Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 26 Sep - 20:01

Konan
manden skulede noget på Machaku men stillede en skål Ramen foran ham, og Shini betalte

"Jeg blev 13 for 5 dage siden" han lo "første gang jeg ikke er hjemme på min egen fødselsdag" han sukkede "mor og far vil sikkert gerne vide hvad der foregår"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Man 26 Sep - 20:04

Machaku
''Kay, jeg er selv 14, men bliver 15 snart'' Machaku påbegyndte udryddelsen af sit ramen.. han var meget sulten ''Av varm'' Machaku slubrede lidt, og snart var skålen tom..

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 26 Sep - 21:05

Konan
Shini lo glad "Tja lad nu ikke alderen bestemme noget" han tog en slurk af sin Ramen "se du kan ikke engang tage den med ro når det kommer med"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Man 26 Sep - 21:12

Machaku
''Jeg er altid spændt på missioner, vil gerne nakke modstandere!'' Machaku smiler, og spiser sin ramen færdig, hvorefter han læner sig tilbage, og smiler ''Det smagte godt, tak for mad''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 26 Sep - 21:58

Konan
"Det var da så lidt" Shini lo "jeg mener, jeg er skyld i at vi failer... og det passer godt til en leder, at invitere sine elever til Ramen fra tid til anden"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 26 Sep - 22:01

Suigetsu
I MELLEMTIDEN I ET FÆNGSEL IKKE LANGT FRA SUNA

Kvinden ved navn Suname kom gående gennem ørkensandet. Hendes nye sorte kåbe med røde skyer på gled hen ad sandet sammen med en lille kobra slange ved hendes side.
Hun tog sin stråhat af og smed den på jorden, hvorefter hun så op mod det høje tårn med lodrette vægge, som forhindrede folk i at slippe ud med lemmerne i behold.
Heldigvis for hende, så skulle hun ikke ud, men ind...

"GIV BESKED TIL SUNA ØJEBLIKKELIGT!", hørtes en stemme, mens skytterne klargjorde deres armbrøster med bombe-seglspile.
"FYR"
En kaskade af pile stormede ned mod Suname, som smilede, selvom sløret skjulte det...

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Man 26 Sep - 23:03

Fasa
Fasa åbnede atter øjnene. Hun havde en sær fornemmelse af at der lige havde forgået et eller andet, større eller mindre. Dette var nok mest skyldt støvet der var kommet ind ad åbningen fra hospitalsgangen. Hun satte sig op i sengen, og placerede derefter benene ud over sengekanten med et lavmælt suk. "Gad vide hvor de andre er.." mumlede hun kort for sig selv og rejste sig op.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 26 Sep - 23:05

Suigetsu
En kædereaktion af eksplosioner efterlod en enorm støvsky der hvor Suname netop havde været.
"Fuuton: Hokori Bunshin no jutsu!"
Støvskyen samledes i mindst halvtreds små skyer, der alle omformede sig til en perfekt kopi af kvinden.
Alle som en drønede den hen mod fængslet og løb op ad væggene.
"Sæt ild til olien!"
Vagterne ved den første platform fandt nogle tønder med olie frem og satte ild til olien, hvorefter det blev hældt ned ad væggen.
Klonerne undgik det snildt, og nogle få blev til støv da de blev ramt. Hvad vagterne først nu opdagede var, at en masse små kobraer var kommet op ad gulvet under dem og bidt hver og en af dem i benet med en paralyserende gift.
Adskillige blev skubbet ud over kanten af klonerne, som løb videre op ad næste væg hen mod anden platform på vej mod toppen.
Denne gang blev der sat en barriere op; vandrette rækker af nedadgående pigge dukkede op som en krans omkring tårnet.
Alle som en løb klonerne ind i barrieren og efterlod en enorm støvsky og en uhyggelig stilhed.

Den virkelige Suname befandt sig under tårnet og havde netop taget en kamp-stav frem. Hun satte den fast i sandet, og den strak sig med uhyggelig fart.
Hun stormede som en rakket opad og sprang sig gennem lofterne med vind-jutsu.
Da hun brød op til anden etage, som var dækket af støvskyen, stoppede hun brat. Staven skrumpede ind nedefra, så al den afstand hun havde tilbagelagt ikke kunne måles på staven i hendes hånd, som hun allerede havde slået adskillige intetanende vagter ud med.
Hun slyngede den ud i siden, og den forvandledes til at lang, strækbar pisk med et skarpt knivsblad for enden, som skar sig gennem muren som var det papir og dræbte de stakkels forvirrede vagter.

Hun stillede sig i midten af etagen, og så op gennem et hul i loftet; etager og atter etager af skarpt bevogtede celler med knapt en meters plads at gå ude foran kunne ses.
Kontoret, som styrede det hele befandt sig allerøverst i tårnet. Hun vidste, at hendes sidste forhindring befandt sig derinde.
Hun strakte sin stav på samme måde som før og skød i vejret. De mange forbrydere, som befandt sig der gloede efter hende. Med en vind-jutsu sprang hun loftet, som over hende var kontorets gulv, og på et splitsekund var den øverstledende borgvogter død af et slangebid fra en kobra, som lod til at udspringe fra et sted bag hendes slør.
Den sugede andet end bare blod ud, den sugede livskraft og chakra, og inden længe lignede manden en mumie.
Slangen slyngede med enorm kraft manden ud ad vinduet, hvorefter Suname lavede nogle håndsegl og brød et segl på væggen.
Et enormt kobrahoved med tilsyneladende uendeligt lang krop dukkede op gennem hullet i gulvet, og hun blev sænket ned til centrummet af cellerne.

Hver eneste dør åbnedes, og forbryderne gik roligt ud, velvidende at de knapt havde en meter at gå på inden de ville falde omkring 10 etager ned.
"Goddag, de herrer og damer, kriminelle i alle aldre," sagde Suname, "jeg er Suname-sama fra Akatsuki. Jeg er kommet her med et tilbud; I kan enten kæmpe for Akatsuki i den kommende krig, eller I kan ende den samme vej som vagterne. Hvad siger I så?"
Det tog lidt tid.
"Jeg er sgu ikke nogen grønskolling!", udbrød et stort brød fra en af cellerne, "jeg er ikke bange for jer! Jeg vil selv herske over-"
En slangehale tog fat i ham og trak ham op til Suname, og slangen fra bag hendes slør sugede livet ud af ham, hvorefter hun lod ham falde til jorden med en brag.
Det hele skete på få sekunder.
"Nå," fortsatte hun og kluklo, "ellers andre?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 27 Sep - 11:02

Konan
Shini fik et stort smile på læben "Jamen det er super" sagde han for sig selv, så er det kun ham vi mangler" han spiste det sidste af sin ramen og bøvsede kort "tak for mad"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 27 Sep - 21:10

Noesmos
Raito havde taget sig sammen til at stå op. han var ikke kommet sig helt efter kampen mod Baru og Ruby men det var vist på tide at komme i gang. Raito gik ned til kantinen og opdagede Machaku og shini sidde der "hva' så?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 29 Sep - 16:16

Konan
Shini smilede "Super, så skal vi bare bruge Fasa" han smilede "hvis du er sulten så smæk bagdelen i sædet.. jeg vil gerne give" han sukkede så "jeg håber virkelig Fasa snart indfinder sig.. jeg vil gerne hjem..men ikke før alle er her"

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tors 29 Sep - 16:56

Fasa
Efter lidt tid, hvor Fasa var faret vild på hospitalets gange, endte hun ved kantinen, hvor hun fik øje på Shini og Raito. "Beklager ventetiden." undskyldte hun kort, da hun vra gået hen til dem.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 29 Sep - 17:29

Noesmos
"du giver? sådan et tilbud kan man ikke sige nej tak" siger Raito kækt og sætter sig ved sin af shini og begynder at spise hvorefter Fasa kommer "hey Fasa, ventetiden overlever vi nok"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 29 Sep - 21:27

Konan
Shini sukkede lettet "Så hele holdet slap levene fra det" så blev han seriøs "Vores mission er endt i fiasko og det er vores alles sammens skyld. Nogle af os havde ikke kalkuleret ordentligt andre sprang bare i kamp, vigtigheden er dog at alle er i live.. og jeg foreslår at vi alle stikker næsen hjem mod Konoha, så I kan slappe af, og jeg kan tage den straf der venter mig som leder"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 29 Sep - 23:38

Suigetsu
Akaui kommer løbende ned ad trapperne og får øje på gruppen, som lod til at holde møde.
Han stormede hen til dem, "der foregår et eller andet! De har fået øje på nogle eksplosioner i et fængsel i nærheden!"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 30 Sep - 15:27

Machaku
Machaku så ironisk på sin fætter ''Dude, slap af. Vi er lige kommet ud af fængslet. Hvad er der los?'' Machaku smilte

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 30 Sep - 19:29

Noesmos
Raito orker ikke mere og siger i ren dovenskab "der må vel være nogle fængselsvagter der tager sig af det." og spiser færdig.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 30 Sep - 19:37

Suigetsu
"Men det her virker alvorligt! De sendte nogen ud efter Kazekagen... hvad kan det være?"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 30 Sep - 22:38

Noesmos
"hmmm.. kazakage'en. det lyder ret spændende faktisk!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 2 Okt - 19:18

Konan
Shini lo opgivene "Hvor længe skal vi mon vente med at komme hjem" han så på Akaui "Er nogle blevet sat på sagen, for mit team har ret til at komme hjem.. de er trætte" han rejste sig og så på teamet "Husk, vi er ikke blevet sat på den her mission.. så i er ikke tvunget"

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 2 Okt - 19:25

Fasa
"Tja.. Hvis vi er kampklar, så vil det næsten være spild at tage hjem, mens der stadig er noget at lave her."Konkluderede Fasa kort, på trods af at hun egentlig godt snart ville hjemad, efterhånden.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 2 Okt - 19:29

Noesmos
"men det har sådan set ikke noget med os at gøre. det her er sunas problem ikke vores og vi er i selve sunagakure så det vrimler med sunaninjaer overalt der kan tage sig af det" sagde Raito.

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 2 Okt - 19:39

Fasa
Fasa trak kort på skulderne. "Du har en fin pointe der, Raito." sagde hun med et nik.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 2 Okt - 22:31

Suigetsu
Julie kom ind på hospitalet og afbrød deres samtale, "var der nogen her, som sagde, det var Sunas problem? Vi er i tæt alliance med Suna, og det er vores pligt at hjælpe dem! Og er der nogen af jer, der mener at Akatsuki er deres problem alene?"
"Akatuski!?", udbrød Akaui chokeret, "er det dem?"
"Ja, det lader det til. Der kom en enkelt melding om nogle røde skyer, og siden har vi ikke turde kontakte dem, og de er sikkert allerede døde!
Uanset hvad, så har Kazekagen givet specifikke ordrer," hun vendte sig mod hele gruppen, "I skal hjælpe med Sunas forsvar. De har brug for så meget hjælp som muligt. Meld jer ved hovedindgangen og afvendt ordrer. Og lad være med at finde på noget dumt,"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 3 Okt - 10:06

Konan
Shini sukkede "Julie sensei i en nøddeskal" han rejste sig, smed en masse penge på disken "jeg sagde jo jeg gav" han smilede til gruppen og så på Akaui "skulle vi gå, du virkede noget kun overrasket over at høre om Akatsuki" Shini bed sig i læben "og det kan føre mig et skridt tættere på Zeidan" og så gik han

/OUT/

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner