Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Tirs 19 Okt - 12:23

avatar
Ja Piranha er en meget ny film, som skulle have haft præmiere fra en uges tid siden.
Tilfældigvis har jeg fået set den, og ville gerne hører jeres meninger om den.

Selv synes jeg at Piranha er rigtig spændene og god. Den minder en stor del om Jaws (Dødes Gab Tetralogien) og den har jeg også altid været rigtig vild med. Ja man kan jo faktisk sige at konceptet bag de to films er rigtig gode og ens. Men nu handler det jo ikke kun om Dødens Gab, så vi skulle jo gerne komme ind på Piranha. Nenstående vil kunne ødelægge handlingen, så hvis du planlægger at gå ind og se den, så skip lige resten af mit indlæg.

Som sagt før er filmen jo rigtig rigtig god og det er der rigtig mange grunde til. Men det lægger vi lige til side et kort øjeblik. Jeg vil nu også mene at det ikke skulle være en Gyser, som der bliver antydet. Mht. mine holdninger vil jeg mere kalde det en spændingsfilm.

Men altså. Der var jo en del grunde til hvorfor Piranha er et mesterværk i mine tanker. Jeg synes filmen er rigtig god bl.a. fordi at der bliver opbygget en god stemning igennem filmen. Altså man kan nærmest leve sig rigtig godt ind i den.

Så var jeg også rigtig vild med slutningen på filmen og starten på filmen, ja jeg faktisk vild med hele filmen, men lige de to punkter er rigtig gode. Det er jo en genial start, en mand sidder i sin båd og fisker ude på en sø. pludselig dannes der en vivelvstrøm og manden bliver kastet over bord. Det viser sig at være piratfisk som susseede rundt i cirkler så vivelvstrømmen blev dannet, manden blev kastet over bord og langsomt druknet, samt ædt af andre piratfisk. Ja det kan man da kalde samarbejde. Slutningen er der også genial. Lige som heltende har fået besejret alle piratfiskende ved dynamit (som de tror) jubler de selvfølgelig. Pludselig ringer professoren og siger at det ikke er ovre. Han fortæller dem, at de fisk de har været oppe imod bare var unger og de voksne har de endnu ikke mødt. En mand spørger mystisk til hvad der blev sagt og derefter ser man en piratfisk, på størrelse med ham, hoppe op ad vandet, river ham ned, og så kan vi vidst godt sige at han er død. Så slutningen bygger i hvert fald op til en 2er.

Ja de to stykker er geniale men som sagt kan jeg også rigtig godt lide plottet igennem hele filmen. Det handler om flg. En masse piratfisk blev pludselig opdaget, det viser sig at de har været døde i flere millioner år og er nu tilbage. Grunden til at de stadigvæk lever, er at de var spæret inden i en grotte hvor de har levet ved hjælp af kannibalisme. Da så et frygtelig jordskælv starter, åbner grotten sig og de ca. 2 meter lange piratfisk er nu sat på fri fod i en meget stor så under en ungdomsfest, bl.a. Mange mennesker dør og bliver maltrakteret, hvorpå at den ender som sagt overstående.

Som i nok har regnet ud er filmen lige lovlig voldelig/blodig, men det tager jeg mig nu ikke så meget af. Jeg synes bare den var god og faktisk en af de bedste film jeg har set længe. Kunne klart anbefales.

Men hvad siger i så?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 15 Nov - 12:31

Konan
Nu har jeg set den og jeg ser selv gyser og som du nævner så nej.. det er på ingen måde en gyserfilm.
Og af personlige grunde sad jeg og lo det meste af filmen igennem, især når vores dræberfisk går til angreb.. det ser bare sjovt ud hvordan ben og arme flyver til alle sider. Jo det er da altid noget at se folk blive maltrakteret, men det er ikke noget jeg kan kalde god film.. stod det til mig skal du sætte dig til at se The Ring, Exorcist (den ældste version) eller en anden film der foregår mere oppe i hovedet end det der faktisk sker på skærmen..
Jeg ville klart kalde Piranha splatter frem for en gyser, da jeg ikke syntes der er noget gysligt over folk der bliver spist levende.

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Tors 20 Jan - 21:03

avatar
et enkelt ord go

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Lør 9 Apr - 19:47

avatar
den er spændende og blodig men der er lidt for mange "duller"

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Søn 10 Apr - 12:37

avatar
Jeg regner med at se den idag eller måske imorgen, har set traileren og den ser helt fantastisk blodig ud ;D

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Søn 10 Apr - 18:09

avatar
det er den også!

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Man 25 Apr - 1:17

avatar
Jeg har set den i Biografen den var mega fed håber der kommer en 2

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Man 25 Apr - 14:28

avatar
det er faktisk rigtigt unknown data den minder meget om dødens gab er det den samme insruktør?

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Lør 18 Jun - 15:51

avatar
Det eneste jeg ikke kan lide ved den er hvor ukorrekt den er. Piranhaer angriber ikke mennesker. Jeg ville vide det, jeg har fodret dem.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner