Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Lør 20 aug - 15:33

Anguis kunne føle at der var nogen som hold øje med ham.
Anguis kikkede rundt men der var ingen. ~Jeg ved at der er nogen men jeg siger ikke noget~ tænkte Anguis.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Lør 20 aug - 15:45

Hun gaber lydløst ''Gud han er kedelig.. Mon jeg får noget godt at se?''

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Lør 20 aug - 15:56

Oki. ''Kage Bunshin no Jutsu!'' der kom igen 5 kloner skal vi træne i Rasengan men bar i en ny form?'' *Oki. det gør vi* ''jeg syns vi skal lave en Great Ball Rasengan hvad syns i?'' *Der er en god idé*.
''Vi skal lave en stor Rasengan på to og to i tre hold er i klar til det?'' *ja det er vi!*
''oki. del jeg og kom så i gang''.
Alle klonerne og den ægte Anguis lave en masse Great Ball Rasengan men det tro meget på Anguis Chakra. Til sites kunne Anguis lave Great Ball Rasengan, men det var så hårdt at lae 3 Great Ball Rasengan på samme tid. Anguis bliv lammet af at have for ligt chakra, at kan ikke kunne stå op mere.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Lør 20 aug - 15:58

''Bemærkelsesværdigt.. En A-rank jutsu hvis ikke højere, selvom han ikke har særligt meget chakra, så er han alligevel en fin ninja, dog ikke så godsom de andre, men det kan der abejdes på''

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Lør 20 aug - 16:01

Anguis var ved at meste sin bievesthed. til sist besvimede han.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Lør 20 aug - 16:02

Sumino hoppede ned til anguis ''Tja, så må jeg vel tage ham med'' Sumino tager fat i Anguis og tager ham hjem til sig selv //OUT//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Tors 8 sep - 8:09

//MISSION: Gamle dames hus//
Jasmine og Blaze stoppede op ved huset. De blev helt chokeret over at se alt udkrudtet. Det groede jo også oppe på taget. "Det er da helt vildt" sagde Jasmine. Blaze måbede bare. Jasmine kiggede sig omkring. "Hov? Hvor er Renshiro og Maruchinu?" spurgte hun nervøst.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Tors 8 sep - 20:50

//MISSION: Gamle dames hus//
Maruchinu: *ankommer til den gamle dames hus* hej venner *ser at Ren ikke er kommet inu* hvor er Ren henne

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Tors 8 sep - 21:06

"Det ved jeg ikke" svarede Jasmine. Blaze slå hånden mod panden. "Han er selvfølgelig faret vild igen" grinte han. Jasmine så strengt på ham. "Det skal du ikke grine af" sagde hun bestemt. De gik sammen op til døren og bankede på. En gammel dame åbnede døren. Jasmine smilte til hende. "Vi kommer for at hjælpe med at fjerne alt dit ukrudt" sagde hun og smilede til damen. Den gamle dame smilede. "Bare kald mig Ms Kokoji" sagde hun og smilte. De gik sammen om i hendes have. "Som i kan se, er der virkelig meget ukrudt. Jeg havde ellers glædet mig til at plante de her frø, som nogle fra Yamanaka-klanen havde foræret mig" sagde hun og viste dem frem. "Bare rolig. Vi skal nok få fjernet alt udkrudtet med det samme" sagde Jasmine og begyndte at rive ukrudt sammen overalt. Blaze smilte til Ms Kokoji og begyndte at hjælpe.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

on Fre 9 sep - 18:14

/mission: gamle dames hus
jeg var fare vild også selv om jeg havde holde ved blazes tøjre og opdager at jeg var tæt ved en gammel hus, jeg bemærkede at de andre var der allerede. "øh... davs, gutter. Sorry, jeg har virkelig dårlig stedsans... whatever, jeg er her og det er det." jeg begynder at samle ukrudt.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Fre 9 sep - 19:14

"Det gør da ikke noget" sagde Jasmine og smilte kærligt til ham. Efter lidt tid var de næsten færdige, da Blaze rev den sidste tot op. Ms Kokoji løb ud og rev det fra ham. "Hvad er det, du laver knægt!? Det var mine yndlingsblomster." sagde hun vredt. Jasmine undskyldte på hans vejne og smilte til drengene. "Godt arbejde. Lad os mødes foran mit og Blazes hjem" sagde hun og smilte.

//OOG: out. Blazes hjem//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Fre 9 sep - 21:44

Maruchinu: *går over til den gamle Ms kokoji og sage pænt farvel og begynde så at gå mod Blazes hus*

*OUT-Blazes hus*

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

on Fre 9 sep - 22:33

jeg bukker høflig til den gamle dame. Da jeg vendte mig om, havde jeg allerede fare vild midt i byen. Men heldigvis kunne jeg komme til blaze uden komme forbi huset.

/out- blazes hus.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Lør 17 sep - 15:38

//OOG: Training Field//
Blaze var stoppet op ved trainng field, og havde besluttet sig for at træne mod stolperne. Han havde slået og sparket på dem i lidt tid, da Jasmine var kommet ned til ham. Hun gik hen ved siden af ham og så overrasket på ham. "Hvorfor træner du allerede? Er du vred over at jeg vandt over dig?" spurgte hun bekymret. "Det kommer ikke dig ved" svarede Blaze vredt og gik væk fra hende. "Jeg kan lære dig de 64 hænder" sagde hun. Blaze stoppede op. Han vendte sig. "Hvad sagde du?" spurgte han overrasket. "Jeg kan lære dig Hakke Rokujuuyonshou, altså hvis du gerne vil" sagde hun tøvende. Han smilte til hende. "Lad os da komme igang" sagde han og gik hen til hende.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Lør 17 sep - 22:54

//Training Field//
Maruchinu: *ankommer til training field men står bagved et træ og smiler så da han hører hvad Jasmine siger til Blaze og bliver ved træet da de begynder at træne og ser over på dem*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Søn 18 sep - 19:34

Efter lidt tid lægger Blaze mærke til at Maru står omme bag ved et træ. Han vinker til ham, men stønner så. Jasmine kommer hen til ham og tager ham under armen, for at holde ham oppe. "Hey Maru kommer du ikke herover?" råbte han glad. Jasmine vinkede også lidt besværet, på grund af Blaze, så hun slap ham, så han faldt ned på jorden. Han stønnede og rejste sig. "Lær mig den nu bare...Byakugan" råbte han og gik løs på hende. Hun brugte også byakugan, og så trænede de.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Søn 18 sep - 20:13

Maruchinu: *går over til de andre og ser på mens de trænede*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Søn 18 sep - 20:19

Jasmine lagde an til et hug mod skulderen, men for en gangs skyld nåede Blaze at undvige det. Han dukkede sig og slog hende i maven, men hun begyndte bare at snurre rundt. "Hakkeshó Kaiten" sagde hun og Blaze blev blæst væk. Hun grinte, og Blaze angreb igen.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Søn 18 sep - 20:21

Maruchinu: *tænker* *det her kommer til at tage sin tid*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Søn 18 sep - 20:31

Blaze huggede ud efter hende, men hun greb hans hånd og kastede ham væk. Jasmine trak sit sværd og gik hen mod ham. Blaze så skræmt ud og gik tilbage. "Hey søs, du...du må ikke bruge dit sværd" fik han fremstammet. Hun grinte bare og fortsatte frem mod ham. "Jeg kan se på dig at du ikke har mod nok til at kæmpe for alvor, fordi du er bange for at såre mig. Jeg bliver nødt til at lære dig at bruge dit sværd, før jeg kan lære dig noget" svarede hun ligeglad og huggede nu ud efter ham. Han opfattede det og trak sit sværd frem fra ryggen, og blokerede hendes slag. "Fint, men det er ikke min skyld, hvis det denne gang bliver dig der ender på hospitalet" sagde han og slog ud efter hende.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Søn 18 sep - 23:22

Maruchinu: *begynde at gå lidt rundt for at se sig omkring* hm *han så sig tilbage da de andre pluslig tog ders sværd fram og de ramte hinaden men gik så vider*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

on Man 19 sep - 8:17

Blaze undveg, med nød og næppe et slag og slå så ud efter hende, og strejfede hendes kind. "Det får du betalt" hviskede Jasmine lavmælt og huggede ned over hans skulder. Blaze skreg, og af raseri ramte han hendes ben, men faldt så om, på grund af sværdhugget. Jasmine tog ham op og vinkede til Maruchinu. "Vil du med på hospitalet?" spurgte hun grinende, samlede hendes og Blazes sværd op og tog afsted til hospitalet.

//OOG: out. konohas hospital//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

on Man 19 sep - 20:08

Maruchinu: *efter at have været i Training Field et godt stykke tid begynde han at gå hjem ad* hm

//OUT-Maruchinus Hjem//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Lør 1 okt - 22:27

//Konohas Bibliotek//

Anguis kommer hen til biblioteket og spørger bibliotekaren om at de har en bog om Crystal Release.

Ja det har vi vil du låne med hjem eller vil du læse den her?, spurte BK (BK betyder Bibliotekar)

Jeg vil godt læse den her først tak, sagde Anguis

Det er oki. set dig her så finder jeg dem alle, sagde BK

Anguis satte sig ned og vente på at hun kom igen, efter godt 10 min. kom hun igen.

Her er bøgerne men vi har kun to er det oki., sagde BK

Ja, det er det, må jeg godt løne dem med hjem når jeg er ikke gider at læse dem mere?, sagde Anguis

Ja, det må du bare du siger det til mig inden du går, sagde BK

Anguis læser i lang langt tid.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

on Man 3 okt - 11:04

Anguis Fandt i den første bog at men ikke ved om hvad for en familie den hører til.

Anguis tænkte sig at prøve at lære en af den.

Anguis sagde til BK at han lånte dem med hjem og det måtte han godt.

//OUT - Konoha Søen//

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 11:27

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog