Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Man 8 aug - 22:31

hejsa, det er en Assassins creed historie (skabt af mig, altså historien) hvor desmond bliver til en snigmorder og behøvler ikke animus (en computer som gør at han kan se hans forfaders minder) og det her er intro for at lokke dig til at læse den.
bare sige til hvis i ikke forstår historie eller noget lige.

Klokke: 14:15.
Tirsdag den.18
År: 2015
Mit navn er Desmond miles, jeg er en af dem som I kalder ´´snigmorderen``.
Jeg er ham, der dræber The Templer i nutiden.

”Og vinderen er…” jeg holder et stille pause, jeg ved at alle lytter til mig og de er meget spændt på vinderen. Jeg kigger på dem som var komme her for at lytte til vinderen og jeg kigger på de rige mennesker som var bare med, for sjov. Fra det ene øjeblik til den næste. jeg ser først nu ham. Snigmorderen. Han kaster en lille kastekniv imod mig som mødes sin mål, nemlig panden. Han går væk og viser hans logo. ”The Creed.” Udtaler jeg før jeg bliver ramt. Alle kigger misforstås på hinanden og derefter opdager at jeg bliver ramt og dør. De opdager ikke snigmorderen som er blandet dem… og går væk.

Kontakt NotAvaibleXDLUK

Skrevet af NotAvaibleXD

on Ons 24 aug - 0:07

Spændene historie : DD

Men er Assassins Creed ikke et spil?? :o

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 2 sep - 18:59

jo, det er korrekt at assassins creed er et spil.
Men den er ikke afslutte endnu så jeg havde bare lave en historie efter assassins creed nummer.3 (ved godt at der kommer en nummer fire men havde bare lyst til at skabt et historie. 8D)
Så naturligvis er blod, vold osv... er med i denne historien.
MEN! jeg mangler nogen karakter til historien så jeg ville gerne ha' at i udfylder denne skema så historien bliver bedre. :P

karakters navn: (navn på dit karakter)
rolle: (hvad for et rolle har dit karakter? så som snigmorder, templar eller normal mennesker.)
personlighed: (hvad for et personlighed har din karakter? det skal en rigtig god beskrive af din karakter, ellers kan jeg ikke skrive videre i historien.)
baggrund: (din karakters baggrund, så som hvor bliver han født og hvad er der sket gennem hans/hendes livshistorie. Du skal udfylder baggrund, rigtig godt så jeg kan skrive videre sammen med personlighed.)
evne: (hvis din karakter har et sjælden evne, virkelige er meget sjælden så skrev den kun hvis den passer til karakteret.)

I skal sende det gennem PB eller må du gerne poste det her. :D
her får i så historien:
1 uge tidlige
Klokke: 21:17
Tirsdag den.8
År: 2015

”vågne op, Desmond… vågne dog op, det er aften og du har sovet hele dagen.”
jeg lyttede og kunne høre at det var en kvinde stemme, Rebecca Crane. hun ofte kalder animus for babyen. Jeg vågnede op og kiggede efter klokken. Den viser 21:25.
”hvor mange timer har jeg sovet? Det var ellers en god søvn…” sagde jeg samme tid, at jeg klæder mig på.
Rebecca sagde ”hvis det ellers var en god søvn, så hvorfor går du ikke rundt og opsamler informationer til den næste mål?”
hun viser et billede af en gamle mand med typisk engelske stil og har et lille symbol på hans jakke, the templers symbol.
”han skal udråbe vinderen om en uge i new York så du har meget kort tid til at begynde sove nu…” hun forsætter ” men ham her… har slaver, også selv om det er det 21 århundrede. Jeg er utrolige over den mand, og det er derfor at du skal dræbe ham, Desmond. Det er ikke dit første mord… vel?”
Jeg kiggede på manden på billede og svarede ”Tjo… hvis man ikke tæller mordet fra animus så ja, men hvordan kan det være at han har slaveri?”
- ”godt spørgsmål, men det finder du af når du har dræbt ham.”
- ”aha, så det er altså mig, der skal gøre arbejdet? Fedt…”
- ”nemlig, men efter alt, behøver du ikke babyen til at lære dig hvordan, vel?
”næh, ikke med den bivirkning efter som jeg begynder at se rummænd og alt det der.”
jeg udtrykkene et lille grin og rejsende mig op, jeg gik hen til hallen som havde masser af våben og tog den skjulte klinge på min håndled som lå godt på armen.
Jeg smilede lidt og gik hen til døren.
”vi ses lidt senere, Desmond. Og for resten dit næste offer hedder Tim Galden!” sagde Rebecca samme tid, jeg lukkede døren.
Luften var ren byluft, jeg indsugede den lidt og pustede det ud. Jeg ved hvor jeg skulle hen, det var altid bibliotek eller netcafe… jeg tog bibliotek.

Biblioteket lignede et gammelt hus midt i storbyen.
Man kan se skiltet udenfor biblioteket med store, gule bogstaver som var af messing.
Jeg gik indenfor biblioteket og hen til det lille område med computer.
Jeg tog mit lånekort op og loggede på internettet. Jeg skrev på google og fundet masser af informationer om mit næste mål.
Manden havde en masser af ansatte som var muligvis medlem af the templer.
Men jeg skal kun bruge tre… tre mennesker, som jeg skal myrde for information om ham.
Tre medlemmer af the templer som jeg skal bruge… men jeg viste at jeg skal også finde allierede, og min første opgave bliver at finde dem…

-------------------------------------------------------------------------------------------

sig til hvis i kan lide historien.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 11:30

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Free blog