Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 22:29

Blaze blev overrasket over at Shini kunne fornemme hvor han var henne. Han skyndte sig at ændre retning væk fra Shini. "Vil du ikke nok pakke dit våben væk? Jeg afskyr våben" spurgte Blaze og lagde selv hans sværd, kunais og shurikens over på en sten lidt væk.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 22:31

Shini smilede "Det er jo først nu det bliver sjovt" han hakkede sin Kunai ned i jorden. han satte farten op og valgte at slå til Blaze en enkelt gang.. og så ville det hele være parart
"Jeg ser at du også er ret skarp.. du ved godt at du kæmper mod en Nara ser jeg"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 22:33

"Tak da" sagde Blaze og undgik med nød og næppe Shinis slag, ved at dukke sig. Han blev akkurat strejfet af slaget. Blaze knyttede hånden og slog ud mod Shinis ansigt.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 22:36

Shini der nu havde fået fysisk kontakt kunne nu, sådan da spore hans chakra. Han satte sine hænder for ansigtet og tog imod slaget. Da han landede igen lavede han et håndtegn og en lang skygge.. kastet fra Kunaien han havde smidt i jorden før gav ham muligheden for at fange Blaze i sine skygger..og når først det var sket havde Shini kontrollen

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 22:38

Blaze var lammet. Han kunne ikke bevæge sig, men han strittede imod så godt han kunne. "Hvad har du gjort?" spurgte han Shini, og så irriteret på ham. "Det her er der da ikke meget kamp over" sagde han skuffet.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 22:47

Shini smilede og nærmede sig Blaze, han vidste at hun hvor han var fanget ville han følge med. Da han var helt henne ved ham smilede han, dog blev hans stemme meget fjendtlig sådan pludseligt "Hvis du tror at kamp er til for at underholde, er du ikke et hak bedre end nogle af de andre" han slap Blaze fri af skyggerne og hoppede så op i træet. Han gabte "det ligger ikke til Hyuga klanen at synke ned på så babarisk niveau at bruge kamp til underholdning" og så drattede han stille i søvn

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 22:53

Blaze hoppede stille op ved siden af Shini. "Undskyld, det var ikke sådan ment. Jeg vidste jo ikke..." fik Blaze fremsagt, men fortrød det så. Der var ingen der forstod ham. Han satte sig ved siden af Shini og så trist på ham. "Det må du undskylde" sagde han trist og skjulte hurtigt en tåre.

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Man 7 nov - 22:54

Anguis kunne hører at der var nogen der kæmpede et støtte væk, anguis lavede Crystal Release: Jade Crystal Mirror som bliv til en snefnug og så lavede han
Crystal Release: Jade Crystal Clone Technique så kom der en klon.

Klonen løb hen hvor lyden var og så nogen kæmpe, klonen satte sig ved et træ der henne og så hvad de lavede.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 23:01

Shini lo let "Du ligner mig faktisk" han fortsatte med at smile "men forskellen på du og jeg er bare.. at jeg lade mine tåre blive indenfor.. det værste jeg ved er at græde og se andre gøre det.. derfor prøver jeg så vidt muligt at lade være.. desuden kan vi jo ikke være perfekte alle sammen" han sukkede "og det gælder da sørme også jeg"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 23:04

Blaze tørrede hurtigt sine øjne. "D...Det må du altså undskylde. Jeg vidste det ikke" sagde Blaze og forsøgte med et smil, i håb om at Shini havde tilgivet ham.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 23:07

Shini strakte sig "Det var jo heller ikke fordi det skulle gå udover sig" han sukkede "jeg er bare træt af at folk skal se kamp som underholdning.. kan det virkelig være sjovt at gøre andre ondt" han så ud over søen "jeg skylder min mor og far at tro sådan"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 7 nov - 23:09

"Jeg er altså heller ikke den kamplystne type, men min søster tvinger mig nærmest" sagde Blaze og smilte ved tanken om Jasmine. Han kom i tanke om noget Shini sagde. "Hvad er der da sket med dine forældre?" spurgte han bekymret.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Man 7 nov - 23:13

Shini så så op i himmelen "Jeg fortalte dig jo at jeg var af Huyga underklassen men alligevel blev jeg ikke kontrolleret af overklassen. Mine forældre gav deres liv så jeg kunne få udnyttet mine kræfter.. det er også skylden til at jeg er blind.. Jeg skulle ikke kunne se på overklassen og de skulle ikke kunne se i mine øjne at jeg var underklasse" han lo let "jeg ville gerne have en søster, og det selvom hun ville træne mig hver dag.. jeg er bare mig.. alene i verden" han lo "men nu skal du ikke lade min tudehistorie gå dig på.. vi har jo alle lidt af en mørk fortid"

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 7 nov - 23:40

Maruchinu: *har ståret på en god afstand og set deres kamp og hørt hvad Blaze og Shini talte om men også så han ikke bliv opdaget men kom endelig farm men sage ikke noget for ikke at blive opdaget men var nu sikker på at de kunne se han eller i det minste hører at han var der han gik lidt tætter på træet men uden at gå helt der hen hen stoppe ved søens bred og så ud over den hvor hen så månen spejle sig i vandet hvor efter han satte sig og tog sin fløjte farm og begynde at spille på den*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 8 nov - 8:55

"Bare rolig Shini. Du behøver ikke bære på det alene. Det er jo det man har venner ti..." sagde Blaze, men blev afbrudt da han Så Maru stå lidt væk fra dem. "Hvad så Maru?" råbte han glad til ham, og vendte sig mod Shini igen. "Fx mig, jeg ville heller ikke kunne klare mig uden venner. Det der er en af dem" fortalte Blaze glad.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 8 nov - 11:53

Shini smilede "Det ved jeg godt" han så i retning mod Maru, eller der hvor lyden kom fra "Kender du ham?" han så over på Blaze og hoppede ned fra træet "du er god til at snige dig af sted.. jeg lagde først mærke til dig for et par minutter siden"

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 8 nov - 14:52

Maruchinu: *går hen mod dem* hej igen Blaze *legger sin fløgte ned i sin lille taske* tak navnet er Nara Maruchinu *ser lidt på Shini* du er en maget god kæmper så jeg, den måde du brugte din skygge på var smart den må jeg selv huske *for et lille smil på læben*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 8 nov - 17:25

Blaze hoppede ned ved siden af dem. "Forresten Shini, du svarede ikke på om du ville hjælpe mig med at træne. Jeg skal jo trods alt til Chunin eksamen på et tidspunkt" sagde Blaze spørgende.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 8 nov - 19:43

Shini smilede og så på Blaze "jeg kan ikke hjælpe dig, hvis du gerne vil udnytte dine kræfter må du finde en modstander der har i sinde at dræbe dig.. hvis du ikke kæmper i kamp i liv og død, så kan du ikke blive stærkerer"
Han smilede til Maruchnu "det ligger til Nara klanen at tænke lidt ud af boksen"

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 8 nov - 21:24

Maruchinu: *ser på Shini* du har helt ret *ser over på Blaze* han har fuldkommen ret i at du er nød til at kæmpe på liv og død og du ved lige så godt som jeg at vi alle når til en dag hvor vi bestemmer om en anden skal live eller dø og så kan man ikke værer blødsøden det hjælper ikke i denne verden vi liver i *ser op på himlen*

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Tirs 8 nov - 21:47

Anguis's Klon så hele kampen og hoppede ned fra træet og gik hen til Shini, Blaze og Maruchinu. ''Hej med jer'' Sagde Klonen

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 8 nov - 22:04

"Der er heldigvis ingen der vil dræbe mig, lige nu. Det skulle da lige være min søster" sagde Blaze i spøg. Han så alvorligt på Shini. "Du ser ud som om du kender det. Var det ikke dig der var gode venner med Baru?" spørger han alvorligt.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tirs 8 nov - 22:22

Shini sukkede, lettet "Jo Baru er min bedste ven" i samme hun kastet hen en Kunai efter Machaku klonen "hvorfor sender du ikke bare den rigtige machaku".. han vendte tilbage til Blaze og Maruchinu "Det er vel bare livet for en shinobi" han smilede "men hvad angår Baru, så ved jeg hvor han er.. og at han ikke angriber forløbig"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 8 nov - 22:27

"Er Baru ikke højst eftersøgt?" spurgte Blaze, med et snert af frygt i stemmen. Han havde hørt om Baru, at han var en virkelig stærk shinobi, som ville kunne lave alle mulige problemer. "Hvad mener du med at han ikke angriber foreløbig?" spurgte Blaze nysgerrigt.

//OOG: Det var ikke Machaku. Det var Anguis//

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Tirs 8 nov - 22:29

//Tak Blaze Og det er en Crystal Klon\\

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 11:32

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog