Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 1 Okt - 14:19

Fasa
Folk siger ting hele tiden, og nogle ting er simpelthen så sjove/dybe/geniale, at de er nød til at blive gentaget!
Så jeg vil egentlig godt bare høre nogle nice citater, hvis i kender nogle.
(Det kan være fra virkeligheden, bøger, film, sange, you-name-it.)


Jeg vil starte med et par som jeg finder mere eller mindre geniale.
'Normale mennesker' ryder op. Et geni behersker kaos. -Min tidligere matematiklærer.
Dette citat stammer fra en matematik time for et par år siden, hvor han kommenterede på at der altid var en form for uorden på mit bord, i skolen.

Gud er en komiker som optræder foran et puplikum, der er for bange til at grine. - Voltaire.
"God is a comedian, playing to an audience too afraid to laugh." er det faktisk rigtigt. Tænkte bare at jeg ville oversætte det. xD
Det støtter lidt min tankegang om at altid ikke behøver at blive taget seriøst.
Kontakt
synes godt om

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 1 Okt - 14:44

Suigetsu
Jeg har ikke tænkt mig at tro på , at den gud, som udstyrede os med logik og intelligens, har tænkt sig at vi skulle undgå at brugen af disse

- Galileo Galilei

På engelsk:
I do not feel obliged to believe that the same God who has endowed us with sense, reason, and intellect has intended us to forgo their use.


Det er et smukt citat, som jeg ofte har tænkt over. Jeg er ateist, og tror ikke på nogen form for gud, og jeg mener, at tanken om en gud ikke stemmer på nogen måde.
Når Galileo (som blev smidt i fængsel af kirken for at sige at solen var midtpunkt) så siger dette, så bliver jeg bare inspireret :3

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 1 Okt - 16:09

Noesmos
mit yndlingscitat til skolen når jeg ikke har forstået eller lavet lektier xD

~af Leonardo Da Vinci
Ligesom den mad, man spiser uden at være sulten, ikke gavner kroppen, fordrejer de emner, man studerer uden interesse, hukommelsen og forhindrer en I at optage det, hukommelsen indtager.
Kontakt
synes godt om

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Ons 9 Nov - 22:30

Fasa
"That's all history is; the best tales. The ones that last. Might as well be mine." - Varric Theras (Dragon Age 2)
Fordi det er så sandt som det kan siges..!


LIFE IS LIKE A BOX OF DIGLETTS; YOU HAVE NO IDEA WHY THE *EFF* YOU HAVE A BOX OF DIGLETTS - Gary_Oak_ (på twitter xD)
..Det er egentlig bare smukt formuleret. Ej god joke/parodi-ting.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 9 Nov - 23:38

Machaku
It is not the one who becomes hokage who get acknowledged, it is the ones who get acknowledged who can become hokage
- Itachi Uchiha
Jeg kan godt lide denne, da det fremhæver, at Naruto ikke skal gøre alt alene, og sådan, tror jeg

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tors 5 Jan - 13:04

Fasa
Citat fra min samfundsfag lærer: "I skal vel allesammen ud og købe de der Canada Goose jakker. Alle 2.G elever har dem. Slap dog af ,rige svin."

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 6 Jan - 18:38

Noesmos
citat fra min tysklærer
"ich weiss noch nicht" er en god sætning at huske. I får sikkert brug for den til eksamen...

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 7 Jan - 0:02

Fasa
I Noesmos tilfælde er "Ich habe kaine ahnung" også god xD

I dag udbrød min billedekunstlærer "Bite my arse!" ... Dejligt udtryk.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 13 Jan - 17:10

Noesmos
citat fra min dansklærer: "det er så besværligt når i ikke melder jer syge. nu henter jeg en kniv" hvorefter hun forlader klasselokalet o.O
Kontakt
synes godt om

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Lør 14 Jan - 0:31

Jirai-ya
noesmos skrev:citat fra min dansklærer: "det er så besværligt når i ikke melder jer syge. nu henter jeg en kniv" hvorefter hun forlader klasselokalet o.O

Wow, hvor deprimerende. "Så kan i fandme lære at melde jer syge!" :D

For nu at holde mig til siden og, hvad det hele nu går ud på = Naruto. Jeg citerer Minato:
"If you can't control your mouth, your mind will become just as weak."

I bund og grund: Det er fair nok at sige sin mening, men hvis du ikke tænker over at formulere den, inden du åbner munden, kan du meget vel fremstå som en komplet idiot. Fedt citat :)

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tirs 7 Feb - 18:35

Fasa
Min matematiklærer:
”Fatou, ikke så mange drømme om frihed.”

”Enten så dør du fordi jeg slår dig ihjel, ellers dør du af sult. Hvad tror du selv at chancerne for at du dør af sult er?”


Elev: ”Fri!”
Lærer: ”In your dreams, my dear.”
Kontakt
synes godt om

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner