Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Søn 11 sep - 18:54

Maruchinu: *stiller sig op* jeg hedder Nara Maruchinu jeg kommer fra Nara klanen som er kent for ders evne til at bruge ders skygger som våben min personlighed *tænker lidt* jeg plager at værer den stille og mystiske tybe men jeg ville aldri lade mine venner i stikken min Natur tybe er vand men jeg bruger også tit Genjutsu mine mål for framtiden er at kommer ud og opleve verden ind til vider min kampstil jeg holder hovde kolt og tænker over mine trak før jeg går i kamp jeg er ikke bange for at bruge et våben vis det bliver nødventit *sidder sig ned*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 11 sep - 19:12

"Det var flot Maruchinu" sagde Jasmine og nikkede til Renshiro. "Din tur Renshiro. Jeg er spændt på at høre fra sådan en overraskende ninja, som dig" sagde hun glad.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Man 12 sep - 19:27

jeg smiler lidt. "mit navn er Djinnet Renshiro. jeg er forældreløs og det eneste som ligner en familie i mine øjne, er min venner i mit tilholdsted... Jeg bruger parkour når jeg kæmper men jeg bruger det også udenfor kampen... jeg er den type som er glad men ofte fare vild uden grund." jeg holder lige et lille pause og forsætter. "mit mål er: aldrig give op og være den hurtigeste i hele verden... mit kamptype er Taijutsu og lidt genjutsu, jeg kan dog godt bruge ninjutsu men inden for fireogtyve timer, kaster jeg bare op. jeg ved ikke, om mit chakra type er ild, luft eller lyn osv... kort sagt, jeg ved det ikke. Og for resten, elsker jeg soba." jeg griner ved tanken om at jeg sidder og spiser soba.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 12 sep - 19:55

Jasmine rejste sig. "Det var nogle gode fortællinger. Men Maruchinu, siden at din natur type er vand, så kan jeg desværre ikke lære dig noget i det. Det vil jeg få en anden til" sagde hun og smilte ved tanken om hvem. Hun så på dem alle. "Okay elever. Nu vil jeg have at i prøver at gå på mig, allesammen på en gang" *Hun rakte fingeren i vejret* "BEGYND" råbte hun og trak en kunai frem og hoppede væk fra dem.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Man 12 sep - 20:32

jeg smiler og begynder at løbe op til jasmine. Da jeg var komme op til hende, hoppede jeg op i luften og laver et backflip i luften imens jeg laver et backflip, prøver jeg at sparke hende i ansigtet og derefter lander jeg på græsset. jeg vender mig imod hende og løber hurtig op imod hende og prøver at sparke en højt spark imod brystkassen derefter sparker jeg en masser af lav spark imod hendes højre lår. jeg udbryder "leaf whirlwind!"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 12 sep - 21:03

Da Renshiro lavede et backflip i luften blev Jasmine overrasket, men blokerede det alligevel. Da Renshiro kom løbende igen greb hun hans ben og kastede ham hen til de andre. Blaze greb ham og lagde ham. "Min tur" sagde han og smilte. "Det her har jeg glædet mig til længe" mumlede han for sig selv og sprang hen mod Jasmine. I springet aktiverede han sin Byakugan og slog ud efter hendes mave. Hun blev slået tilbage, men da Blaze troede at det var forbi, forsvandt hun og dukkede op bag ham. "Kom nu lillebror. Kage bunshin" hviskede hun og sparkede ham i ryggen, så han landte på maven.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Man 12 sep - 22:24

Maruchinu: *så mens de andre gik til kamp studere han Jasmine bevælser * hm det her kan blive sværet men nu er jo også en Anbu men alle har en svaghed *tager et svær fram som han havde på ryggen og tog nogle nåle og nogle klokere fra sin taske og kaste nålene mod hende og løb selv mod hende og lave et par håndtang (bruger Bushin no Jutsu)

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 13 sep - 7:59

Jasmine lægger mærke til nålene, men bliver strejfet af en af dem på kinden. Hun får øje på Maruchinu og læser hans besvægelser. "Byakugan" hvisker hun stille, og tjekker om han stadig var den rigtige. "Det var dumt gjort" hørte hun bag sig, og så Blaze hoppe op og holde hende bagfra. "Så er det nu drenge" råbte han og holdte hende, mens hun strittede imod.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 13 sep - 22:21

Maruchinu: *tænker* godt gårdet Blaze *laver nogle håndtang* (bruger Water Style Raging Waves)

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 14 sep - 15:29

Jasmine vred sig fri fra Blaze, men da hun så efter Maruchinu, blev hun ramt af en bølge. Da bølgen havde lagt sig, så hun sig omkring og blev overrasket over at se Blaze komme imod sig. Hun slog efter ham med kunaien, men han dukkede sig og slå mod hendes ansigt. Hun nåede lige at undgå slaget, men blev forvirret, da hun så Blazes ansigtsudtryk. "Nu Ren!" råbte Blaze højt og hoppede tilbage.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Tors 15 sep - 22:09

jeg smiler og løber hen til jasmine. "Jeg takker..." jeg griner lidt og udbryder "strong fist" derefter banker jeg jasmine i maven indtil jeg har chakra nok til en genjutsu/illusion. jeg kigger på jasmine i øjne, hvor jeg tænker stille. dusk crow genjutsu...
I jasmines øjne ville hun se at der flyver ravne ud af mit krop, hun ville se at ravne ville dække blaze og maruchinu til, så hun ser kun mig. jeg smiler stille, for jeg vidste at den genjutsu er en af mine venner's genjustu som jeg spugte ham om jeg måtte lært den.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 16 sep - 7:54

"Hvad sker der?" spurgte Jasmine forvirret og gik rundt. Pludselig blev hun klar i hovedet igen. "Flot genjutsu. Det vidste jeg slet ikke du kunne, men du har glemt at jeg er mester til det med chakra" sagde hun og løsrev sig fra genjutsuen. Hun hoppede hen til Maruchinu og så undskyldene på ham. "Jeg er ked af det" sagde hun og tog fat i ham og kastede ham hen mod de andre.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 16 sep - 14:24

Maruchinu: *bliver taget fat i og kaste men da han flyver i låften kaster han en kunai efter hende*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 16 sep - 17:03

Jasmine smiler og griber kunaien. "God teknik, bare ærgeligt at den kom langsomt" grinte hun og kastede den, så den landte for Maruchinus fødder. Hun lagde kunaien tilbage og så på Blaze. Med det samme var hun henne foran ham. "Lad os se hvor godt du har klaret dig indtil videre" hviskede hun og begyndte at slå på ham. Efter en masse slag gav hun ham et ekstra hårdt så han fløj tilbage og ramte et træ. "Hakke Rokujuuyonshou" råbte hun og smilte til de andre. "Hvem er næste?" spurgte hun kærligt, mens Blaze faldt ned fra træet, besvimet.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 16 sep - 19:34

jeg stønner lidt og kigger på jasmine. hvor har hun den super power fra? hmm... måske lidt teamwork ville hjælpe? jeg råber til maruchinu. "hey makker! hop op på mit ben, jeg ville affyrer dig med min rå ben kræfter." jeg løftede mit højre ben i luften og ventede på maruchinu.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 16 sep - 19:42

Maruchinu: *Tager sit svær fram og løber han mod Ren og hopper op på hans ben og bliver affyret* og laver nogle håndtang da han styter ned mod Jasmine og bruger så Water Style Raging Waves igen lige før han ramte hende*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 16 sep - 20:04

Jasmine smilte da hun så, at de endlig havde valgt at samarbejde. Det ville bare ikke hjælpe dem. Hun lavede nogle håndtegn og pustede. "Katon: Haisekisho" fik hun fremsagt, og sprøjtede støvet på bølgerne. Lige før at de ramte hende, trak hun vejret ind, og der kom en kæmpe ildkugle ud af hendes mund. "Komakai Kaki" råbte hun og bølgerne fordampede på grund af varmen fra støvet, som nu blev antændt. Da Maruchinu så kom hoppende mod hende, med hans sværd, trak hun sit eget sværd frem og blokerede med lethed slaget. Hun sparkede benene væk under ham og slog ham i maven med bagenden af sværdet.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 16 sep - 20:12

lige før jeg affyrer maruchinu, udbryder jeg "black leg style: super kick!" og så affyrer jeg maruchinu imod jasmine. jeg smiler igen da dette taijutsu er igen fra denne ven. jeg opdager at blaze var besvimet, løb jeg lidt hen til ham. "blaze? er du okay?" jeg prøver at vækkede ham ved at råbe ind i hans venster øre.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 16 sep - 21:40

Blaze sank sammen og brækkede sig. Han hostede og åbnede langsomt øjnene. "Ren...er det dig?" spurgte han tøvende.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 16 sep - 21:44

Maruchinu: *ramte jorden efter at Jasmine have ramt ham i maven og hoster lidt efter stødet men kommer på benne igen* heh heh *tænker* *det her er sværer end jeg have troret* hm *laver et par håndtang og pluslig er det som om at hans skygge bliver levene den suser hen mod Jasmine*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 16 sep - 21:51

Jasmine ler og hopper væk fra skyggen. Hun lander foran Maruchinu og hiver ham op og kigger på ham. "Giver i op?" hviskede hun og kastede ham hen til Renshiro og Blaze.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Fre 16 sep - 22:19

Maruchinu: *hoster og siger så* jeg har ikke fler kafter tilbage hvad med jer *ser på de andre*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 16 sep - 22:46

Blaze har lige kræfter til at hæve hovedet og smiler svagt ti Ren og Maru. "Jeg..." han hoster kraftigt. "Jeg...giver op. Du er ikke...ikke rigtig klog søs" fik Blaze hvisket og besvimede så. Jasmine så bekymret ud og trak ham over skulderen. Hun smilte til Ren og Maru. "Hvis i vil kan i komme med på hospitalet. Måske gik jeg lidt for vidt, ved at bruge de 64 hænder imod Blaze, men tak for kampen" sagde hun glad og var væk med det samme.

//OOG: out. Konohas hospital//

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Lør 17 sep - 2:36

Maruchinu: *kommer på benne igen og går med de andre* hm det her skal jeg kunne gører beder jeg må tænde noget meger til næste gang

//OUT- Konohas Hospital//

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Lør 17 sep - 20:26

jeg smiler lidt og stønner. "jeg tror at jeg går med... av for fanden..." jeg går ud af blaze's hjem men dog farer jeg vild så jeg ender ved hos mig selv.

//out - renshiros tilholdsted.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs