Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt FelixLUK

Skrevet af Felix

on Søn 24 okt - 0:40

Hvad sys i om ideen, den som har lavet mangaen, har fundet på? Det vil sige for eks. hvordan Naruto får af hvide at han er den der holder den nihalede i sig, eller der hvor ve først ser Sasuke og Naruto og Sasuke ved et uheld deler deres første kys med hinanden?

Jeg personligt elsker der hvor de ved et uheld, får kysset grundet at en anden elevs albue rammer Narutos ryg xD Hvad sys i er de bedste overraskelsesplots? (:

- Felix

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 26 okt - 17:18

Da Naruto kæmper imod Pein, og han er lige ved at bryde seglet... og så dukker 4. hokage op B^)

Kontakt NoneSkillZLUK

Skrevet af NoneSkillZ

on Fre 29 okt - 12:48

I mangaen er det omkring 500 da Sasuke er lige ved at dræbe Karin oO WTF? tænkte jeg, hvordan kunne han finde på at gøre det der ??? At bruge sin Chidori sværd ting, mod hende er bare for ... Ya' know, for ondt. (En af grundene til at Sasuke er faldet som min favorit person til næsten bunden).

Ellers er det nok lige som Suigetsu siger :) Da Naruto kæmper mod Pein, og han er lige ved at bryde seglet... og så dukker 4. hokage op.
Jeg giver dig fuldstændig ret, det overraskede mig meget, men det der overraskede mig mindre var at den 4. hokage var Narutos far. Det kunne jeg godt gætte mig frem til, siden de ligner hinanden meget.

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Fre 12 nov - 16:33

WTF!! jeg søgte lidt på google der så jeg nogle billeder af den TI HALEDE DÆMON er det en fake eller er der noget skaberne af naruto ikke ville fortælle os. håber svar

Det er ikke tilladt at dobbeltposte.

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Fre 12 nov - 17:03

Der findes faktisk en ti-halet dæmon ved navn Juubi.

Så vidt jeg husker var det Juubi der fik sine kræfter separeret af Uchiha Madara i den ni-halet dæmon - dog er jeg ikke sikker.

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 12 nov - 17:54

Tja nu kan jeg komme med noget der kom bag på mig ((Kapitel 515))

Korochimaru (Orochimaru og Kabuto slået sammen) og Madara kunne ikke kun nøjes med alle deres Zetsu´s.. nej det bestemte sig for at bringe folk tilbage fra de døde. Kunne god se hvorfor, gamle Akatsuki skulle komme men at smide tidligere Kages og Jinjurikis oveni, det er cool.. men slet ikke det der overraker mig.. emn det der er sejest er at *trommehvirvel* Zabuza og Haku er tilbage^^.. ej hvor er det hyggeligt og så kom det også bag på mig..
Ja Asuma, Chio, Nejis far, Dan og andre jeg ikke kan huske hvad hedder er der også men lige præcis Zabuza og Haku fangede mig off-guard

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Søn 14 nov - 13:44

ham der er vikar for kakashi i gruppe 7 (kan ikke huske hvad han hedder) kan lave en kunst hvor han kan styre træ hvis jeg taler sant er det kun en hokgage der kan den kunst hvem har han lært den af??

hvad er det for en sharingan uchiha madara har er det hans bros sharingan og hans der er slået sammen?? inden på youtube kalder de den madaras eternal??
håber svar

((Dette er ikke stedet at stille spørgsmål.. mangler du et råd til Manga spørgmål så skriv i den eller opret en hvis ikke den allerede findes - Flamajacket))

Det er ikke tilladt at dobbeltposte, rediger dit forrige indlæg i stedet.

Kontakt ScytheUchihaLUK

Skrevet af ScytheUchiha

on Tirs 28 dec - 18:53

Jeg havde aldrig tror man vil få at se Hele The seven swordmen of mist(muligvis stavet forkert). Det der gjorde det jeg var off-guard var det kakashi siger lige før man ser dem kakashi siger: you're kidding me... not them too...
jeg havde tror det var the six path igen

Kontakt Rock LeeLUK

Skrevet af Rock Lee

on Ons 12 jan - 0:00

Jirayi's død tror jeg.. De fleste ting er ikke den støreste overraklse syntes jeg .. Eller det med zombierne var også overraskene at det skete men det syntes jeg er direkte dumt..

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 13 jan - 18:11

1: Måske er jeg en Noob
2: SIUGETSU har en ældre bror.. og ikke bare en hvilken som helst ældre bror.. nej gutten kan bruge alle 7 sværd den legendariske swordsmen hvade^^

NEAT siger jeg bare
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Tors 20 jan - 21:14

jeg blev lidt overrasket over at kampen med kakashi mod hidan er så fed. det kakashi viser i kampen er det som jeg bedst kan lide hved ham specielt det hvor hvor han snyder hidan med en teleport jutsu (kan aldrig huske hvad den jutsu heder)

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Fre 21 jan - 1:42

Kakashi, Hidan, Teletotapion..? er der noget jeg har misset?
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Fre 21 jan - 11:49

Jeg tror enten det er hans Mangekyo (selvom jeg ikke ærindrer at han har brugt den mod Hidan). Det kan også have været en Bunshin eller Kawarimi

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Fre 21 jan - 15:51

det er den jutsu hvor kakashi forsvinder i en lille røgsky.
her er link til kampen :D http://www.youtube.com/watch?v=qz_fZQtKn98
OPS!! der er klippet lidt i kampen på videoen

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Fre 21 jan - 18:00

Det hedder Kage Bunshin, og er ikke en teleportationsteknik. Han laver bare en klon uden nogen ser det, og så gør han klar til når han bliver afsløret.
Naruto bruger den hele tiden :o

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Fre 21 jan - 21:37

ok er ikke så god til jutsuer. men du må da indrømme at videoen er fed

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Fre 21 jan - 23:01

Jeg har tilfældigvis set det i Animeen, så jeg kender godt kampen, men ja, den kamp var ret fed. ^^

Kontakt Jirai-yaLUK

Skrevet af Jirai-ya

on Fre 21 okt - 15:43

Unknown Data skrev:Der findes faktisk en ti-halet dæmon ved navn Juubi.

Så vidt jeg husker var det Juubi der fik sine kræfter separeret af Uchiha Madara i den ni-halet dæmon - dog er jeg ikke sikker.

Den ti-halede hedder Djuubi, right? Og det var Rikudou Sennin (Den 1. Sage of the 6 paths) som delte den i 9 portioner, som blev til Bijuu'erne.

Mit favorit overraskelses-moment var... Altså først er der Akatsuki, med en altid sløret Boss, som viser sig at være Pain. Men Pain er en hånddukke af Tobi/Madaras vilje, som i virkeligheden er den rigtige leder af Akatsuki. Og nu viser det sig at Tobi/Madara sandsyndligvis ikke er Madara! 8O Den havde jeg altså ikke set komme :)

Det er også fedt der, hvor Naruto går Kyuubi amok og lige inden alt håb er ude, kommer hans far og stopper ham. Mega lettelse :D

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Games | World of Warcraft | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs