Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt DaidaraLUK

Skrevet af Daidara

on Fre 5 aug - 18:41

Jeg har tænkt lidt over hvor forældrene i serien bliver af, vi ved jo F.eks. hvem Narutos forældre er og at de døde kort efter hans fødsel, vi ved også at Sasukes forældre blev dræbt af Itachi...

men så tænkte jeg på

Sakura har man nogensinde set eller hørt noget omkring hindes familie, er hun også forældreløs eller og hvorfor ved man INTET om hindes forhistorie andet end det at hinde og Ino var barndomsvenner!

og hvad med alle andre, nogle af de andre personer har vi set forældrene til eller for det meste kun en...
men er det mon bare sådan at størstedelen er døde fordi man son ninja har stor sandsynlighed for at omkomme eller er det bare irrelevant da sakura f.eks. ikke er vigtig for historien som sådan og slet ikke har noget som helt motiv for at være/blive ninja ud over sasuke???

Hvad mener i er grunden og hvem mangler ellers forældre?

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 5 aug - 18:45

Team 10's fædre ser vi tit i serien. Shino,Hinata,Kiba's forældre ser vi også tit. Rock lee og Tentens forældre kender jeg ihvertfald ikke..

Kontakt DaidaraLUK

Skrevet af Daidara

on Fre 5 aug - 19:27

ser man virkelig forældrene eller kun en af dem, f.eks. ser man generalt kun fædrene men ikke deres mor, mener at Kiba er den eneste jeg kan huske hvor man kun ser hans mor og ikke hans far, og f.eks. choji ser man kun faren...

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Fre 5 aug - 20:24

Man ser egentlig kun én af dem, som du siger.

Kontakt BaruLUK

Skrevet af Baru

on Lør 6 aug - 1:08

Ino: Man kommer både til at se far og mor. Er dog ikke sikker på hvorvidt moderen kun var i filler.

Choji: Ser man far, og høre lidt om mor, i form af at hasn far kunne blive gift....

Shikamaru: Ser mor og far. Mor er endda skyld i knægtes "frygt/had" for piger.

Kiba: Ser man mor

Hinata: Ser man far, og måske også mor. Kan ikke huske.... D:

Shino: Ser man far, og kan ikke huske om man også ser mor.

Kontakt DaidaraLUK

Skrevet af Daidara

on Lør 6 aug - 1:25

Men er det ikke mærkeligt at man ikke har hørt noget som helst om sakuras forældre?
hune r tråsalt med i hovedeteamet og sådan set en af de lidt mindre vigtige hovedepersoner, isar som unge enden hun trænede ved tsunade var hun jo meget i fokus!
men man ved abselut intet om hindes bagrund..

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Lør 6 aug - 19:20

Jeg er ret så sikker på, at Sakura ikke er forældreløs. Jeg mener vidst at det var i en af de første episoder, hvor man hører en kvindestemme fortælle hende noget. Men det kunne jo sagtens have været en værge eller lign.
Jeg mener nu også, at man har set Sakuras far, på et af de tidspunkter, hvor man ser indbyggerne i Konoha stirre på Naruto, fordi han har den nihalet inde i sig. Der ser man Sakura som ung, der klemmer rundt om en mands ben, og den mand mener jeg kunne være hendes far. Men igen kunne det jo være en værge eller lign.

Men det er i hvert fald underligt, som der også bliver skrevet, at man ikke har set nogle fra hendes familie. Hun er en af de personer, som man ser mest i Naruto serien, så hvorfor skjule hendes baggrund? Måske kan det være, at Masashi gør det med vilje, bare for at vi skal rode med endnu et mysterie? Men jeg har virkelig ingen anelse, den eneste jeg kan få til at skulle passe med Sakura, ville være Rin, men hun er jo død.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 7 aug - 16:35

Hvilket ikke giver nogen mening overhoved, Masashis ide om at lade den næste generation være stærkerer end den forrige burde gælde for dem alle, at de alle burde have en forældre der minder dem om det. Jo man høre Sakuras mors stemme i nogle af de første afsnit og syntes, ligesom UD siger at kunne mindes at have set Sakura holde sig nær en mands ben...
Jeg går ud fra at der skulle være cameos, eller bare være der.. Måsek fordi der ikke bliver lagt så meget vægt på de personers familier
Og hvad angår Lee, har han ikke brug for en far.. han har jo Guy Sensei^^

Kontakt TobiLUK

Skrevet af Tobi

on Man 13 feb - 1:13

Jeg har ikke set Sakuras forældre men jeg har hørt hendes mors stemme i den Japanske version høre man hendes mor råbe at hun skal skynde sig
:D

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs