Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 13 nov - 17:22

De første 35 sekunder af dette afsnit er efter min mening den pæneste, mest emotionelle, og mest uhyggelige scene i hele Naruto serien.
Den passer perfekt ind i hele historien og en ting har gjort at jeg elsker denne scene så ufatteligt meget..

Barnegråd i baggrunden

Lyt godt efter for så vil du kunne høre barnegråd der bare indikere endnu bedre hvor smuk denne scene i virkeligheden er. Og netop det at der intet bliver sagt gør den genial

Men lad mig høre jeres mening

Kontakt Ultimate Ninja SpoofyLUK

Skrevet af Ultimate Ninja Spoofy

on Man 17 jan - 22:43

Hm... Har jeg egentlig ikke set det her emne et andet sted?o.o Ligegyldigt.
Jeg synes scenen med Kurenai er ret skræmmende. Det virker ret uhyggeligt med den stilhed der er pga. sorgen over ja, (Spoiler) Asuma. Det der med gråd i baggrunden, som du også selv nævner, for selve situationen til at virke lidt... (som sagt) Gyselig, men på en måde speciel. God scene at have i hånden.
...

Og nu kommer jeg og ødelægger al det seriøse!
Min egen ynglings scene må være de små akavede scener med Sasuke, Suigetsu, Karen og Juugo. De fungerer som et totalt dårligt team, hvilket resulterer i nogle ret sjove skænderier og uheld^^ Fx. Er er jeg vild med Karens og Suigetsus evige skænderier, rivalsering og om at være Sasukes "Bedste ven".
Desuden er Karen jo forelsket i Sasuke og prøver at gøre indtryk, men Suigetsu smadrer altid det hele lige på et splitsekund!xD

http://www.youtube.com/watch?v=2ox9UGuadEo
Den her video er ret sjov!xD Karen prøver igen at få fat på Sasuke (Denne gang på en lidt vovet måde) Men som sagt dukker Suigetsu op midt i det hele, og ødelægger Karens stjernestund.... Selvfølgelig slutter karin af med en lille hævn!^^

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Ons 26 jan - 21:28

Konan skrev:
De første 35 sekunder af dette afsnit er efter min mening den pæneste, mest emotionelle, og mest uhyggelige scene i hele Naruto serien.
Den passer perfekt ind i hele historien og en ting har gjort at jeg elsker denne scene så ufatteligt meget..

Barnegråd i baggrunden

Lyt godt efter for så vil du kunne høre barnegråd der bare indikere endnu bedre hvor smuk denne scene i virkeligheden er. Og netop det at der intet bliver sagt gør den genial

Men lad mig høre jeres mening

det er ret poetisk. den stemningen der bliver skabt gør at man nærmest kan føle den sorg hun har. super scene :)

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Ons 26 jan - 22:45

Spoofy- Genilat til slut at det så er Suigetsus tandbørste.. genialt og side skægt

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tors 27 jan - 0:06

prøv at se denne kampscene. scenen kommer første når der er gået 3 min. og varer et halvandet min.

jeg synes den Strategi er genial. hvad synes i?

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tors 27 jan - 11:19

Jeg synes også, at det er en god strategi, men jeg synes nu ikke, at selve scenen er såååå god...
Da jeg læste det i mangaen, så var jeg sådan "OMG! Genialt!", men alting går lidt for langsomt i animeen, jeg synes ikke rigtigt, at de har fanget den der hurtige, seje kamp, som de egentlig har.

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Tors 27 jan - 16:48

ja, det går langsomt men der skal tid til at forklarer det. hvis scenen foregik i den "rigtige" hastighed vil man ikke nå at se hvad der skete :)

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 30 jan - 23:16

Det er nok rigtigt... jeg foretrækker bare at læse mangaen, da det er nemmere og hurtigere :)
Animeen smører alt for meget tykt på efter min mening >.>

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Man 31 jan - 19:43

jeg kan godt lige den scene hvor sai kalder sakura pigedrengen og kalder ino smukke og sakura flipper helt ud. jeg kan ikke få smillet ned når jeg tænker på det. hihi

Kontakt NoesmosLUK

Skrevet af Noesmos

on Man 31 jan - 19:47

ja og da naruto prøver at stoppe sakura at slå sai og sakura kaster rundt med naruto = hahaha

Kontakt MadaraLUK

http://naruto-fans.forumt.biz/forum

Skrevet af Madara

on Man 25 apr - 11:34

Den her scene er bare så genial

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Man 25 apr - 13:46

enig sakuras indre er totalt oppe at ringe

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Today at 1:26

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs.com