Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Man 5 Sep - 19:14

avatar
Ray William Johnson er en amerikans komiker, som er den person med flest subscribers på YouTube, og har i alt mere en 1 milliard visninger af sine videoer. De fleste kender ham nok fra Equals Three, men han har bl.a. også to andre channels, Your Favorite Martian og Breaking NYC.

Så mit spørgsmål er ... Kender du Ray William Johnson? Hvad synes du om han videoer, ideer, channels mm? Hvorfor? Debatér!

Generelt synes jeg selv, at Ray William Johnson har de bedste YouTube channels, og det er sikkert også derfor han ligger på 1. pladsen over subscribers. Jeg har selv subscribet til alle hans tre channels, og ser gerne alle hans videoer, fra de channels, med det samme, da jeg har downloadet et app, hvor jeg kan holde mig opdateret. Desuden besøger jeg tit hans personlige hjemmeside, og giver for det meste respons, til alle hans videoer. Så man kan sige, at jeg er en rimelig stor fan.
Jeg ved ikke helt hvad det er der gør, at jeg synes han er sådan en genial YouTuber, men hans "stand-up"-komikerevne slår aldrig fejl, og han er genial til at spille ud fra hans manuskript. Desuden kan han også være meget selvironisk, hvilket jeg også godt kan finde sjovt. Samtidig har han også en lidt flabet attitude, hvilket gør at han ikke er bange for at præsentere sig foran sit publikum - normalt finder jeg det irriterende ved personer, men her føler jeg nu ikke det gør noget (sådan har jeg det faktisk ved alle kendte personer og ens venner, da man godt kan følge dem i hvad de gør).

Men hvis vi skal starte på hans mest populære channel - Equals Three - så synes jeg også det er noget af det mest geniale på YouTube. Konceptet for hvad han gør, er jo rimelig simpelt, og man føler måske lidt, at enhver kan bedømme såkaldt "viral" videoer. Men det hold som arbejder sammen for effekter, lyd, manuskript osv. gør nok, at Ray William Johnson kan gør sit bedste, og skiller sig ud for mængden, af hvordan en helt anden person skulle tage hans plads.
Det der nok gør, at jeg lige præcis føler, at alle hans videoer er rigtig sjove, er at han som sagt har selvironi, og udstiller sig selv som klovnen. Han siger sin mening, og er ikke bange for noget, hvilket man selvfølgelig ikke skal være, hvis man vil være komiker.

Den sidste channel hedder Your Favorite Martian, og har også et rimeligt simpelt koncept, hvor han simpelthen laver sange, sammen med en masse andre personer.
Jeg synes ikke rigtigt, at man kan sige, at han kan synge, men teksten i sangene er da meget gode sjove, hvilket gør, at man ikke lige kan undgå at afspille et af hans efterhånden mange sange.

En af hans andre channels, Breaking NYC, kan jeg nu også rigtig godt lide. Jeg har ikke rigtig fulgt med i den så meget i starten, men da jeg så det afsnit, hvor han skulle til en fest og måtte invitere en masse andre kendte YouTubere, da han jo var blevet no. 1 subscribed, fandt jeg det rigtig interessant, og har villet se alle afsnit lige siden.
Jeg ved ikke helt, om han har et manuskript her, men det føler jeg i hvert fald ikke han har, og i stedet vlogger han bare sit dagligsliv, som man måske kan få et andet indtryk af ham. Indtrykket af ham fra mig af, er dog ikke ændret så meget, og jeg ser ham stadigvæk som den måske lidt kæmphøje men sjove person.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 5 Sep - 19:24

Konan
Nu ser jeg godt nok kun Equals Three men jeg er helt vild med Ray, han er så skide sjov. Og som du skriver er han ikke bange for at sætte sig selv i et dårligt lys, men heller ikke bange for at sige sin mening... jeg syntes heller ikke han "prøver" at være sjov, men bare er det helt naturligt

Jo jeg ser ham, hver gang en ny video er ude og elsker at komme med de sjove comment question of the day

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 5 Sep - 19:57

Noesmos
ja jeg ser ham også ^^ jeg elsker når han bruger "tekstboble-ting" til at modsige sig selv :D efter at han er begyndt at selvironi oftere er han blevet meget sjovere ;D men ja han er sjov

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tirs 20 Sep - 22:03

Fasa
Yep, han er efterhånden lidt svær ikke at kende til :P
Har været 'abonnent' på "=3" i et godt stykke tid efterhånden, men det er faktisk den eneste af hans channels som jeg abonnere på. Dog smutter jeg ofte forbi YFM (YourFavoriteMartian) og til tider, BreakingNYC.
Ray virker som en hyggelig type og han er ret underholdende. Selvironi er en dejlig ting.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret dit forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner