Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tors 10 Nov - 17:51

avatar
Korosu bevæger sig rundt i byen hvor han prøver at finde sedlen frem i sin lomme igen men han finder en ring i stedet "Ringen? Nå ja!" Han tager den på venstre ringe finger og bevæger sig længere rundt i byen hvor folk bevæger sig væk fra ham når han går rundt, de er vel nok ikke så glad for at han er til stede "Det ser ud til at folk har et problem med mig" hvisker han til sig selv.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 10 Nov - 18:06

avatar
//Training Field//

Blaze kom hen og stod ved siden af Shini. Han blev fuldstændig overvældet af varmen. "Det er noget af en flamme hva? Hvad er jeg gået glip af?" spurgte Blaze og prøvede at holde øje med kampen.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 10 Nov - 18:22

Konan
Shini prøvede at skabe sig et overblik, nu hvor han ikke kunne se igen. "Alt hvad du er gået glip af, er kampen her.. tro det eller ej den er kun lige startet"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 10 Nov - 18:25

avatar
"Det er da en ret vild kamp. Er det sådan du mener en kamp skal være?" spurgte Blaze, som var helt vild i varmen efter selv lige at tage en kamp.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tors 10 Nov - 18:45

avatar
Korosu bevæger sig videre hvor han ser små børn lege men går bare uden om dem, han er ikke særlig interesseret i at ødelægge noget nu og skabe så meget opmærksom "Tsk.. Der er bare ingen der gider at snakke med mig i øjeblikket, jeg skal seriøst få fat i den makker før ham der den anden gør, ellers ender jeg bare sammen med en særling eller zombie" Han bevæger sig mellem gaderne.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 10 Nov - 19:22

Machaku
Machaku rejste sig, og han stod i bar overkrop ''Du har brændt mit tøj væk! Eller ihvertfald overdelen..Jeg er skam ikke færdig endnu! Selvom min krop er.......'' Det dunkede i hans hoved, og han faldt ned på knæ ''Gar...'' Han slog øjnene op, og hans Sharingan ændrede sig, Machaku var pludselig forpustet, og før eller senere havde han opdaget, at hans Mangekyo var aktiveret ''WTF?!'' Han rejste sig op, med et seriøst blik. ''Tid til at se hvad de her øjne kan!'' Machaku bevægede sine arme hurtigt og en gigantisk is-storm væltede Masako om kuld, og væltede træerne i skoven. ''LOL!'' Masako rejste sig ''Det dér gjorde sku ondt, du er blevet stærkere kan jeg se. Men nu vil jeg have mig en kamp mod Crystal brugeren''

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 10 Nov - 19:23

avatar
Blaze blv overvældet da han så Machakus Mangekyo. "Wow Machaku, behersker du Mangekyo? Det er første gang jeg ser en" udbrød Blaze forbløffet.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 10 Nov - 19:25

Machaku
Machaku hørte blaze ''Jeg har faktisk lige fået det.'' Machaku satte sig på en stubbe, og ventede på at se Anguis mod Masako

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 10 Nov - 19:28

avatar
Blaze satte sig ved siden af Machaku. "Hvad var det din bror sagde om at træne mig? Har han virkelig tilbudt det?" Spurgte Blaze nysgerrigt. Ganske vidst havde han lige set at Machaku var stærk, men han kunne se at hans bror havde mere i sig end det.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 10 Nov - 19:32

Machaku
''Min bror er en venlig person. Han prøvede at lære mig alle sine ild-teknikker, men jeg kunne kun beherske Great fireball jutsu.. Jeg er jo lidt af en is mester... Min bror kan lære dig det du kan holde til, du kan sikkert let lære Fireball jutsu, men en jutsu som den han brændte mit stærkeste forsvar ned med, tager flere måneder at lære ''

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 10 Nov - 19:36

avatar
"Bare rolig det er jeg klar over" sagde Blaze, glad over at høre at Masako ville træne ham. "Nu er jeg spændt på at se den næste kamp" sagde han glad og så over mod Masako.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 10 Nov - 19:37

Machaku
Masako som var dækket af sne og is begyndte at gløde ''Anguis, er du klar?'' Sagde han roligt

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 10 Nov - 21:27

Shadow
//Training Field//

Maruchinu: *kom stille gårene han forstod hurtigt at der var en kamp der skulle til at gå igang han stod lidt væk fra de andre* det her kan blive spænde *tager sin lille notes bog farm for at skrive nogle noter til vis han skulle kæmpe*

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 11 Nov - 11:59

Konan
Shini sukkede, det var vel okay at sidde en kampover, så kunne han få sin Chakra opladet. "Lad os så se hvad han kan" sagde Shini for sig selv

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 11 Nov - 12:32

Anguis
''Ja det er jeg'' anguis lavede nogen håndtegn og sagde ''Crystal Release: Jade Crystal Mirror'' og hurtig lavedc anguis Crystal Release: Jade Crystal Clone Technique. der kom mange kloner. ''Denne har jutsu er meget stærk der bliver ved med at komme kloner'' Sagde Anguis, er du klar?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 11 Nov - 13:52

Konan
Shini sukkede, til trods for at Masako, lige nu var en ven. Og at Anguis bare var i en venskabskamp, var det aldrig en smart ide at afsløre hvordan en jutsu virkede.. men på den anden side, nu vidste Shini det også

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 11 Nov - 14:17

Anguis
''Shini Crystal jutsu er et mysterium der for sagde jeg det'' Sagde Anguis

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 11 Nov - 14:29

Konan
Shini lo lidt for sig selv. Det var sjovt sådan som Anguis kunne læse hans tanker "Hvad end om de er mystiske, så burde du ikke røde noget om dine angreb.. det kan koste dig sejerne"

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 11 Nov - 14:33

Anguis
''Ikke hel jeg har flere Es'er i ærmet og det tror jeg ikke han kan klare og Machaku Hvad for nogen elementer har din bror udover Ild?'' Sagde Anguis

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 11 Nov - 16:26

Machaku
Machaku så på Anguis ''Find ud af det ved at kæmpe imod ham. Jeg vil ikke afsløre det.'' Masako smilte ''Tja, hvis du fulgte med i den tidligere kamp havde du opdaget noget.'' Masako så sig omkring, han var omringet af Anguis' kloner. ''Tja.. Jeg kan vel brænde dem'' Masako sprang op i luften ''Fire Release: Great Fire Majestic Annihilation!'' Et gigantisk flamme, som dækkede hele området, klaskede sig ned over området. Machaku skyndte sig at beskytte Shini, Blaze, Maruchinu og ham selv ved at lave et meget hårdere skjold af is, end han lavede før ''Så for den da'' Machaku kunne mærke den intense hede selv inden i det to meter tykke rum af is

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 11 Nov - 16:29

Konan
"Så han er altså langt stærkerer end han ser ud til at være" sagde Shini for sig selv "Du Machaku.. var det din storebror der havde trænet dig.. og tror du måske han ville gøre det samme for mig.. han har rimelig travlt for tiden så jeg kan ikke spørge ham.. men måske vidste du det"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 11 Nov - 16:36

Machaku
''Han trænede mig da jeg var mindre. Jeg tror gerne han vil træne dig'' Machaku fokuserede sin chakra i isen, så flammerne ikke smeltede det ''Hans ild-teknikker er de stærkeste jeg har set. Jeg tror han kan blive Kage hvis han gad'' Machaku smilte ''Men han gider sku ikke være Kage''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 11 Nov - 16:43

Konan
Shini lo "Hvem gider" han sprang op i luften over Machakus is og folede sin jakke ud.. han brugte den varme luft fra Masakos flammer til at stige op, da han var højt nok oppe aktiverede han igen sin Sharingan.. nu kunne han også analysere kampen fra oven "Sikken udsigt" lo han

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 11 Nov - 16:55

Machaku
Fjols tænkte Machaku og lukkede isen igen

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 11 Nov - 16:57

Konan
Shini var ude af sit rette element, noget havde fået ham til at blusse op. Han gad ikke være sikker mere.. det var vel på tide at tage sig samme "Masako!!" råbte han "Dine evner er langt bedre end nogle af os, endda til sammen.. jeg er den svageste i kroppen, og selvom det lyder ynkeligt vil jeg bede dig om din assistance, jeg har brug for en træner der kan presse mig"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner