Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Lør 10 sep - 0:18

LINK: http://www.myheritage.dk/FP/Company/try-face-recognition.php

Celebrity Look Alike er som navnet nok antyder ret groft en side som finder den celebrity som man ligner mest, ud fra et billede man uploader. Den sammenligner så ens ansigtstræk og sådan med forskellelige berømtheder fra dens arkiv.
Da det bare er en maske der sammenligner billeder, kan man godt få en del forskellige folk, alt efter hvilket billede man uploader, men der er helt klart nogle personer som går igen for langt de fleste.

Så yeah, det er egentlig bare tidsfordriv, som kan være sjovt nok at spilde tiden på, sammen med ens kammerater.

En person som generelt dukker op i mit tilfælde er Chester Bennington, forsanger i både Linkin Park og Dead By Sunrise. ^^...
-Et resultat som jeg selv er ret glad for.
(Det er underligt hvor tit jeg får mænd som resultat, egentlig xD .. Har også fået ham som spiller Chandler i F.R.I.E.N.D.S. en del.)
Kontakt
synes godt om

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Lør 10 sep - 1:18

jeg fik Johnny Deep \m/ TAT \m/ (not kidding) og jack osbournd (ikke som stereotype-nørd til mit held xD) - og fik faktisk også Chester Bennington som dig en del gange

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Lør 10 sep - 1:25

Yeah :D .. *Chesterligt high-five*
Jeg får også tit trommeslageren fra The Rasmus o_O .. Ham der.. Aki Akala eller whatever. (Han er fra finland, tro ikke at jeg kan stave folks navne xD )

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Lør 10 sep - 1:34

*googler lige aki akala* ummm... fik jeg også ham? *tager testen igen* ham fik jeg også *Aki hakala bro-fist* det må være brillerne der gør det eller hvad?O_o

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Lør 10 sep - 12:59

Højest sansynligt xD .. Igen, det er bare en maskine. Mine IRL-buddies er Emma Watson og Rupert Grint, åbenbart.

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Lør 10 sep - 13:45

Meget sjovt at prøve, men man må virkelig også sige, at der kommer nogle forskellige forslag. xD

Den person jeg lignede mest var Ronaldo, hvorefter Cameron Diaz, Johnny Damon, Mike Tyson og Nicole Kidman kom i flg. rækkefølge.
Og så var der også et par asiater, som jeg selvfølgelig ikke kunne huske navnet på, og kendte dem nu heller ikke ..

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Lør 10 sep - 14:09

jeg kan godt lide at:

billede med briller er resultatet Chester Bennington, Peter Sellers og Johnny Deep som top 3 - kun mænd

identisk billede bare uden briller er resultatet Clara Bow, Leni Riefenstahl og Maria Bello som top 3 - kun kvinder

konklusion: jeg må have MEGET maskuline briller xD

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Lør 10 sep - 15:02

Maskuline briller ftw xD .. Haha.

Uden briller får jeg enten Yamashita Tomohisa (mand OG asiat) eller Alyson Hannigan.
Ret weird. xD .. Det er lidt underligt hvor utroligt mange asiater man får som resultat-ting.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 10 sep - 15:07

Angelina Jolie fik jeg, muligvis passer det.. men det ved jeg faktisk ikke.. men gal det er sjovt XD
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi
Kontakt
synes godt om

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create your own blog