Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Tirs 16 nov - 19:26

har du ps3 eller xbox? vis du ikke har det i forvejen køb call of duty black ops!
det er det nyeste skud på stammen af den fantastiske serie call of duty.
håber i kan bruge dette emne til spørgsmål og andet om spilet. kakashi_hatake

Kontakt HidanLUK

http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

on Fre 3 dec - 22:14

Endnu et First Shooting Games. ;(
Jeg hader sådan nogle spil som Battlefield og Call of Duty, jeg kan simpelthen ikke se det sjove i at skyde folk online ligesom i Counter Strike, det forstår jeg virkelig ikke det sjove i.
Jeg vil bare mene at dette spil er overhovedet ikke noget for mig, så vil jeg hellere kaldes en pive skid fordi jeg ikke gider det der, men det er okay, jeg hader bare First Shooting Games og vil aldrig nogensinde investere penge i sådan et spil her.
Min mening. ;)

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Lør 4 dec - 17:18

jeg er glad for din at du siger din mening :)

Kontakt GæstLUK

Skrevet af Gæst

on Lør 25 dec - 1:10

Hmm call of duty black ops hvad er det for nådet ? ej gas det er rigtig fedt jeg er super glad for onlinedelen og zombie mode med mere dead ops acade er også rigtig sjovt fundet på jeg glæder mig til at det næste kommer i rækken

Kontakt Rock LeeLUK

Skrevet af Rock Lee

on Ons 12 jan - 1:00

Jeg syntes black ops er nice selvom det er ikke noget jeg vil game all the time.. Jeg har ikke få det skaffet inu men gør det nok snart (=

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Man 9 maj - 18:39

som sagt er black ops et af spilene i call of duty serien og nu er der et nyt på vej modern warfere 3 efterkomeren af spillet modern warfere 2 (selvfølgelig) infinity ward (skaberne) er begyndt at sende drille raklamer ud fra spillet fx. har de sendt en reklame ud hvor der kun er et 3 tal på jeg glæder mig meget. hvad med jer glæder i jer?

Kontakt SasukefanLUK

Skrevet af Sasukefan

on Man 9 maj - 19:20

FPS games er ikke lige mig, dog kan jeg nogle gange godt finde på at spille FX. Battlefield heroes, eller Black ops til Wii. Men det sker ikke så tit :P
Så black ops er et fedt spil hvis man keder sig (Mener jeg XD)

Kontakt MadaraLUK

http://naruto-fans.forumt.biz/forum

Skrevet af Madara

on Lør 21 maj - 22:41

Jeg prøvede det hos en af mine venner
Det var helt vildt fedt
men jeg var helt vildt dårlig.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Create a free blog