Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Fre 2 sep - 22:34

"Det kan vi nok godt" sagde Blaze og smiler. "Og hun burde også komme hjem idag efter en lang mission" sagde han og tænkte. *Men måske skulle vi spørge en anden...nej jeg vil spørge hende* tænkte han og fik hevet Maruchinu op på ryggen og begyndte at løbe. "Lad os tage et lille stop ved mit hjem" råbte han tilbage til Ren.
//OOG: out...Hyuga Razors, Blaze hjem//

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 2 sep - 22:42

jeg kigger på ham. "okay, jeg er på vej." jeg løber en genvej imod blaze's hjem. og fare heldigvis ikke vild.

/out-blaze's hjem

Kontakt ShadowLUK

Skrevet af Shadow

on Lør 3 sep - 0:30

Maruchinu: *bliver løfte op på Blazes ryg og forlader Rens tilholdsted*

*out-blaze's hjem*

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Lør 17 sep - 20:34

jeg ankommer til mit tilholdsted og hoster voldsom. Cloay opdager at jeg ankommer, han gik hen til mig. "Er du okay, onii-chan?"
jeg kigger på cloay og prøver at smile til ham. "jeg har det dårlig... men jeg smutter lige ind til mit telt så væk mig, hvis de andre kommer." den lille dreng smiler over det hele og går væk så jeg kan komme forbi. jeg går hen til telten og går ind for at sove. og kort tid efter gik jeg ud og hurtig ned til floden for at brække mig. Da jeg har gjort det, gik jeg tilbage og sov videre.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 19 sep - 16:50

Blaze kom haltende, med Jasmine bag sig. Han gik hen til Rens telt og ruskede i ham. "Vågn op Ren. Du skal hjælpe mig med noget sagde han bestemt og prøvede at vække Ren. Jasmine stod bagved og blev glad, da hun så Blazes metode til at vække andre.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Man 19 sep - 18:46

jeg stønner lidt og vågner op. "eh... hvad laver i her? hvad er klokken?" siger jeg med en træt tone. Jeg tager mig til hovedet og kigger træt på dem. "hvad skal jeg hjælpe med?" pludselig kommer cloay ind og råber ind i mit øre. "GODMORGEN ONII-CHAN!" Jeg blev overraskede over cloay og tager mig til mit øre som bliver lidt døv efter cloays råb. lige pludselig er der stillehed... cloay siger med en sjov stemme. "... ups onii-chan. jeg glemte jo at vækkede dig når dine venner kommer her... nå, pyt med det!" jeg kigger på cloay og ryster på hovedet, derefter kigger jeg igen på blaze.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 19 sep - 18:51

Blaze smilte til drengen, og rettede så igen sin opmærksomhed mod Ren. "Du skal hjælpe mig med at træne, så jeg kan klare mig bedre mod min søster" sagde Blaze og støttede sig lidt op ad teltet.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Man 19 sep - 19:15

"hmm... tjaa... jeg skal jo træne men jeg vil altså gerne vide om min chakra type eftersom..." jeg kigger på jasmine som står bagved blaze. "din søster er vores sensei, kan det være at jeg træner med min chakra type som sensei kan hjælpe mig med at finde det. Og endda sammen tid at vi træner... lyder det fint?" jeg kigger aller igen på blaze. jeg kan hører at cloay keder sig så han finder på alt mulig sjove lege som han finder på.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 19 sep - 19:17

Jasmine smilte og rakte Ren et papir. "Prøv at lade din chakra strømme igennem det her papir" sagde hun og gav ham papiret i hænderne.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Man 19 sep - 19:25

jeg kigger på papiren. "det mener du ikke? et papir? hmm... hvorfor ikke..." jeg sukker lidt og prøver at sende mit chakra igennem papiren. pludselig flækker papiren i to dele. Det hele sker så hurtig at selv den blotte øje kunne ikke følge med. Jeg tænker eh... hvad sker der lige før? hvad fanden sker der?!

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 19 sep - 19:37

Jasmine smilte til ham. "Det ser ud til at din natur er vinden. Vinden er god til langdistance og til nærkamp, så det ser ud til at være et godt valg for dig" sagde hun glad til ham.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Tors 22 sep - 10:21

jeg smiler lidt og kigger på papiren. "kender du en jutsu som er blande taijutsu og genjutsu som jeg kan bruge til min vind chakra?" jeg kigger på jasmine og derefter på blaze.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tors 22 sep - 15:40

jasmine kigger tænktsomt op i luften. "Jeg er desværre ikke den bedste til det med Genjutsu, og desuden ved jeg heller ikke så meget om vind elementet" sukkede hun. Så lyste hun op. Hun trak to dolke frem fra hendes taske og gav Ren dem. "Det her er chakradolke. Det er bedst hvis man har vind elementet når man bruger de her. Prøv at sende din chakra igennem dem her, og husk at holde det glat og skarpt" sagde hun spændt.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Tors 22 sep - 16:37

jeg kigger på chakra dolke. "jeg er ellers ikke så god til våben men jeg kan godt prøve..." jeg tager chakra dolke fra jasmine og prøver at sende chakra ind i dem. Pudselig viser der et lang og tynd chakra men den ligner meget et sværd. Men den er ikke så skarpt og glat, derimod uskarp og ujævn. Efter fem minutter gik den væk. "eh... hvad? den forsvandt?" jeg ryster på hoved og kigger på jasmine. "det er meget svært at sende chakra ind i en dolk... men to dolke ville det gøre mere svært. Men kender du nogen som har taijutsu og vind elementet?"

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Tors 22 sep - 17:27

Jasmine tænkte sig godt om og rystede på hovedet. "Desværre nej, men jeg har en ide til at hjælpe dig lidt" sagde hun og tog den ene dolk fra ham. "Prøv nu bare at sende chakraen igennem den ene af dem" sagde hun og smilte til ham.

Kontakt BlazeLUK

Skrevet af Blaze

on Man 26 sep - 21:05

Blaze vendte sig og begyndte at gå. "Jeg tager ned til Ichiraku og tager en gang nudler. I må hygge jer med træningen" sagde han og smilte, før han forsvandt. Jamsine smilte og kastede den anden chakra-dolk over til Ren og smilte så til ham. "Jeg må hellere se at tage hjem. Vi ses" sagde hun og vinkede, og så forsvandt hun.

//OOG: out. Ichiraku Bar//

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 21 okt - 0:07

jeg griber den anden chakra-dolk og nikker, "vi ses." siger jeg imens jeg putter mere chakra i den ene dolk og ligger den anden i teltet. Dolken ligner en sværd men den er ustabilt. jeg mumbler lidt og derefter ligger jeg dolken på sengen. Jeg går udenfor og opdager, at det er mørk. Jeg vidste, at det er aften for jeg kan høre min mave skriger efter mad. Så jeg gik ned til ichiraku uden, at fare vild.

/out - ichiraku bar

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Tirs 27 dec - 1:25

Jeg vågner op midt om natten. Jeg kan mærke at jeg er våd over det hele. Jeg opdager hurtig at jeg er i min seng på min tilholdsted. Jeg tager tøj på og går udenfor. Jeg vidste at jeg skal kæmpe igen. Jeg sukker og tager mine chakra dolke op af tasken. 5 sek efter lyser de som et par lyssværd med en rigtig sværds form. Jeg hopper ned fra taget og løber ned til floden for at træne med at skære vandet midt over med chakra sværd. Jeg gentager igen og igen indtil det blev morgen og solen lyser frem.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Tirs 27 dec - 18:29

"graah. Jeg hader altid mandagen..." siger en lille dreng da han vågner ved renshiro s tilholdsted. Han går udenfor hans telt og opdager at der er nogen nede ved floden. Han løber ned til floden og opdager at det er renshrio med to chakra sværd. "godmorgen ren..." siger den lille dreng. Jeg vender mig og opdager at cloay snakker med mig. "oh, godmorgen cloay. Sig mig, hvad er klokken?" jeg kigger på ham imens jeg langsom slukker for chakra i dolke. Jeg kunne mærke at jeg er forpuste og har lidt ondt ved begge arme. jeg sidder ned ved græsset tæt ved floden. "den er otteogtyve minutter over fire. Hvorfor?" Jeg smiler til ham imens jeg rejser mig op. "fordi jeg skal til bibliotek inden klokken fem så vi ses." jeg vender mig om og løber hen til biblioteket. "vi ses." siger cloay imens han vinker til mig.

/out.

Kontakt renshiroLUK

Skrevet af renshiro

on Fre 27 jan - 19:03

Renshiro dukker op i tilholdstedet og har kastet ideen om underverden væk og begynder at gå ind til hans telt. Han kaster sig hen til sengen og begynder at tænkte: jeg ville være stærk... men hvordan?... måske skal jeg træne indtil jeg besvimer. Og når jeg vågner op, træner jeg videre... men med hvad? chakra dolke? Rankyaku? Genjutsu Crows? Nej... Jeg har det... Jeg træner dem videre. Lad dem udvikling sig. Lad dem blive meget bedre end de er nu... Det er en god ide... Lad mig bliv... stærkere. Zzzz Kort tid efter falder renshiro i søvn og drømmer at han er den stærkeste og hurtigste i hele verden. Og natten begynder at vise sig. Månen lyser op i den kolde nat og ned ved floden lå cloay og kiggede op ved månen. "Du lyser så smuk, måne. Hvorfor ville du være fuldkommehed? hvorfor ville alle være stærk, hurtig, smuk og klog? Men du min kære måne, er så stærk, så hurtig, så smuk og klogere end alle de stjerner tilsammen. Jeg ved at den lille havørn ville blive til et mægtigt og klog kongeørn. Livet er noget underlig noget, er det ikke, måne? Alle ville være bedre end de er nu... Og jeg ved at deres ønsket ville gå opfyldt. Og derfor spørger jeg dig måne: Ville du passe på renshiro og hans venner? Selv om jeg er svagere, langsommere, grimmere, dummere end dem. Vil du passe på dem så de ikke dør endnu? Jeg kender ikke din svar men jeg ville drømme om det... Så godnat måne. min kære måne godnat..." derefter rejser cloay op og går i seng.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | www.sosblogs.com