Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 11 Jan - 23:01

Konan
Efter noget rod, ser det ud til at en besked der skulle sendes til alle RPGerer ikke blev sendt,så den kommer her;

Nu har Chunin eksamen stået på længe og det er på tide at komme viderer, så der er deadline på nu, den 16 januar er sidste dag der vil blive afholdt Chunin eksamen, hvis vi ikke er færdige til denne tid så vil Suigetsu og jeg lave en let løsning der skipper de kampe der nu ville være tilbage

Jeg undskylder selvfølgelig at det skulle være sådan, men ellers komemer vi ingen vegne

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 11 Jan - 23:02

avatar
Ok forstår det selvfølgelig, men er lidt nede over at jeg måske slet ikke kommer til at kæmpe...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 11 Jan - 23:05

Konan
Ja jeg ved det godt, men lad os håbe at folk kan forstå det, men i bund og grund er det alene min og Suigetsus skyld, vi har bare ikke været nok forberedte.. men jeg håber du når din kamp

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 11 Jan - 23:54

avatar
Tak da Konan, og du skal altså vide at det ikke er jeres skyld! Det er da en selvfølge at folk ikke alti er til stede til at skrive, når der er brug for dem.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tors 12 Jan - 13:34

Anguis
Ja og lige nu sker der ikke nået

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Tors 12 Jan - 17:34

Jirai-ya
Hvad er ideen egentlig med det der Chunin eksamen herinde? :)

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 12 Jan - 17:53

Konan
Forsamling, men også fordi vi ikke syntes at det er fair at folk bare hopper til hvilken rang de vil uden at have lagt lidt arbejde i det. Eksamen er også god træning til at beskrive kampe og i det hele taget for at lære resten af RPGen og dens personer af kende

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 16 Jan - 11:06

Anguis
Så er det den 16 i dag

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner