Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 20 aug - 22:14

Det er her Uchiha klanen i Yukigakure plejer at opholde sig, der er kun adgang for medlemmer af Uchiha klanen og deres kamerater.

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Søn 21 aug - 15:59

Machaku kravler ind ad en hemmelig pasage, og går op ad trappen til sin bedstefars gamle kontor ''Shhh.. vær stille, vi sniger os ind på fjenden! Vær klar til kamp'' Hvisker Machaku

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Søn 21 aug - 16:06

Etex: *Kigger sig omkring, og sniffer så et par gange.* Jeg kan lugte at der er 4 personer i nærheden. Det her er ved at blive spændene.

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 21 aug - 16:11

Machaku aktiverer sit sharingan ''D-det.. er ham.. FORRÆDEREN!'' Machaku går ovenpå ''Uchiha.. Machaku.. Så.. Det er dig?'' Machaku spytter i skraldespanden ''Etex bliv dernede'' hvisker han, da en kunai pludselig rammer Machaku i brystkassen, hvorefter manden i stolen vender sig om ''HVAD?!'' Machaku begynder at blive til is ''LORT! EN IS KLON! I DÆKNING'' Is klonen bliver til flere tusinde is nåle, som bliver skudt afsted i hele rummet, vinduerne smadres, bøger og andre sager bliver gennemboret, hvorefter hele rummet springer i luften, og der lyder et stort brag ''Jeg fik en af vagterne.. de andre slap væk'' Sagde Machaku, som havde gemt sig før Etex kom ind

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Søn 21 aug - 16:15

Etex: Okey, så må vi tage afsted efter dem. *Etex sniffer* Den vej! *Etex peger og løber*

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 21 aug - 16:33

Machaku lavede endnu en Is-klon som gik ovenpå, men ingen var der, men pludselig åbnede en lem sig ''Machaku.. du er blevet stor, knægt?'' Machaku stirrede koldt på ham ''Hvorfor er du her? HVAD FANDEN FOREGÅR HER'' Kottota smiler ''Uchiha klanen har genvundet magten i Yukigakure, men vi har myrdet alle som besidder Ice Release og Ice mode, og du er den sidste med Ice Mode.. du skal dø'' Machaku kaster en kunai, men den rammer ham ikke ''Søn af en..'' Kottota kaster en kunai efter Machaku ''Ikke igen'' Kottota undviger is-nålene med nød og næppe ''ARRGH!'' Hans ene arm sprang i luften ''SVIN! SVIN!'' Den rigtige Machaku dukker op og væver nogle håndtegn ''Fire style: Fireball jutsu!'' Kottota bliver ramt direkte og flyver igennem den smadrede mur ''Ups.. kontoret er smadret totalt!'' Machaku tager fat i sit sværd, og hopper efter Kottota ''Dø!'' I troen om, at Machaku ville ramme hans bryst undveg Kottota næsten angrebet, men blev snittet i venstre arm ''Du er stadig ikke særlig klog'' Machaku åbnede sin hånd, og knyttede den stille og roligt, og pludselig spredte isen sig i Kottota's indre ''NEJ NEJ! JEG BEDER DIG! SKÅN MIG! JEG VIL GØRE ALT! ALT SIGER JEG DIG!'' Machaku spyttede ham i hovedet, og knyttede hånden helt ''Sayonara'' Kottota sprang i luften, da is-spånerne også sprang. ''Hvordan går det mon med Etex?'' Machaku løber efter Etex

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Søn 21 aug - 16:43

Etex: *Efter at vagterne slap væk, havde Etex med sin overlegne hurtighet indhentet dem* Nå så I prøver at stikke af, det for i ikke lov til! Kom an! *De to fjender kommer løbene. Men lige inden de nåede hen til Etex, hoppede han, og sparkede dem begge bag over på samme tid. Og da de kom op stod der Etex'er.*
Vagt 1: Hvad!? Er det en Shadow Clone?
Etex: *Begge Etex'er løber imod dem*
Vagt 1: Katon Goukakyuu no Jutsu! (Fire Style! Fireball Jutsu!) *Afyre den store ildkugle*
Vagt 2: Den klare de ikke.
Etex: *Den ene tager den anden, og kaster op over ildkuglen. Den anden hopper ind gennem et vindue.*
Vagt 1: *Ser ikke den Etex, som kom over ildkuglen på grund af skæret fra den* Ahhrg *Han blev pløget ned af den Etex som kom over ildkuglen*
Vagt 2: *Vender sig om* Din lille...! Tag de... *Han blev slået ned af den anden Etex*
Etex: Var det dét? Ynkeligt! *Begynder at gå*
Vagt 1: Vi.. Vi er ikke færdige endnu... *Rejser sig op*
Vagt 2: Nu kommer hvores ultimative jutsu *Rejser sig også op*
Etex: *Vender sig om.* Nå, så i dur altså til noget.
Vagt 1 & 2: Fusion wave! Ultimate Jutsu! *De affyre begge hver en strålle. Den ene af ild, den anden af vand, som flyver mod de to Etexer*
Etex: For en i...!!! Raiton! Raikyuu! (Lightning Style! Lightning Ball!) *Tager fat i den anden Etex, og hopper ind af et vindue. Lynkuglen rammer ind i ild- og vandstrålen som eksplodere *Det var tæt på. *Begge Etexerne hopper ud igen, og går hen til de 2 vagter.* Det lader til at de er død... Godt klaret Shiro! *Den anden Etex forvandler sig til Shiro*
Shiro: Vov
Etex: Lad os finde Machaku! *Begynder at gå.*

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 21 aug - 18:15

''Dér er du, Etex'' Machaku smiler ''Ham jeg var imod sprang i luften, hans blod kunne ikke tåle at blive fryset ned, men kom, vi skal nedenunder, til laboratoriet'' Machaku går ind i kontoret igen, og åbner en lem ''Kom!'' //OUT//

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Søn 21 aug - 18:25

Etex: Ok, lad os komme vidre! *Følger efter Machaku*

//OUT//

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 21 aug - 18:37

Masako og Sumina ser sig omkring ''Machaku.. han har brændt hele kontoret, samt udslettet Kottota, han er sku blevet stærk'' Masako hopper ned i hullet, som var blevet åbnet, Sumina hoppede med //OUT//

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 21 aug - 19:55

Sumina og Machaku står og småsnakker lidt, da en gammel mand kommer ''Mange mange tak fordi i reddede os fra de tyraner! Her er 4 Yukigakure pandebånd til jer, og i er altid velkomne her! Her er nogle penge, som tak'' Den gamle mand får et chok, da han er Machaku ''M-machaku-sama?! Du er tilbage herre!'' Machaku stirre ''Jeg bærer allerede Yukigakures pandebånd på min ene arm, så behold en af dem. Desuden er jeg ikke din herre, jeg forlod Yuki, fordi jeg ikke ønskede at regere et helt land i min alder. Men jeg kommer igen en dag'' Machaku går, Sumina smiler og tager imod posen med pengene, hun tager også et pandebånd og lægger i sin brystlomme

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Søn 21 aug - 19:59

Anguis kommer op, han tager et pandebånd og takker og går med Machaku og Sumina.

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Søn 21 aug - 20:12

Etex: *Kommer op og tager et af pandebåndne* Mange tak. *Lægger det ned i en lomme, og følger så med.*

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 21 aug - 20:18

Machaku står og kigger lidt ''Hop på fuglene, vi flyver hjem'' sagde Sumina ''Mission fuldført, nu skal vi hjem og hvile'' Machaku hopper på en fugl, lydløst, hvorefter Sumina hopper på en, og afsted med dem //OUT//

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Søn 21 aug - 20:23

Etex: Ja, det var jo det, så lad so tage tilbage til Konoha. *Hopper op på en fugle, og flyver væk*

//OUT//

Kontakt AnguisLUK

Skrevet af Anguis

on Søn 21 aug - 20:31

Det samme gør Anguis.
//OUT//

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog