Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Tors 10 nov - 17:25

Machaku skrev:
As the five Kage resume their battle against the real Madara, Tobi while en route with his Six Paths of Pain runs into Killer B and Naruto, and is subsequently headbutted by the latter upon their encounter cracking his mask somewhat in the process.
Citat fra Wikipedia :P

Wikipedia ved ligeså lidt som os andre Machaku :)

Det er almindelige mennesker der skriver der. Jeg har endda selv gjort det.
Kontakt
synes godt om

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Tirs 24 jan - 18:02

Jeg synes det kunne være sjovt at tilføje at jeg lige har fundet ud af at Kagami også betyder spejl.

Tobis plan er som sagt at han forsøger at gennemføre "moons eye-planen". Det kan man vel sagtens betegne som at hans uchiha øje spejles i månen?

Men det er nok for langt ude.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tirs 24 jan - 18:10

nej nej, navnenes betydning har tit en sammenhæng med den person der bærer det. det er ikke utænkeligt ;)

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Ons 22 feb - 18:36

Denne uges kapitel: Madara anvender Mokuton og man ser Hashiramas ansigt på hans krop (Ligesom med Danzo)

Jeg kan ikke finde ud af om Kabuto bare kommenterer på det eller i virkeligheden bekendtgør for os læsere at han selv har implementeret Hashiramas DNA i Madaras Edo Tensei krop.

Hvis det IKKE er Kabutos værk, skyder det halvejs min teori ned. Tobi er set miste hænder og arme flere gange og benytter Izanagi. Måske han virkelig er Madara?

Jeg kom også til at tænke på, der er flere der har lagt mærke til at Tobi aldrig slukker sin Sharingan og at dette måske var et "clue" om at det ikke er hans egne øjne (ligesom Kakashi) og at det dermed ikke er Madara. Men vi ved jo at Madara fik eternal mangekyo sharingan da han fik hans brors, Izunas, øjne. Med et sharinganlys der aldrig slukkes og en skrøbelig krop, som han er kendt for at have, hvorfor så slukke sin sharingan, hvis det skærper hans sanser. Med Sharingan øjne kan han næsten umuligt fanges i overraskelsesmomenter.

Det irritere mig. Jeg var næsten sikker på Tobi ikke var Madara, men lad os nu se :)

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 22 feb - 18:56

Den genoplivede Madara har fået implanteret Hashiramas DNA af Kabutomaru. Han sagde selv, at det var noget, Orochimaru havde arbejdet på, og han derefter indplantede den i Edo Tensei'en.
Så nej, der er under ingen omstændigheder den mulighed, at Tobi er Madara alligevel.
Og til det med hele tiden at have sharingan: Bare fordi vi aldrig har set hans øjne uden Sharingan betyder det ikke, at han altid har den aktiveret.
Måske er det når han ikke er i kamp eller når han har for lidt chakra og skal hvile sig, at han deaktiverer den, ligesom for eksempel Itachi.

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Ons 22 feb - 19:09

Det var også sådan jeg forstod det, men det forekom mig en anelse tvetydigt. Men fint nok. Så er der stadig mulighed.

Ja, det kan du da have ret i Suigetsu. Det giver ham også lidt mere badass status når man altid ser ham med hans sharingan. Måske det bare er for effektens skyld. Det er da muligt han slukker den når man ikke ser den.

Men de var tændt (fedt nu snakker vi som om det er et elektrisk værktøj :b) da han snakkede med en bagbundet Sasuke. Og de var tændt da han, Kisame, Zetsu og Taka havde et harmløst Akatsuki møde. De var tændt da han stod ensomt på statuen af Madara ved Valley of the end. Noget tyder altså på at han ikke slukker den. Itachi skulle slukke sin. Han havde jo kun et normalt Mangekyo Sharingan - begrænset anvendelse.

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Ons 22 feb - 19:35

Hvis Tobi IKKE deaktiverede sharingan, ville Deidara og de andre fra akatsuki opdage ham da han var fjollet.

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Ons 22 feb - 19:57

Forkert. Masashi har holdt hans identitet helt skjult og givet ham en forskruet og fjollet fremtrædende karakter (Tobi) til dække. Hvis du vil fortænke ham i at Akatsuki skulle have opdaget ham, så var hele twistet ødelagt. Det er sådan en "ubetydelig" detalje Masashi håber at slippe afsted med.

Desuden havde han jo maske på og når de var samlet var lokationen altid et mørkt skjulested og nogle medlemmer fremstod som hologrammer. Deidara var en højtideligt person og gik kun op i sin kunst og at dræbe Itachi. Han var for snæversynet til at lægge mærke til noget besynderligt ved sin tåbelige makker.

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Ons 22 feb - 23:07

Ja, og hvem siger i øvrigt at han skulle skjule sit Sharingan? De må have kendt til det før de optog ham, eftersom den har meget at gøre med hans evner. Han kunne have løjet (eller talt sandt) og sagt, at han stjal den for nogen tid siden. Hvorfor skulle det ødelægge hans falske identitet?

Og ja, han har den ofte aktiveret, men det er nok mest for effektens skyld, at Masashi viser ham med det. Eller også har han brug for at have det tændt på de tidspunkter. Måske kan han ikke se ordentligt ud af masken hvis han ikke kan se folks chakra? xD

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Ons 22 feb - 23:37

Haha, tja måske. Men jeg tror nu masken er til for at han skal være inkognito, Suigetsu ;)

Jeg kan læse mig til at du, ligesom jeg, formoder det er Kagami. Deres hår er bare forskelligt. Kagami ser ud til at have krøllet hår, omend ikke ret meget, mendog en smule mere end Tobi. (Hvorfor kan jeg i øvrigt ikke læse dine "spoiler" kommentarer? Første post*)

Masashi tager nok røven på os alle sammen i sidste ende. Måske er det Hashirama, der har hugget Madaras øjne da han besejrede ham slog et smut omkring frisøren og forsvandt som dug for solen for at planlægge sin storslåede plan. Ved man egentlig hvordan Hashirama døde? Er han død? ;b

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Tors 23 feb - 18:30

Kakazu tog Hashiramas hjerte, så vidt jeg ved

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Tors 23 feb - 19:08

Kakuzu BESEJREDE ikke Hashirama, han KÆMPEDE IMOD ham. Det forekommer at begge kæmpende ninjaer overlever.
Find det sted, hvor der står, at Kakuzu BESEJREDE Hashirama, tak...

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Fre 24 feb - 1:10

Det passer nemlig ikke. Databogen siger at Kakuzu blev udsendt på mission, han skulle lekvidere den 1. Hokage, men fejlede mod overmagten.

Men jeg sagde det nu i spøg. Hashirama er død.

Kontakt simo879bLUK

Skrevet af simo879b

on Ons 4 jul - 21:33

Det er rigtigt at Madara blev vækket til live med edo tensei. Men da Madara og Hashirama kæmpede fik Madara noget af Hashirama's celler og så vækkede Madara sin egen rinnegan lidt før han døde (eller døde han?) Lidt efter fik Hashirama noget af Madara's DNA.

Da Orochimaru fik noget af Hashirama's celler fik han også noget af Madara's DNA uden han vidste det.

Da Orochimaru døde fik Kabuto hans kræfter med Hashirama's celler og Madara's DNA kunne Kabuto lave en falsk kopi af Madara.

Så jeg tror det stadig er Madara der er bag masken!

I kan se mere af min teori på YouTube (kun på engelsk desværre)

Part 1 Link: http://www.youtube.com/watch?v=wkfBPBi6QcI

Part 2 Link: http://www.youtube.com/watch?v=8LCshd_3qrc

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Ons 4 jul - 23:53

Jeg er ked af at skyde din teori ned, men den holder ikke, som du ellers påstår. Det er en interessant teori med at han ikke kan bruge teleportjutsu uden masken, men det beviser ikke noget. Derudover er det lidt morsomt, at du med din waterproof teori starter med "hvad nu hvis hashirama også fik noget af madaras dna". Du kan ikke starte en teori, der bygger over flere stadier, hvor det første stadie bygger på ren hypotese. Sidst, edo tensei er ikke en kloningsjutsu. Edo tensei madara er ikke en fake, men en ægte genopstandelsesjutsu, nærmere zombie-like. Og den kan ikke udføres med dna fra en person der ikke er død. Tobi lever, madara genopstår med edo tensei, ergo kan tobi ikke være madara. Det en ommer! (:

Kontakt simo879bLUK

Skrevet af simo879b

on Lør 7 jul - 2:20

Nu ta'r du fejl Jirai-ya. Du har ret i at det ikke er et bevis med at Tobi ikke kan bruge space-time migration uden sin maske, men der skrev jeg i part 2 "Hvorfor Tobi havde masken på." Og nej det er ikke "Zombie-like", fordi Tobirama skabte edo tensei, og så kom Orochimaru og gjorde den lidt bedre, og de der var edo tensei "zombie-like" fordi de var på en måde ligesom zombier. Men så gjorde Kabuto den PERFEKT! Så nu kan den MEGET MERE!! Og det jeg mener er mere end en kloningsjutsu, det er en fuldstændig perfekt kopi af Madara. Og måske skulle du læse lidt mere om edo tensei inde på wiki-pedia, for der står at den sagtens kan tage DNA'er. Og desuden er jeg ikke den eneste der laver "ren hypotese", for det gør Masashi Kishimoto også selv, hvis vi skal finde ud af hvem Tobi i virkeligheden er. Og denne her teori er jo selvfølgelig noget jeg tror.

ps. Undskyld hvis jeg var lidt grov :) Men selvfølgelig hvis du ikke tror på min teori så er det også ok, og så får vi jo snart at vide hvem Tobi er.

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Lør 7 jul - 11:27

Du behøver ikke undskylde, jeg er ikke sart. Det er jo et debatforum, hvis ikke man kunne være uenige, hvad var da så meningen? Altså som jeg ser den, har forstået den, så er personer genoplivet med edo tensei også de rigtige personer, og ikke perfekte kopier som du siger, i og med at deres sjæl er der. Hvad der ellers står på wikipedia vil jeg blæse på, wikipedia har ingen troværdighed overhovedet. :) selvfølgelig kan den tage dna'er, den SKAL tage dna'er, ellers virker den ikke. Men du kan ikke kun nøjes med dna'er, sjælen skal være med. Kabuto kan jo ikke genoplive nogen Hokager, fordi alle tidligere hokages sjæl er bundet til en, vist nok forbudt, forseglingsjutsu. Det er helt fint du laver hypoteser, det gør jeg også selv, jeg påpegede bare, at jeg synes det var sjovt at du opreklamerede dens ægthed ved at sige den var vandtæt/skudsikker/idiotsikker, eller hvad det nu var :) Jeg beklager hvis det var rodet, men jeg kan ikke finde ud af at lave afsnit på min iPad.

Kontakt simo879bLUK

Skrevet af simo879b

on Søn 8 jul - 17:33

Husk nu, Kabuto har jo gjort den meget bedre, og han har ikke sagt hele hemmeligheden om edo tensei til Tobi. Derfor kan han jo garanteret lave ægte kopir. Og så kan det jo godt være at Madara døde, og så fik Hashirama inkluderet hans sjæl i ham, og så kan Madara blive vækket op af hans rinnegan, måske.

Altså jeg tror bare at Masashi Kishimoto bare vil have os til at tro at det ikke er Madara der er bag masken.

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Søn 8 jul - 19:29

Jeg kan se, hvordan det ville være et smart dobbelt-twist af masashi at vise, at Tobi rent faktisk ER Madara alligevel, men her er problemerne:

1: Tobi blev bange, da han så Madara blive genoplivet.
Han blev bange, fordi det ville afsløre ham som en fusker, der slet ikke var Madara. HVIS din hypotese var korrekt, så ville Kabuto jo ikke vide, at Tobi ikke var Madara, så hvorfor lave en kopi af Madara og vise ham den? Hvis han troede, at han ikke var Madara, så ville det måske give mening...
Senere viser Kabuto ham hemmeligheden bag Edo Tensei. HVIS Tobi var Madara, ville han vide, at den "genoplivede Madara" ikke var den rigtige Madara, så han ville spørge hvordan man lavede sådanne kopier, og han ville spørge, hvorfor Kabuto troede, at han ikke var Madara. Hvis han da overhovedet havde stolet på ham til at begynde med!

2: Hvordan skulle han have brugt Edo Tensei sådan?
Du siger, at han har "forbedret" Edo Tensei mere end vi allerede har set. Men hvor meget man end "forbedrer" en jordbærkage, så kan man ikke gøre hovedingrediensen til hasselnød. Ligesom at Naruto har forbedret sin Kage Bunshin, har Kabuto gjort Edo Tensei mere effektiv og mere kraftbesparende.
Edo Tensei kræver DNAet fra den døde person. Derefter lader den DNAet (kroppen) og sjælen fra de dødes rige mødes og ved hjælp af en hemmelig teknik sammensmelte. Det kan bare ikke gøres hvis den påkaldte personen er levende. ALDRIG.
Ja, Kabuto har allerede vist, at han kan ændre folks ansigter ved hjælp af kirugi, men Edo Tensei påkaldelsers' sår healer, så han kan ikke have syet noget på dem.
Samtidigt er der INGEN afdød Uchiha lige så stærk som Madara.

Din teori er interessant, men holder ikke i længden. Jo mere man tænker over det, des mindre mening giver det.

Kontakt simo879bLUK

Skrevet af simo879b

on Søn 8 jul - 22:34

Her er svarene på dit spørgsmål Suigetsu.

1. Han blev bange fordi han så Madara, men han sagde "Where do you get that from" fordi at han vidste at det var en kopi fra ham, og måske bag efter i Tobi's "hideout" kunne Kabuto måske have sagt til Tobi at det var en kopi, who knows?

2. Kabuto har gjort edo tensei til ninja verdens mest kraftfulde justsu, så derfor tror jeg at man ikke behøver sjæle for at få edo tensei til at virke, kun DNA. Grunden til at Kabuto ikke kunne revive den 1. og den 2. hokage, var fordi at de allerede var blevet revived af Orochimaru. Og Kabuto har selvfølgelig ikke fortalt alt om edo tensei til Tobi.

Men derfor er der jo selvfølgelig mange fejl med denne her teori.
Det kunne jo være at Tobi lavede skuespil, men det ved jeg heller ikke. Men denne her teori er jo kun noget jeg tror. Men det bliver jeg jo selvfølgelig nødt til at snakke med Kishimoto om.

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Søn 8 jul - 23:43

Kabuto kan ikke genoplive den1. 2. 3. Eller 4. Hokage fordi de alle har fået deres sjæl taget af dødsguden.

Kontakt simo879bLUK

Skrevet af simo879b

on Man 9 jul - 0:37

ja den 1. og den 2. men den 3. og den 4. har dødsguden i sig så det er derfor de ikke kan blive revived, og den 1. og den 2. har fået deres sjæl taget af dødsguden, og man kan ikke revive nogen to gange med edo tensei.

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Man 9 jul - 1:57

Hvornår er det nogensinde blevt forklaret at man ikke kan genoplive nogen to gange? Så længe man har dna og en offerperson, kan man vel, medmindre sjælen er bundet?

Kontakt Kai UchihaLUK

Skrevet af Kai Uchiha

on Man 9 jul - 9:00

Tobi er ikke Madara, fordi hvis han var, ville der jo ikke være nogle grund til at havde maske på hele tiden, da alle ved at han er "Madara" i gåseøjne. Madara er bare et dæknavn, for, at man ikke skal vide, at det er Kagami Uchiha, som jeg tror det er.

Kontakt simo879bLUK

Skrevet af simo879b

on Tirs 10 jul - 2:54

Du har ret Kai Uchiha, Tobi har ingen grund til at have maske på. Men hvis jeg var Kabuto i episode 221, ville jeg bare have sagt. Fint nu ved vi at du er Madara, så bare tag masken af, men Tobi skal bruge masken. For det første, han skal bruge den til at lave space-time migration. For det andet, han "skulle" bruge den til at skjule sin anden sharingan. Og desuden Kagami er død for lang tid siden, og der er ikke ret meget info om ham.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs