Ingen muligheder tilgængelige
Skrevet af Noesmos
on Tors 24 nov - 23:05
kender i det når i filosoferer over noget og kommer til at spørge jer selv om nogle nærmest ubesvarelige spørgsmål, well, nu har du chancen for at dele dine spørgsmål med din omverden.
like:
Hvis man forsøger at bevise Murphy´s lov, vil det så gå galt?
hvor hurtig er mørkets hastighed?
hvis ting kun har en farve fordi det bliver ramt lys, hvilken farve har det så i mørke? og hvis det ikke har en farve hvordan ser det så ud?
Hvis der er nul grader udenfor i dag og det bliver dobbelt så koldt i morgen, hvor koldt bliver det så?
Skrevet af Fasa
on Tors 8 dec - 17:10
"Hvem kom på ideen med badeænder, og hvad foregik der i personens hovede?"
Er en af de ting som jeg spekulerer på mest, sådan lige for tiden :/
Skrevet af Noesmos
on Lør 17 dec - 17:09
når man slår sig, forsvinder smerten så, eller vender man sig bare til den?? <:O
Skrevet af Konan
on Lør 17 dec - 17:27
Til dit spørgsmål ville jeg nok mene at smerten altid er der, men når man så slår sig, bliver følelsen forstærket, så meget at vi kan mærke det og vil føler ubehag.
Vi består jo af nervebaner der altid er i uro, så når der sker en overbelastning udsender vores nerver bare et stærkerer signal.
Så jeg ville mene, at vi bare vender os til den
Nøj hvor lyder professor like
Signatur:- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?
- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.
Uchiha Hyuga Toki-Shinibi
Kontakt Sponsored contentLUK
Skrevet af Sponsored content
Ingen muligheder tilgængelige