Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Tirs 4 okt - 14:17

//Konoha søen//

Anguis ankom til søen med bøgerne, anguis fandt en jutsu.

Anguis lavede to hånd tang som de var beskavet i bogen, og anguis sagde:
Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon.

Med der skete ikke nået anguis præver igen med eller ikke der kom der nået, Anguis prøvede igen og igen uden der skete nået, Anguis læste i bogen og så at de er langt om at laærer bare en af den.

Så Anguis prøvede igen med heller ikke nået skete der, Anguis prøvede til det bliv mørkt med han sov ikke han prøvede igen og igen, en til han fladt om af bare at bruge sin chakra, Anguis sov til det bliv lyst igen.

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Ons 5 okt - 15:28

Anguis vånder op og begynder at lave Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon igen så anduig lavede to håndtegn og råbte: Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon men denne gang skete det han kan Crystal Release det har han vis arvet tængte han, Men jeg tror at jeg vil spører min far om det, så Anguis løb hjem igen.

//OUT - Hjem//

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Tors 6 okt - 15:57

//Konoha søen//

Anguis kommer hen til konoha søen og begynder med at læse i en af den og fandt en jutsu som så maget spenede ud den hedder ''Crystal Release: Jade Crystal Mirror''

Anguis gør sig klar og laver de tre håndtegn som de var i bogen og sagde: Crystal Release: Jade Crystal Mirror

men der skete ikke nået så han prøvede igen heller ikke der kom der nået, så prøvede hen en 3. gang og denne gang skete der ligt min ikke helt , så tro Anguis alle sine krafter og råbte: Crystal Release: Jade Crystal Mirror, og denne gang skete det 100% der kom en slags spejl i form af en snefnug.

Men da han læste videre så han at den er til at lave kloner, men så skal jeg lære Crystal Release: Jade Crystal Clone Technique

Så anguis begynde af lave den jutsu igen som før, men denne gang lavede han to håndtegn og sagde: Crystal Release: Jade Crystal Clone Technique men der skete ikke nået og igen prøvede han men denne gang kom der heller ikke nået, så han prøvede en siste gang men denne gang kom den og den masse kloner kom. Men så stoppede han sin jutsu og læste en anden jutsu.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tors 20 okt - 23:28

//Cirkus Plas//

Maruchinu: *går rundt blandt mange mennesker og snuser lidt rundt for at finde ud af noget meger om de tyveriger for at finde en løsnig på hvad der enlig forgår * jeg kan ikke finde noget enten er de vild gode til at stæle eller også er det noget nogle folk bare... *får øje på en mand der lester sig væk* hvad skal han mon *går efter ham men så han ikke opdager hvad der sker*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Lør 22 okt - 21:20

//Cirkus Pladsen//

Blaze går en tur inde på pladsen, og opdager Maru, som der lister sig efter en anden mand. Blaze løber stille hen til Maru og hvisker til ham. "Hvad laver du?" spurgte han lavt, bange for at manden ville høre ham.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 23 okt - 17:42

Maruchinu: (får øje på Blaze og hører så hvad han siger) jeg er høreret at folk mister sine ting her og ham her ser lidt ud som om han var ude på noget han var henne ved kivinden der før og hun har lide miste nogle ting og nu (for øje på at manden er væk) prokos nu er han væk jeg ville prøve at finde ham igen

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 23 okt - 17:57

"Lad mig hjælpe" siger Blaze og smiler venligt. "Vi er jo et team ikke?" spurgte han glad, og spejder efter tegn på den mystiske mand.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 23 okt - 20:34

Maruchinu: (leger en hånd på Blazes skuler) ja det er vi lad os komme i gang (gå rundt bladt folk for at finde ud af meger)

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 6 nov - 14:43

Blaze kigger rundt og opdager en fugl lande på sin skulder. Han opdager et brev der sidder på dens ben. *Kære Blaze du skal komme hjem nu...Der er nyheder. Jasmine* Han læste det hurtigt og vinkede til Maru. "Vi ses senere" råbte han glad og forsvandt.

//OOG: Out Blazes Hjem//

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 6 nov - 15:24

Han hørte hvordan vanddråberne faldt ned mod søen, gav ekko der fyldte det lille rum. Luften var langsomt begyndt at blive tynd, vinteren var på vej.
Det undrede ham hvornår det var tid, men ikke nu.. lige nu var han bare lykkelig, lykkelig over at være hjemme i Konoha, lykkelig over at være i live

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 6 nov - 15:33

På vej hjem så Blaze en dreng der stod et lille stykke væk. Blaze løb hen til ham og så undrende på ham. "Er der noget galt?" spurgte han forsigtigt.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 6 nov - 19:06

Shini vendte sig om da han hørte nogen kalde. Han smilede "Jeg er bare træt, jeg er næsten lige kommet hjem fra mission.. det er bare derfor" igen smilede han "men tak fordi du spurgte"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 6 nov - 19:16

Blaze smilte glad til drengen. Han så da meget rar ud. Blaze rakte sin hånd frem mod drengen. "Mit navn er Hyuga Razor, Blaze. Hvad er dit?" spurgte han ivrigt.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 6 nov - 21:50

Shini lo "Uchiha Hyuga Toki-Shinibi" han lo og tog imod Blaze hånd "du er fra min parallel klasse, jeg syntes ikke jeg så dig under Chunin eksamen.. så du er vist stadig en Genin" igen lo han "det er ved at være noget siden jeg har mødt nogen fra Hyuga klanen.. det er altid en fornøjelse"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 6 nov - 22:32

"Tak i lige måde" sagde Blaze og smilte. Han så lidt på Shini. "Så du er en Hyuga? Ja det kunne jeg da ikke så godt se...du har jo blå øjne ligesom mig" sagde Blaze venligt, men også nysgerrigt. Han kradsede sig lidt i håret. "Og som du sagde så ja, jeg er ikke blevet til en Chunin endnu, men det er du vel?" spurgte han glad.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 6 nov - 23:47

Shini smilede "Jo, jeg blev det under sidste eksamen.. men jeg ved ikke hvor meget Chunin der er over mig" han så rundt, selvom han alligevel ikke kunne se noget "og det undre mig ikke at du ikke kan se at jeg er en Hyuga, jeg er jo også en Uchiha og Nara"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 9:17

Blaze måbede forbløffet. "Er du Hyuga, Uchiha OG Nara?" spurgte han overrasket. Han så undrende på Shini. "Det ligner at du vakler en smule. Er der noget galt med dine øjne?" spurgte han, med bekymring i stemmen.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 17:21

Shini lo "Jeg er blind, og har været det i mange år nu..men du burde slet ikke bekymre dig om mig, jeg skal nok klare mig" han vendte hovedet mod søen "jeg er normalt ikke her nede ved søen, så jeg har ikke lært stedet af kende, inde i byen kan jeg gå rundt som hvis jeg kan se.. jeg har lært byen så godt at kende at jeg ved hvor alting er henne, selv uden at se dem"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 17:28

"Det lyder da vildt cool" sagde Blaze forbløffet. Han så undrende på ham. "Er du egentlig af Overklassen eller underklassen?" spurgte han nysgerrigt, glad for at lære en ny at kende.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 18:10

Shini sukkede lidt "Underklassen, altså hvis jeg nu selv skulle vælge. Men jeg er blevet trænet af overklassen længe" han fjernede sit pandebånd og fremviste sit segl på panden "selvom jeg er af underklassen så kan overklassen heller ikke kontrollere mig, selv med mit mærke"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 18:12

Blaze måbede og mærkede lidt på sit eget mærke. "Det må da kræve en stor styrke. Du må godt nok være stærk" sagde Blaze glad. Han tænkte sig om et øjeblik. Så lagde han sig ned foran Shini. "Vil du ikke nok træne mig?" spurgte han bedende.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 18:23

Shini lo "Jeg er slet ikke så stærk som du tror" han lo atter "men en kamp kan jeg ikke sige nej til" han tog bandebåndet over sine øjne "desuden skal jeg også lære at kæmpe uden at min dumme Mangekyo Sharingan dræner mig for kræft" Shini var dog seriøs og kampklar

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 18:26

"Mangekyo hva?" mumlede Blaze stille. Han lavede nogle håndtegn og aktiverede sin Byakugan. "Bare ikke vær for hård ved mig" nåede han at sige, før han sprang på Shini.

//OOG: Undskyld hvis jeg kommer til at PP. Er ret dårlig til at skrive om en kamp xD//

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Man 7 nov - 21:17

Anguis fandt i bogen om en jutsu som hedder Crystal Release: The Gods' Crossings Technique, den lød spænende og læse om den.

Efter Anguis har læst om den så raste han sig op og lavede 4 håndtegn og råbte ''Crystal Release: The Gods' Crossings Technique'' og lage sine hænder på jorden men der skede ikke nået, så han prøvede igen han lavede igen 4 håndtegn og råbte ''Crystal Release: The Gods' Crossings Technique'' og heller ikke der skete nået. Anguis lavede jutsuen igen og igen og lige da han prøvede den 25 gang skete det en lang rakke med Crystaler der var så skrabe som knive, den var ca. 20 - 40 meter lang.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 22:25

Shini blev hvor han var, han prøvede at lytte sig frem til ting. Heldigvis var der vind, søen små bølger gav genlyd.. omkring 3 meter væk.. en gren knirkede, lige under ham og 4 meter oppe. Blaze var, på lyden af hans fodtrin og afsætning omkring 2 meter over ham og kom i en vinkel på ca 80 grader. Shini tog en Kunai frem for at beskytte sig.. og håbede at han havde kalkuleret rigtigt

//Det klare vi nok XD//

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 11:33

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs