Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Lør 20 aug - 16:20

denne sted ligger tæt ved floden ved konoha. Det er også et sted for hjemmeløse unger og forælderløse børn. renshiro kommer altid her når han ofte fare vild i byen. han bor i et lille telt. Det ligger ikke på jorden men på taget i byen. Her skal dem der ville besøge renshiro, skal passe på deres pund eller noget værdi da der er lommetyve her. naturligvis gør de ikke over for renshiro da han er en af deres egen, kun over for fremmede.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Lør 20 aug - 21:26

jeg hopper op på taget og ser andre børn som sover stille eller keder sig. jeg går hen til mit telt og tager et lille hvile. jeg kan mærke jeg har kvalme og rejser sig hurtig op og løber ned til floden for opkastede derned. Da jeg var færdig, løber jeg tilbage til mit telt og prøver at sove lidt.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Søn 21 aug - 21:46

jeg vågner op og går udenfor teltet. jeg kunne se at det var aften, og min mave begynder at rumle, selv om jeg har lige spis. jeg stjal lidt ryo fra nogen lommetyv som var ikke opmærkesom. jeg hopper ned fra taget og heldigvis ikke fare vild, hen til ichiraku.

/out-ichiraku

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 29 aug - 17:08

Blaze kommer op til Rens hjem. Han kigger sig omkring. "Yeah! Jeg kom først" grinte han glad og sætter sig for at vente på Ren og Maru. Nogle børn gik op til ham og grinte ondt. "Hvad vil i?" spurgte Blaze utilpas. Børnene svarede ikke, men begyndte at slå efter ham. Blaze undgik let de langsomme slag og gav igen på deres bløde punkter, men ikke for hårdt. Lidt senere lå alle de børn nede på jorden og ømmede sig svagt.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Man 29 aug - 22:42

Jeg ankommede til mit tilholdsted og opdager at nogen af drenge ligger på gulvet. "idiot. Er i ude på at slå jer ihjel? Hva'?" en af drenge stønner og kigger på mig. "R-ren? Er det en af dine venner? Støn... Han er fandeme stærk. V-vi skal sgu nok gå." de rejser sig og går væk. Jeg vender mig om og smiler. "drenge her, laver altid et lille test til dem som kommer her... blotset fra mig."

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 30 aug - 8:35

Blaze rejser sig og smiler. "Ja det kan jeg se...Men de er nu ikke så stærke...Men med noget træning skal det nok komme" sagde Blaze og smilede. Han strækkede lige armene og gik hen mod Ren. "Skal vi se at komme igang, så kan Maru komme.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 30 aug - 20:17

Maruchinu: *kommer lige så stille hen til Blaze og Ren* okay hvad skal vi starte med *ser på de andre*

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 30 aug - 20:33

"Hvad med en træningskamp?" spørger Blaze usikkert. Han vidste ikke helt om det var en god ide han var kommet med.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 30 aug - 20:46

Maruchinu: hvordan mener du er det to mod en eller alle mod alle *ser på Blaze* det er nu en fin ide men det er bare hvordan vi skal kæmpe

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tirs 30 aug - 20:52

"Ja som Ren foreslog før, så kunne vi jo kæmpe dig og mig mod ham. Jeg har hørt at han er stærk" sagde Blaze og smilte venligt. Han gjorde sig kampklar, og tjekkede for en sikkerheds skyld at der ikke var nogen våben i hans taske.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Tirs 30 aug - 20:56

Maruchinu: det kan vi da godt hvad siger du til det Ren *ser på Ren*

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Tirs 30 aug - 22:46

jeg smiler og hoster lidt, "det lyder fint, men vi kan træne her." jeg tager et lille åndedrag og er kampklar. "kom ad... makker." jeg smiler fræk.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 31 aug - 8:21

"Klar" sagde Blaze og stampede i jorden. Med det samme var han få skridt fra Ren og løb mod ham. "Smil" grinte han og slog ud med næven.

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Ons 31 aug - 21:36

Maruchinu: jeg håber du er klar *løber om bagved Ren og spaker efter ham*

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Ons 31 aug - 22:21

jeg griner lidt og griber blazes hånd og maruchinus ben, hvorefter kaster jeg dem. Jeg løber lynhurtig bagved maruchinu og sparker ham opad. Derefter var jeg igen bagved maruchinu og holder om ham og falder ned på jorden. Lige før jeg rammer jorden, udbryder jeg "konohas løv!" (et taijustu fra rock lee, da han bruger denne jutsu imod sasuke i bind 5.) derefter springer jeg væk fra maruchinu og løber hen imod blaze.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Ons 31 aug - 22:24

Mens Maruchino blev tæsket havde Blaze lavet de nødvendige håndtegn og fokuserede nu på Ren der kom løbende. "Byakugan" hviskede han og stirrede på Ren. Han løber hen foran ham og rammer ham i maven. "Gentle fist" smilte han og begyndte at slå ind på Ren igen og igen.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 2 sep - 17:57

lige før jeg løb imod blaze, laver jeg en dårlig kopi af mig selv med et genjutsu, der bare løb imod blaze og bliver ramt af hans gentle fist. imens Jeg havde gemme mig midt i et stor gruppe forælderløse unger, som bevægede sig bagved blaze. Da vi var komme bagved blaze, løb jeg imod blaze bagved hans ryg og griber hans hoved og smider det hårdt ned til gulvet.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 2 sep - 19:52

Blaze stønner og rejser sig igen. Han tjekker Ren med sin byakugan for at sikre sig at det er den rigtige, imens han suger luft ind i munden. "Komakai Kaki" siger han mens en ildkugle kommer ud af hans mund hen lige foran Ren.

//OOG: kom nuRen. Giv os andre en chance. Vi er alle cirka lige stærke//

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 2 sep - 20:50

//OOG: sorry, men ren har altid være hurtig så... men hey, i har allerede en fordel fordi vi er kun på taget og ren kæmper altid åbne fordi han løber rundt om fjenden og prøver på at rundtosse ham. brug den fordel imod ham! xD//

jeg bliver ramt af ildkuglen og løber rundt om blaze. Sammen tid var der et lille barn som ren elsker højt. nemlig cloay. Han stod lige bagved blaze og jeg kom til at løbe ind i ham så jeg faldt.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 2 sep - 21:07

//OOG: ok tak, men hvis du tjekkede stats, så er Blaze faktisk hurtigere end Ren//

Blaze så en åbning og udnyttede hurtigt chancen. Han slår med sine fingre ind i brystet på Ren og ramte en tenketsu. "Gentle fist" grinte Blaze og blev ved med at slå på Rens tenketsuer.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 2 sep - 21:25

jeg kan mærke at alt chakra bliver smader af blaze. "J-jeg giver op. et lille pause... men altså hvordan kan det være at du har blå øjne når du altså er i hyuga klanen?" jeg kigger på blaze da jeg sidder ned og har ondt over alt.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 2 sep - 21:29

"Godt spørgsmål" sagde Blaze og satte sig ved siden af Ren. "Men jeg tror ikke at jeg kan komme på noget godt svar. Ser du min far er fra overklassen i Hyuga klanen, mens jeg er fra underklassen. Grunden til det er min søster, som er jounin her i Konoha. Min mor er fra Razor klanen som er kendt for at have blå øjne, så jeg tror mest at det er derfor" sagde han og sendte Ren et smil.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 2 sep - 21:50

jeg nikker da jeg hører ordet Razor. "jeg har altså ikke høre om den klan men drenge her kender noget til andre klaner da de er jo altid den sidste barn af klanen så det kender jeg til. Sig mig, den fuin på panden. Jeg mener at der findes en måde at befries det på, Og det er i gennem døden." jeg gyser og kigger på drenge og derefter på den lille dreng som jeg kender. " er du for resten okay, cloay?" den lille dreng nikker voldsom og smiler. Han er 7 år gammel og er den sidste barn fra sin familie som han har glemt det. "jeg er hele OK, Ren. Men drengen der." han peger på blaze. "han ligner en natteravn i buren. der var nemlig mig, der opdager din indre dyr!" han griner og går over til de andre drenge. Jeg smiler og kigger på blaze. "han har altså et særlig evne, nemlig at se indre dyr. Han sagde at min indre dyr var havørnen, der flyver hurtig men altid klog så den kan fange nogen fisk." jeg griner lidt ved tanken om at jeg skulle sammeligne et dyr.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 2 sep - 21:53

"Ej hvor en sej evne" siger Blaze og smiler glad til drengen. Han kigger spørgende på Ren. "Hvad mente han med at jeg var en natteravn i bur?" spurgte han nysgerrigt.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 2 sep - 22:03

jeg kigger på blaze. "dunno, men det skal vi ikke tænkt over det. Men vi skulle heller finde en jounin... kan vi ikke spørge din søster til at være vores sensei?" jeg smiler og kigger på maruchinu som ligger på jorden. "ups... der slog jeg lidt for hårdt. Bærer du for resten ham til hospital." jeg peger på maruchinu. " jeg følger med dig... for en sikkerhed skyld."

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs.com