Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 28 sep - 20:45

Blaze kommer glad hjem og trækker sin søster ud af huset. "Hvad skal vi herude?" spurgte hun forvirret. "Vi skal selvfølgelig træne...Byakugan!" udbrød Blaze og slog ud efter Jasmine. Jasmine aktiverede også sin Byakugan og de begyndte at kæmpe i lang tid. De blev ved med at træne og træne.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 28 sep - 21:51

Efter flere timers træning, sank Blaze sammen, af ren udmattelse og Jasmine kom hen og samlede ham op. "Endelig" hviskede han stille. Han rejste sig langsomt op og smilte stort. "Endelig har jeg lært Hakke Rokujuuyonshou!" råbte han højt og faldt så sammen. Jasmine løftede ham op og gik ind med ham. "Han skal altid overdrive" sagde hun og tørrede sved af panden.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tors 29 sep - 18:21

Blaze trak sin søster ud fra huset. "Hvad er der nu?" spurgte hun irriteret. Blaze smilte udfordrende op til hende. "Du skal hjælpe mig med at træne...Byakugan!" sagde Blaze. Jasmine smilte og aktiverede også sin. Hun kastede tre kunaier, hen mod Blaze. Blaze begyndte at snurre rundt. "Kaiten" sagde han og skød kunaierne væk, men greb den ene af dem, og sendte den dobbelt så hurtigt afsted. Jasmine begyndte også at snurre rundt og skød kunaien udenfor Blazes synsfelt. "Hakkeshó Kaiten" grinte hun og tog sig så til panden med venstre hånd, mens hun tog sit sværd frem med højre. "Det ser ud til at blive en lang kamp" sagde hun træt. Blaze trak også sit sværd frem og grinte. "Ja, men det plejer du jo at kunne lide søs" sagde han og slog ud efter hende.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Lør 8 okt - 18:34

Blaze vågnede næste dag, ude foran deres sø. Han åbnede langsomt øjnene og stirrede lige ind i Jasmines øjne, mens hun lå ved siden af ham. Hun rejste sig langsomt. "Det var da meget god træning" sagde hun og smilte. Hun trak Blaze op og bar ham ind i huset. Han stønnede og fremtvang et smil. "Det var jo slet ikke hårdt for dig" sagde han og faldt i søvn.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Lør 19 nov - 22:40

Blaze kom haltende hjem, med højre arm inbundet. Shina og Jasmine kom stormende ud fra huset, og Ryu kom stille gående bag dem. Shina så på Blaze og gav ham et kram. "Det må du aldrig gøre igen" hulkede hun. Jasmine slog ham i hovedet. "Hvad skulle det til for?" spurgte Blaze vredt. Men han stoppede med at være vred, da han så Jasmines ansigt. "Vi var bekymret" sagde Jasmine glad, mens hun græd. Ryu kom gående hen til Blaze og så på hans forbindinger. "Du skal nok klare den" sagde han ligeglad og gik indenfor igen. Blaze så træt efter ham og tænkte at han nok ikke betød noget for ham. "Jeg går en tur" sagde Blaze og begyndte at gå igen.

//OUT//

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Søn 27 nov - 20:00

Blaze kom haltende hjem, og blev mødt af en lettet Jasmine. "Nu hvor du har fået det bedre, så må vi se at få dig på toppen igen. Vi træner i lidt tid, og vi stopper når du ikke kan mere, ok?" spurgte hun, men før Blaze nåede at svare, var hun hoppet hen mod ham, med højre næve rettet mod ham. Blaze nåede lige at blokere med sin dårlige arm, og udsendte et smerteskrig, ved at få smadret sin arm yderligere. Af ren raseri, fik han slået Jasmine væk og en voldsom kamp begyndte.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 28 nov - 21:47

Blaze stod på knæ og prustede og stønnede. De havde nu kæmpet et halvt døgn uden pause. "Du ser da ud til at komme dig meget godt, men lad os nu se om du kan mestre denne teknik" Sagde hun og gik et skridt tilbage. Med at hurtigt ryk, fik han slået håndfladen hurtigt hen, i retning af ham, og presset fra den kom nærmere og nærmere Blaze. "Hakke Kuushou!" brølede han, og trykket fløj afsted, og det havde taget flammerne med sig. Jasmine så forundret på teknikken og smilte glad. "Godt tænkt" mumlede hun for sig selv. De to trykbølger ramte hianden, og på grund af Blazes teknik var de lige stærke. De sprang begge mod hinanden og sendte Blaze og Jasmine i hver sin retning. Blaze var så uheldig at lande ind i et træ og besvimede. Jasmine nåede at komme på benene og løb hen og samlede Blaze op. "Du er sandelig blevet stærk Blaze. Brug din styrke på den måde du syntes er bedst" sagde hun mildt og bar Blaze indenfor.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 30 nov - 19:41

Blaze kom gående ud fra huset, han havde fået det meget bedre efter træningen. Men hans venstre arm og ben var stadig ubevægelige og han ville ikke kunne kæmpe særlig godt på den måde. Han smilte for sig selv. "Ichiraku, her kommer jeg" sagde han glad og begyndte at gå.

//OUT. Ichiraku ramen Bar//

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tors 22 dec - 19:41

Blaze kom gående hjem, og smilte da hans søster kom ud til ham. "Vi er kommet videre til finaler om to uger" sagde Blaze glad. Hans søster omfavnede ham og bandt hans sår. "Du gik ikke fra besindelsen vel?" spurgte Jasmine nervøst. "Nej, men jeg blev nødt til at bruge mit sværd..." svarede Blaze tøvende. Jasmine så vredt på ham. "Du ved godt at du kun må bruge det i nødsituationer!" sagde hun vredt. "Ellers havde vi måske ikke overlevet!" svarede Blaze vredt. Han hoppede tilbage fra hende og smilte udfordrende. "Men det kan være ligemeget, for det eneste vi har tid til nu er at træne" sagde Blaze bestemt. Jasmine skulle til at svare igen, men tav da hun så udtrykket i Blazes øjne. "Okay, så lad os træne" sagde hun og med det samme var hun henne ved ham. "Men hvis du vil blive stærkere, vil jeg ikke kun kæmpe på kvart styrke" hviskede hun og slog til. Blaze blev skudt bagud og ramte ind i et træ, som flækkede af skubbet. Blaze rejste sig nervøst. "Kv...kv...kvart styrke!?" udbrød han nervøst. Så så han hende ind i øjnene. "Fint, lad os kæmpe..." sagde han lavt og hoppede hen mod hende.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 27 dec - 11:07

Blaze og Jasmine stod begge udenfor, mens de begge stønnede. Blaze havde mærker overalt, og Jasmine havde også fået nogle skrammer. "Du kunne klare at kæmpe mod mig så længe" sagde Jasmine glad. "Det er et bevis på at du er blevet stærkere" sagde hun, og så hen på ham. Han så hende i øjnene. "Og jeg skal nok prøve at undgå at trække mit sværd, så godt jeg nu kan" sagde Blaze, en smule nervøst. Jasmine fik healet ham, smilte glad til ham. Hun rakte en lang kappe frem mod ham (Sådan ser den ud:http://www.mangareader.net/458-28245-2/pokemon-adventures/chapter-47.html). Han svøbte den om sig, vendte sig om, og begyndte at gå, i retning mod Chunin eksamens finale.

//OUT//

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 23 jan - 23:21

Blaze kom gående hjem, og Jasmine kom løbende ud og gav ham et kram. "Jeg har hørt at du klarede det" sagde hun og smilte. Han så hende op i øjnene. "Ja, men jeg bliver ikke længe...Jeg skal ud og træne, så jeg en dag kan få Shini tilbage" sagde han bestemt. Jasmine sukkede opgivende på hovedet. Så rakte hun en taske til ham. "Du får brug for det her" sagde hun og gav ham den. "Hvad er det?" spurgte Blaze overrasket. "Det er en masse Jutsuer og en masse mad, så du kan klare dig" sagde hun glad. Blaze vendte sig og begyndte at gå. "Vi ses om nogle år!" råbte han. "Hvad sagde du!?" råbte Jasmine nervøst, men Blaze var allerede forsvundet.

//OUT//

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Games | World of Warcraft | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs