Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 25 jan - 15:59

Akatsuki organisationens base er ikke helt til at placere da den grænser op til en masse lande. Basen er sjældent aktiv da der, 1 ikke er særlig mange Akatsuki og 2, at dem der er, er nomader. Men en sjælden gang sker det, at der kan anes liv på og omkring basen

((Venligst, er du ikke Akatsuki og har du ikke specielle tilladelser fra personalet skal du IKKE skrive i dette fora))

Kontakt MachakuLUK

http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

on Ons 25 jan - 16:29

To røde øjne lyste op i mørket ''Så er vi ankommet, Shini. Er du klar?''

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 25 jan - 16:44

Shini fnøs let, i virkeligheden var han bange og følte sig vildt utilpas.
Han havde været der i et stykke tid, men ikke rigtig sagt noget, han havde haft god tid til at se stedet an, det sted han skulle tilbringe det næste lange stykke tid. "Til hvad?" sagde han tørt
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Ons 25 jan - 17:02

Masako sukkede ''Til at blive optaget officielt.'' Masako fandt en kåbe frem, og en ring

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 25 jan - 18:20

Zeidan dukkede op bag dem, "ikke noget stort ritual indtil videre, bare kappen og ringen på. Har du et pandebånd?"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 26 jan - 11:31

Shini fnøs og rev sin trøje af, "kan det gå an" på den venstre overarm var der blevet tatoveret Akatsukis mærke "jeg er ikke til kapper"
Han satte ringen på venstre langfinger "men hvis du insistere, så kan jeg godt gå med ring"
Han stak hånden ned i hans lomme og fiskede sit pandebånd op, Konoha symbolet var godt ridset men det kunne stadig svagt anes "Er det svar nok.. Zeidan?"
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Tors 26 jan - 16:47

Masako så på shini ''Tag kåben på. Den skal bæres.''

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 26 jan - 17:11

Shini så på Masako "Vi er her ikke for at vække opsyn" han fnøs "desuden er du hverken min leder eller bror, dine ord afgøre ikke mine handlinger"
Signatur:

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Tors 26 jan - 17:20

"Slap af, Shini," sagde Zeidan, "Kappen behøves ikke at blive på hele tiden. De er mere et redskab til at skabe frygt. Vi burde være stærke nok til at turde vække opmærksomhed. Tag den nu bare på og se hvordan den passer..."

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Tors 26 jan - 17:31

Shini nikkede og sukkede så "Det er vel bare et tradition" han tog kappen på og lige meget hvor meget han havde lyst til at sige både Masako og Zeidan imod passede den helt perfekt "men det er ikke just med min gode vilje"
Signatur:

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Tors 26 jan - 20:47

''Shini, din partner i Akatsuki bliver mig. Du må leve med det, om du har lyst eller ej.'' Masako hoppede op på sin finger ''Zeidan, skal vi få startet mødet?''

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Tors 26 jan - 21:20

"Naturligvis," sagde Zeidan med et smil og piftede. Et kort stykke tid senere dukkede en mand op ud af det blå med bleg hud, sort, strittende hår og mørke solbriller på, "skal mødet allerede starte?"
"Vær nu ikke så nedtrykt. Sig goddag til Uchiha Hyuga Toki-Shinibi, vores nye medlem," Zeidan viste Shini frem.
"En ung fyr med stort potentiale," sagde manden, "Hyuga- og Uchihagen kombineret med Nara... interessant...", han rakte hånden frem, "mit navn er Shinobu Aburame. Velkommen til,"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 28 jan - 16:55

Shini fnøs for sig selv "så kan vi endelig begynde"
Signatur:

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 28 jan - 19:21

"Ja," sagde Zeidan og åbnede en dør i nærheden, som alle gik ind gennem, "den ring, du har om fingeren, er fyldt med en særlig chakra, der korresponderer til andre ringe. Vore medlemmers chakra kan sendes gennem ringen hen til andre ringe, hvilket tillader kommunikation over længere afstande."
Zeidan formede nogle fingersegl og mumlede en masse ord, hvorefter hans ring begyndte at lyse, og noget energi strømmede ud ad den, "lad os se om de alle sammen svarer..."

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 28 jan - 19:26

Shini stod stille, han sagde ikke rigtig noget.. ventede kun på at se hvad Zeidan, ringene og Akatsuki havde at tilbyde ham
Signatur:

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 28 jan - 19:45

Et par halvgennemsigtige skikkelser dukkede op. Deres udseende kunne ikke ses, de var bare formen på deres krop vist som et levende billede af sort chakra.
"Hvad sker der nu?", spurgte den ene, der var en mand. Hans stemme lød som et ekko, men man kunne høre hvor irriteret han var.
"Bare vent og se," sagde Zeidan.
"Hvor er Dokusui?", spurgte Shinobu.
"Han har travlt med at overtale fanger fra Mizu til vores side," svarede den anden skikkelse, tydeligvis en kvinde.
"Nå, men sig goddag til Shini, allesammen," sagde Zeidan, "han er vores nye medlem,"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 28 jan - 19:59

Shini stod stadig, så på silhouetterne. Så trådte han frem "kald det ungdommelig utålmodighed, men kunne vi påbegynde træningen, jeg ved ikke hvor længe Ninja verden vi se til før de angriber"
Signatur:

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 28 jan - 20:15

"Bare rolig," svarede mandens silhouet, "de, der trænger til træning, får træning. Og ninjarigerne har for travlt med at forhandle til at opdage, at vore styrkers antal forøges konstant,"
"I øvrigt rager Oto os," sagde Zeidan, "men de hjælper med at forøge vores antal og vi kan have base der, så de er værd at beholde endnu."
"Vi glemte jo helt at introducere os selv," sagde kvinden, "velkommen i Akatsuki, Shini. Mit navn er Suname,"
"Jeg bliver kaldt Kyochi," sagde manden, "håber du kommer til at føle dig hjemme,"
"Og mit navn er Dokusui," ekkoet fra en dyb mandestemme hørtes og endnu en skikkelse dukkede op. Den var ret høj, "beklager at det tog mig så lang tid,"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 28 jan - 20:22

"Så i er altså min 'familie'" Shini så rundt og lo let "Føre mig hjemme,når Masako er min babysitter" han smilede skævt "jeg skal da prøve"
Signatur:

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Lør 28 jan - 20:42

"Han er en skør fyr," sagde Kyochi og lo, "ham kan jeg lide. Du skal nok passe ind, Shini,"
Zeidan vendte sig mod Dokusui, "hvor mange?"
"40 stykker," svarede Dokusui, "ud af 53"
"Så tretten idioter," sagde Zeidan, "Shinobu, skriver du det ned?"
"Det skal jeg nok," svarede Shinobu efter et suk.
"Nå, siden alle har introduceret sig selv, så burde Masako vise Shini til sit værelse,"

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 28 jan - 21:56

Shini, der var kommet i lidt bedre humør ventede nu bare på, at Masako indfandt sig så han kunne se sit værelse, få pakket ud og endelige begynde den træning, så hans medlemskab i Akatsuki,ikke var helt spild
Signatur:

Kontakt MachakuLUK

Skrevet af Machaku

on Søn 29 jan - 17:07

Masako gik over mod en gang ''Kom, shini.'' Masako åbnede en dør til et stort rum, med to senge, et natbord ved hver seng, med stearin lys på bordene og i loftet. ''Værelset er ikke luksus, da det her er et bjerg, som er blevet udhulet. Din seng er den til venstre. Det er en kiste, du kan lægge dine ting i.'' Masako smed sin kåbe ''Få noget søvn, vi begynder snart din træning''

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Søn 29 jan - 19:56

Shini tog sin kåbe af, lagde den fint ned i kisten, der lagede han også pandebåndet, ikke hans eget men et Konoha pandebånd han havde modtaget da han kom, hans søsters
Ringen lagde han på natbordet
Han trak dynen over kroppen og lukkede sine blinde, rødlige øjne i, når solen igen ville titte frem ville han lægge sit gamle liv bag sig, og være, Akatsuki...
Signatur:

Kontakt SuigetsuLUK

Skrevet af Suigetsu

on Søn 29 jan - 20:35

Da Masako var kommet tilbage sagde Zeidan: "Lad os så komme til det mere seriøse,"
"Endelig," sagde Dokusui, "hvad skal der nu ske?"
"Vi har fået alle de tilhængere vi har brug for, men vi mangler nogle vigtige brikker før vores organisation er fuldendt. Vi mangler tre personer for at være fuldtallige. En til hver finger,"
"Jeg troede, du og Shinobu fejlede og kun fik tilbagebragt ni," indvendte Suname.
"He he he...", lo Zeidan, "troede du virkelig at Akatsuki kunne ødelægges så let?", han trak tre ringe op af lommen, "der findes metoder,"
"Som du naturligvis ikke vil tale om," sagde Kyochi irriteret.
"Vi har alle vore hemmeligheder," sagde Zeidan og kiggede rundt, "alle har sin fortid og sine ideer og sine teknikker. Men vi har en fælles fremtid, et fælles utopia og en fælles organisation."
De andre var stille.
"Kyochi," sagde Shinobu, "Iwayadou. Du ved hvor du finder ham og hvordan man overtaler ham," han vendte sig mod Suname, "du har vel hørt om Yumi Kyudo,"
Suname nikkede forstående, "og Sakkaku. ingen konge uden datter. Jeg henter dem,"
"Så er det på plads," sagde Zeidan, "vi må sende forstærkninger til Oto. Det bliver en krig, man sent vil glemme,"

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Free blog