Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt bocaj317LUK


Skrevet af bocaj317

Man 12 Dec - 19:19

bocaj317
Her bor Tukemi Denkai sammen med sin bedstefar.

Kontakt bocaj317LUK


Skrevet af bocaj317

Man 12 Dec - 20:01

bocaj317
Jeg sad derhjemme og kiggede på min mor der måske snart skulle dø. Efter lidt tid kom min bedstefar ind. "skal du ikke træne med dit hold eller noget?" sagde han. "Jeg har ikke nogen gruppe" "Ikke det? nåh. Vil du så ikke vise mig hvad du kan?" "Nej ikke lige nu, det ser ud som om mor har det dårligere end i går" "Hør her knægt du kan ikke hjælpe hende" "Selvfølgelig kan jeg det bedstefar, jeg skal bare finde ud af hvordan. Hvis bare han havde været..." "Hvis han havde været her, hva' din bror har skiftet side. Kanton er ikke længere god, han er ond" "Hva'?" "Ja nemlig han er meget dygtig og meget stærk, men han valgte de ondes side" "Det kan da ikke være rigtigt! hva'" Jeg begyndte at tude. "Jo den er god nok min dreng, du har jo aldrig set ham" "Nej men han var... mit.. mit ..idol" "Ja men det var ham der dræbte din far" "HVAD" græd jeg. "Jaaah" "hvorfor har i aldrig fortalt det?!" "Fordi du var kun et bette barn, men nu ville jeg fortælle dig det" "Hvordan kunne han gøre det?" "Din far var bedre end din bror, og da han var nærmest dræbte din bror ham" Jeg sad og tænkte over det længe i mens Tento Min bedstefar lavede mad.

Kontakt bocaj317LUK


Skrevet af bocaj317

Man 12 Dec - 22:48

bocaj317
"Hey! stump Kan du huske da du sagde du ville hævne din far da du blev stor? Jeg synes det lyder fornuftigt selvom han er din bror" "Men jeg bliver aldrig lige så stærk som ham!" "Bare rolig knægt det kan du blive det kræver bare du træner og træner og træner" "Okay jeg lover at træne hårdt på Denkai-ÆRE" "Det er godt at høre. Men du kan jo starte nu!" "Nu?" "Ja her er en mandarin" "Hvad skal jeg med en mandarin?" "Lyt efter!" "OKAY!" Du skal bare kaste den op i luften med hånden og så gribe den med samme hånd" "Hvorfor det? Okay jeg skulle have træning men ikke på baby-niveau" "Prøv nu at gøre det!" Jeg tog en madarin kastede den højt op i luften og så røg den på jorden. "Hvad?" Jeg prøvede igen men uden held. "Hvorfor?" Jeg blev ved med at prøve efter 30 gange blev jeg hidsig og kylede mandarinen op, og så.... "SPLAT" sagde det. Den ramte loftet. "Hvorfor kan jeg ikke!!!" "Det er fordi du skal være fokuseret på målet, prøv at se her" Han gik udenfor og kastede den højt op, han stod bare og kiggede på mig. Pludselig kom der en madarin ned fra himlen og direkte ned i hånden på ham. "Ork" og så lavede han te.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner