Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 8 nov - 22:36

//Sry min fejl//

"Baru er bare sådan en type, han venter til han syntes han gider og til at vi er svagest" han smilede "det er en meget simpel plan.. hvilket giver os god tid til at træne i, endnu en del af Barus plan.. han vil nemlig gerne have en ordentlig kamp"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 8 nov - 22:46

"Nu du siger det, så giver det faktisk mening" sagde Blaze og fik kuldegysninger. "Hvad så når han kommer? Så er vi jo alle i fare. Vil du så kæmpe mod ham?" spurgte Blaze, skræmt ved tanken om at Baru ville komme.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 9 nov - 10:23

Shini sukkede, nu en smule trist "Jeg vil ikke bryde mig om det, men hvis han vælger at gå imod Konoha er han ikke længere min ven, men en simpel fjende der skal dræbes"

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 9 nov - 15:18

Maruchinu: *ser på dem* hm *tager en lille bog fram og en blyant og skriver nogle noter ned og legger den i sin taske igen*

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 9 nov - 15:39

Shini så stadig ud over søen, der var dejligt stille nu. Han undrede sig hvad Akaui lavede men håbede det gik ham godt. Og siden emnet var kommet op tænkte han også på hvilke planer Baru lavede.. hvad end der skulle til var han klar til at beskytte Konoha.
Hans samtale over bålet, tilbage i Sunas ørken gav genlyd. Der havde han indrømmet at hvis det skulle til ville han tage med dem, dem som alle så som fjender.. dem som folk alligevel ikke kendte til eller kunne huske, hvad deres sande mål var

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 9 nov - 16:03

"Du ser så bekymret Shini. Er der noget galt?" spurgte Blaze forsigtigt, da han havde set Shini så ret tænksom ud.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 9 nov - 16:19

Shini så op i himmelen "Nej, jeg kom bare til at tænke over det hele.. der er sket så meget siden jeg bare blev genin" han lo "jeg har bare mit at tænke på.. og jeg kender også svaret når jeg alligevel spørger"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 9 nov - 16:23

Blaze grinte svagt. Han forstod godt hvad Shini mente. "Har du da kæmpet kampe på liv og død, siden du er blevet så stærk?" spurgte Blaze nysgerrigt.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 9 nov - 16:27

Shini lo "nej.. og tro det eller ej.. så er jeg slet ikke ret stærk, jeg vinder kun fordi jeg er heldig og kan analysere.. hvis jeg ikke havde nogen evne til at analysere dig havde du også vundet" han sukkede "nej det jeg har i tankerne.. er ekstremt.. og mange ville sige hul i hovedet"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 9 nov - 16:31

"Kom nu Shini. Fortæl det" tiggede Blaze venligt, mens han prøvede at regne ud hvad det var.

//Sry jeg i´kke skriver så meget. Ingen krea//

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 9 nov - 17:14

Shini sukkede "Hvis jeg skulle stå i det valg, at slagte uskyldige mennesker, for at beskytte Konoha.. havde jeg gjort det" han smilede let "uden der her by, og de folk der omringer den kan jeg slet ikke overleve"

//Det kander jeg godt^^//

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 9 nov - 17:33

"Jeg ved ikke helt om jeg forstår dig, men du har sikkert ret" sagde Blaze og smilede til Shini. Blaze så ud over søen og nød udsigten. "Jeg elsker det her sted. Det har massere af dejlige minder" sagde han glad for sig selv.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 9 nov - 17:36

Shini lo for sig selv "Jeg har aldrig taget mig samme til at gå her ned.. men måske burde jeg det" han så på Blaze "Jeg smutter ned til Ichiraku nu.. hvis du vil med.. så bare kom" og så hoppede han af sted

//OUT//

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 9 nov - 17:51

Blaze smilte for sig selv. "Joh hvorfor ikke?" mumlede han. Han vinkede til Maru og hoppede efter Shini.

//OUT//

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Ons 9 nov - 20:02

Anguis Gik hen til Ramen Bar

//OUT//

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 9 nov - 23:49

Maruchinu: *sidder sig og nyder den stille natte luft og ser op p månen og tager sin fløjte og begyndte at spille en lille sang da han er fardi går han mod Ichiraku for at få noget mad*

//OUT//

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Tors 10 nov - 16:54

//Training field// Machaku stod klar til kamp, og Masako kom gående ind ''Kom nu bare, Machaku!'' Machaku smed en Is kunai op i et træ, og derefter smed han en efter Masako ''Kai!'' Kunaien suste forbi Masako, og eksploderede ''Er det alt du kan?'' Sagde Masako, som stod bag Machaku

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 10 nov - 16:57

Shini forholdte sig på siden, kampen var allerede begyndt da han kom. Han holdte især meget øje med Masako, noget omkring ham gav ikke helt mening.. men hvad?

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Tors 10 nov - 17:00

Machaku smilte ''Fire style: Great Fire ball jutsu!'' En gigantisk ildkugle susede mod Masako ''Bah.'' Sagde Masako snildt, og sendte ildkuglen lige tilbage i fjæset på Machaku ''Water style: Water dragon Jutsu!'' En drage af vand ramte ind i ildkuglen, og pludselig lød der et brag

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Tors 10 nov - 17:00

//TRAINIG FIELD//

Anguis kom og så kampen ''Shini hvad er det vi skal lige nu'' Sagde Anguis

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 10 nov - 17:02

Shini så med men hørte Anguis "Se på og lære noget, en vigtig ting i sin egen træning, er at lære og se hvordan andre gør det" Shini bed mærke i Machakus Water Release.. "så det er måske derfra Ice Release er affødt"

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Tors 10 nov - 17:15

Masako smilte ''Er det min tur nu?'' Masako smilte, og en Rasengan formede sig i hans hånd ''Hmpf'' Pludselig blev Rasenganen sort, men omringet af ild ''Fire release: Great flame Rasengan!'' Masako borede den brænd varme Rasengan ind i Machaku, da Machaku pludselig smeltede og blev til vand, hvilket slukker Masako's Rasengan ''Som forventet af dig, Machaku'' Machaku stod bag Masako, med et lumskt smil på læben ''Can't keep up with my techniques, huh?''

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 10 nov - 17:19

Shini valgte i samme nu at aktivere sin Sharingan, hvis kampen fortsatte i dette tempo ville han ikke kunne følge med, men han skulle passe på.. at bruge Sharingan kostede ham Chakra. I det han åbnede sine øjne huskede han hvor mærkeligt og skræmmende det var at kunne se ting, godt nok var de uklare og røde.. men han kunne aldrig helt vende sig til det
Shini klappede pludselig i sine hænder "Det må jeg sige, det er ikke svært at se at i er brødre.. men hvis det her er en kamp, burde i så ikke kæmpe, i stedet for at være søde mod hinanden, jeg ved at i begge holder igen"

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Tors 10 nov - 17:31

Machaku smilte, og hans Sharingan aktiverede ''Tja'' Sagde Masako, og hans sharingan aktiverede også. Machaku trak sit sværd, og Masako tog en kunai frem, og få sekundter efter kæmper de i tæt kombat, snitter hinanden ''Fire style: Great spider'' En stor ild-edderkop angriber Machaku ''Ice Style: Protective Ice Dome'' Machaku smiler ''You can't get me now!'' Masako smiler ''Shini, Anguis, I skal nok flytte jer en smule'' Masako vævede nogle håndtegn ''Fire Release: Great Fire Majestic Annihilation'' En Tsunami af gigantiske flammer smeltede Machaku's lille skjulested, men brændte også meget af området af. Machaku har fået en del forbrændinger

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 10 nov - 17:37

Shini hoppede 3 meter tilbage og undgik med nød og næppe de store flammer. "Det er da godt nok noget af en ild må jeg sige, det gør ondt selvom jeg er så langt fra den" han så på begge brødre "Sådan her skal kamp være" han satte sig ned og slog sin Sharingan fra "hvad jeg ikke ville gør for en kamp mod ham Masako" han lo "til trods for at jeg er venlig.. så er der intet som en stærk ild der kan sætte min kampgejst i flammer"

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 11:31

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs