Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SasukefanLUK

Skrevet af Sasukefan

on Tirs 15 nov - 16:41

11.11.11 er dagen hvor Skyrim kom ud, så spillet er forholdsvis nyt. Spillet er i 3D, og man kan se skaberne af dette spil virkelig har gjort sig ud af hver en detalje.

Til dem som ikke ved det er Skyrim et RPG spil, hvor man har muligheden for at skabe sin egen person, missionerne er heller ikke i en bestemt rækkefølge, så det er selvfølgelig vildt fedt.

Min mening om spillet er fuldstændig fantastisk, jeg elsker det hele, især den store verden man kan løbe rundt i. Selv har jeg ikke en PS3 endnu, så jeg valgte at købe den til PC. Uheldigvis kunne min computer ikke trække spillet, så det eneste sted jeg har prøvet det, er ved en af mine venner, (som heldigvis havde en gamer computer) jeg kunne prøve spillet på.. XD

Er i ikke overbevist endnu, så er i helt sikker solgt efter denne trailer

Men hvad synes i om spillet, har i hørt om det, har i prøvet det, eller har i det måske ?

Info:
Website: Elderscrolls.com

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Tirs 15 nov - 16:56

Spillet ser fedt nok ud og Daidara har fået overtalt mig at skaffe det til PS3 til jul, så nok der får jeg købt spillet og prøvet det =3

Kontakt FasaLUK

Skrevet af Fasa

on Tors 8 dec - 17:14

Jeg er stadig i gang med Oblivion, spillet lige forinden, i Elder Scrolls serien :3 ..
Regner med enten at få Skyrim i julegave, eller købe det kort efter jul.
Soundtracket er awesome. Drager er awesome. RPG'er er awesome. Magi er awesome. Middelalderlige fantasy universer er awesome.
Hvad kan der muligvis mangle? :P

....
FUS RO DAH!

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog