Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt NoneSkillZLUK

Skrevet af NoneSkillZ

on Fre 29 okt - 13:15

Jeg har 2 forslag til fokes der ledder efter en godt anime eller manga. Da de 2 forslag er både i anime og manga nævner jeg bare navne og for fakta om dem.

Bleach: Er en serie som de flest af jer nok skulle kende, en god serie på mange afsnit.

Hoved person : Ichigo Kurosaki

Genre: Action, Comedy, Shounen, Super Power, Supernatural.

Episodes: 294 - 295 vil være ude den 2. november. Ongoing

Aldersgrænse: Personlig synes jeg ikke der skulle være nogen ^^' men ellers 13+.

Manga chapters: 424

Ichigo er en dreng der altid har kunne se spøgelse,og en dag møder han en "Soul Reaper" (Shinigami) ved navn "Rukia". Og det her hans liv ændres dramatisk, hun giver ham halvdelen af sine kræfter (fordi hun er såret af en Hollow(Hollow er monster, der jagter menneske sjæle. Og er også begyndt at jagte levende mennesker)). Ichigo kommer galt afsted med "Soul sociaty" (Sjæle samfundet hvor Soul reapers lever(Da en af reglerne I Soul Sociaty er at en Soul Reaper aldrig må give nogle af sine krafter med et menneske)).

Rigtig god film ;D
----------------------------------------------------------------------------------

High school of the dead (H.O.T.D)

Hoved person: Takashi Komuro

Genre: Action, Horror, Ecchi. (Hvis i ikke ved hvad Ecchi betyder så er det - ... jah, ved det ikke 100% selv. Ved hver fald det er noget med sexuelt.
(Nej, der er ikke S.E.X sener i).

Anime episodes: 12 - De skulle gerne start på season 2 her den 6 november.

Manga chapters: 28 hvoraf nogle er sådan nogle information / reklame / små side ting.

Aldersgrænse: anbefalet er 18+ Hvilket jeg godt kan forstå, men er du omkring 16 vil jeg sige det er iorden. (Sårfølgelig ikke noget jeg bestemmer, det er bare anbefalet).

Serien handler om en dreng ved navn "Takashi Komuro", som ser noget af starten på denne Zombie apocalypse (ved ikke om det er sådan man staver det). Og som med en gruppe klasse kammerater og skole lægen prøver at overleve denne pandemi, og finde ud af om deres familie er uskadt.

Og så en rigtig god film.
-------------------------------------------------------------------------------------
Bare post nogle forslag hvis i har nogle.
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog