvis han rammer mig, så fryser jeg sku til is'' tænkte Sumina, da hun hoppede tilbage, og forsvandt ''Hvor er hun'' Tænker machaku ''Machaku kan bruge is, og ild. Etex er inuzuka, da han har en ulv eller hund. Han må være god til at opsnuse sine fjender, og Anguis.. ham ved jeg intet om.. Ham skal jeg lige teste'' Tænkte hun hurtigt, da hun hoppede om bag Anguis, med en kunai ''Hey.. Jeg fandt dig vist'' Hun hopper tilbage, og tegner noget på en rulle ''Super Beasts Imitation Picture'' Tre løver suser mod anguis

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Fre 19 aug - 20:54

Det var synd sensei for det var en klon, Anguis var nu bag ved Sumina, jeg er mester i syns bedrav

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 19 aug - 21:12

''Hvad med, at du kigger bag dig, endnu engang?'' Den sumina, som Anguis snakkede med, var i virkeligheden en Ink clone ''Nå? Kom så an!'' Hun skubbede anguis ned fra træet og hoppede selv væk, hvorefter hun så en ildkugle komme bagfra ''Machaku..'' Hun hoppede op i luften ''Anguis må hellere flytte sig inden han bliver ramt af den ildkugle..''

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Fre 19 aug - 22:41

Etex: *Ser ildkuglen som er på vej imod Anguis* Åh nej. *Løbber af for fuld fart hen til ham og skubber ham væk. Han var lige ved at blive ramt, men nåede lige at undgå den* Klarer du dig?

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 19 aug - 22:53

Machaku løber hen til Etex ''Etex, med din snude, så kan hun ikke gemme sig, hun er hurtig og stærk!'' Mens Machaku plapre op om ting og sager, opdager Machaku en papirbombe på en kunai imellem Etex' og hans fødder ''For den da!'' Machaku sprang op i et træ, da sumina angreb bagfra, og stak en kunai igennem hans ryg ''En is-klon? Utroligt.. Ham Machaku er vist lidt af en god deal.. og Etex er hurtig, samt kan han lugte alt muligt.. Anguis ser dog ikke særlig stærk ud, men derimod umoden.'' Tænkte hun, da hun forsvandt, og gemte sig et sted, hvorefter hun tegnede nogle løver, som hun sendte efter Etex, da hun gemte sig længere væk.

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Fre 19 aug - 23:09

Etex: *Ser løverne der kommer bag fra* Fy for den da! *Når lige at hoppe op* Shiro, multi teknik!
Shiro: GRRR! *fare lige imod løverne, og rammer dem, som en pinball*
Etex: Godt gået Shiro! *Standser lige op, og lugter så. Begynder at løbe direkte hen imod Sumina.* Du kan ikke gemme dig for mig!

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 19 aug - 23:16

''Tja, af en genin er han ok'' Machaku kommer bagfra ''Fire style: Fireball jutsu!'' Sumina undviger ildkuglen, men der går ild i en smule af hendes hår ''Pokkers.. mit hår'' Hun skærer hurtigt det brændene hår væk med en kunai, og stirre vredt på Machaku ''Jeg lavede vist en fejl.. aldrig gå i kamp mod en ild-element bruger, mens ens hår hænger løst'' Machaku suser afsted mod Sumina, med hånden mod en bjælde, mens han har sværdet i den anden hånd, rettet mod sumina

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Fre 19 aug - 23:24

Etex: Shiro, dobbelt formation! *Ser at Machaku suser imod Sumina* Lad os gøre det til en tripel formation! *Etex og shiro løb imod Sumina, i en formation som danne en trekant hvis man regner Machaku med.* JEG HAR DEN NÆSTEN! *Etex sætter af i et hop, og når hen og rør en af bjælderne. Om han fik fat i den, vidste han ikke.*

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 19 aug - 23:29

I dét, at Machaku får fat i bjælden, sparker Sumino ham, så han falder bagover og lander på jorden, hvorefter hun opdager, at begge bjælder er forsvundet ''Pokkers!'' Machaku rejste sig ''Det ser ud til, at anguis tabte'' Sumino smiler ''I har bestået prøven, men anguis må gå uden middag!'' Hun tager fat i anguis og tegner en masse slanger, til at binde ham til stubben, hvorefter hun nakker den klon der stod i baghold, med en kunai ''Anguis, du slipper fri i morgen, det nytter ikke noget, at prøve at slippe fri, eller lave en jutsu, selvom du er chunin, er du stadig svagere end dine holdkamerater!'' Machaku smiler og følger med, mens han kigger på sin bjælde

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Fre 19 aug - 23:34

Etex: *han kiggede i hans hånd. Til hans store forbagslse, ligger der en bjælde i hans hånd.* Gjorde vi det? VI GJORDE DET SHIRO!

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 19 aug - 23:42

''Kom med, vi tager til Ichiraku!'' Sumina suser afsted, og Machaku følger med ''Ses anguis!'' //OUT//

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

on Fre 19 aug - 23:47

Etex: Vi ses, Anguis. Vi skal nok lade være at nyde det alt for meget. Kom så Shiro *De løber op til de andre.*

//OUT//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Lør 20 aug - 12:03

Anguis var ved stubben og holdt fat at en slange.
slange spøg(Slip mig) ved det virker ikke.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Lør 20 aug - 12:08

Sumina går hen til Anguis ''Release!'' Slangerne bliver til blæk og falder til jorden ''Vi skal snart på mission, få noget at spise og gør dig så vidt muligt klar.'' Sumina går igen

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Lør 20 aug - 12:09

anguis går hjem.
//OUT//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Lør 20 aug - 15:10

//Konoha søen//
Anguis gik hen til Konoha søen ''her kan jeg træne''
Først ''Kage Bunshin no Jutsu'' der kom 5 kloner.
oki. er i klar til at træne til vores mision? *Ja det er vi!'
godt oki. så kæmper vi og vi kæmper alle mod alle er i med? * Ja det er vi!*
oki. i gang.
*Vent jeg har en idé skal du ikke lære en vand jutsu mere?*
''Jo det kan jeg godt oki. hvad for en skal det så være?''
*Suiryudan no Jutsu saftlig*
''det var en god idé oki. stopper jutsu''
alle klonerne forsevant med det samme igen.
''Så skal jeg se det er en jutsu på 44 håndtegn jeg tror lige jeg må finde min rulle over Suiryudan no Jutsu''. Anguis gik igang med at lede efter rullen over Suiryudan no Jutsu i sin taske. ''her er den og håndtegnene er: Okse, abe, hare, rotte, vildsvin, fugl, okse, hest, fugl, rotte, tiger, hund, tiger, slange, okse, ged, slange, vildsvin, ged, rotte, yang vand, abe, fugl, drage, fugl, okse, hest, ged, tiger, slange, rotte, abe, hare, vildsvin, drage, ged, rotte, okse, abe, fugl, yang vand, rotte, vildsvin, fugl.

Oki. jeg har dem''. Anguis lavede alle håndtegnerne ''Suiryudan no Jutsu!!'' der kom ikke en salig stor drage ud af det.

''så prøver jeg igen alle hånd tegnede bliv lavet 100% rating og ''Suiryudan no Jutsu!!!'' der kom en kæmpe stor drage. ''Det kunne jeg''.
Anguis lavede jutsuen igen og igen.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Lør 20 aug - 15:29

//KONOHA SØEN//
Sumina holdt øje med Anguis, skjult, oppe i et træ ''Så han behersker water release?'' tænkte hun

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 11:32

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Games | World of Warcraft | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs