Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK

Skrevet af Konan

on Lør 27 nov - 3:30

OBS - Jeg ved ikke synderlig meget om Harry Potter universet men kan god lide det og det er skyld i min Fanfiction

Ja jeg har ikke læst eller set 7 film/bog så derfor ved jeg ikke meget om det.. så undskyld at jeg gør ting forkert.. men denne historie finder sted 50 år efter slutningen af 6 bog/film.. og håber derfor at i måske kan bære over mig hvis ikke alt passer ind..

Men her er introen.. og i det første kapitel vil jeg gå i dybten med hovedpersonerne

Intro

Det rumsterede i kælderen og lyden af rottepoter kunne høres i hvert eneste rør i og omkring husets 4 væge.
Lyden var nostalgisk, men enden snoede sig tættere og tættere på.
Hun, en 11årig brunette, klædt i grå bukser og hvid overtrøje sad og skrev i, sin, hvad lignede dagbog.
Hun slog en knyttet næve ind i vægen som hun lænede sig op ad, og i en høj tone fik hun, uden overbrug af skældsord, naboerne til at tie stille.
Naboerne, bedre kendt som Hr. og Fru McLimper, var familien London anno 2010 på alle tænkelige måder og de havde længe være i åben krig med børnehjemmet.

Børnehjemmet, der bedre var kendt som Jefferson Street havde i snart 10 år stået på den lille grund op af hovedvej A302 og lå klods op af Cafe Nero, den, vist ikke eneste, livslinje det før i tiden kendte børnehjem havde tilbage.
Det var et sørgeligt syn, både udenpå men så sandelig også indeni. Hjemmet havde aldrig haft mange penge at gøre godt med men det havde nu stadig holdt den verdensdækkende finanskrise ud, men det havde sat sine spor, for naturkatastrofen i Haiti havde givet børnehjemmet flere unger at holde styr på end nogensinde før. Ikke nok med det var byen begyndt at blive sat i stand siden 1000års skiftet og udviklingen på et toppunkt der kun kunne overskride alle diagrammerne, men som den teknologiske verden voksede, svinede håbet for Jefferson Street dag for dag.

Det hele skulle udspille sig i dag og det var alle, voksne, samt børn i alle aldre mere end klar over. I dag ville være den dag hvor Jefferson familien, bestående af parret Kathrine og Peter Jefferson, samt deres nu 11årige adopterede datter Alice, skulle være vidne til enden på deres livsværk.

Og imens de mange børn bedrøvet forlod huset kastede Alice sig i sin bedste vens arme, hun ville ikke kunne klare at se det.
Bulldozeren larmede så alles øre nærmest blødte, men i et splitsekund var larmen forsvundet og det samme gjaldt for det store køretøj. Tilbage stod kun en lettere overrasket dreng, med sin bedste veninde i sin favn…

Kontakt AdminLUK

http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

on Lør 27 nov - 12:26

Det ser da rigtig godt ud!

Selv ved jeg heller ikke det store om Harry Potter og har heller aldrig interesseret mig for det. Men din fortælling er da rigtig god og den sætter virkelig tankerne i gang, om man skulle prøve på at se en af de mange film der er lavet. Som du sikkert har hørt før - thumbs up og fortsæt endelig. :)

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tors 6 jan - 13:22

Jeg er personligt en meget dedikeret Harry Potter fan, og din historie lyder god. Jeg synes dog, at en prolog bør have en smule magi i sig... men det er vel bare min mening xD
Det ville have været sejt, hvis en mindreårig troldmand/heks på børnehjemmet fik Bulldozerens motor til at gå i stå... endnu engang min mening.
Men alt i alt er det en fin intro, en god måde, du forklarer sitiationen, og nøjagtigt hvor det foregår. Det er noget jeg somme tider har lidt svært ved. En masse ros til dig!
Og her er lidt ris: *kaster riskorn efter Konan*

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Games | World of Warcraft | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs