Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 17 nov - 14:12

Nogle af jer der kender denne herlige manga/Anime serie, og hvis i gør hvad er jeres mening om den.

OBS: Dette er en Shojo, altså en pige serie.. så i skal ikke tage jer af mit lettere fangirlish indlæg

For mit vedkommende havde Ouran længe kredset om mig som en flue om en puha.. men jeg gav den aldrig en ordentlig chance.. da jeg en da så første afsnit forelskede jeg mig i den men så var den sku blevet taget væk.. nu fandt jeg den igen og har for nylig set alle 26 afsnit og er godt i gang med mangaen.

For hurtigt at ramse op; Hvad Ouran går ud på omhandler det en flok meget pæne drenge der har for lidt at lave, de laver sig en klup hvor de så kan underholde pæne piger med for lidt af lave. Haruhi Fujioka er ny på skolen og hendes fattige 'normale' liv passer ikke godt ind på den rige skole. I håb om at finde et roligt sted til at studere finder hun musik rum 3, tilholdsstedet for Ouran High School Host Club og kommer ved et huled til at smadre en meget, MEGET dyr vase hvortil hun får jobbet som klubbens slave så hun kan betale vasens værdi tilbage.
Samtidig bliver hun en del af klubben, for til trods for at Haruhi er en pige tror alle klubbens gæster, at hun er en dreng
Serien handler i alt sin enkelthed om Haruhis liv i klubben og deres mange, mystisk, romantiske..og vildt sjove eventyr

Min yndlings person er;

Hikaru Hitachiin, den ældste af tvillingerne i serien. Sammen med sin lillebror Kaoru nyder de to djævlebørn at drille deres nye klassekammerat Haruhi..
Hikaru er godt nok den ældste men har det sværest ved at formidle sine følelser, hvilket får ham til at se mere barnlig ud end Kaoru.
Jeg syntes godt om begge tvillingerne.. men Hikaru har nok bare lidt mere personlighed hvis du spørger mig
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a blog