Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Lør 21 Aug - 12:24

avatar
For det første, jeg ved ikke om det er det rigtige sted at smide denne debat her, ellers kan en Admin eller Moderator rykke den til det rigtige sted.
Når, lad os komme tilbage til debatten.
Debatten handler om Naruto Uncut som er blevet vist i dansk TV for nogle uger siden dog på japansk med danske undertekster, dog har denne "uncut" sikkert også været i andre lande, men jeg var vågen midt om natten (Omkring de 1 til 3 stykker om midnat) Og jeg så der kom noget med Naruto, så min første tanke var bare at forbrænde tiden, så jeg så jo selvfølgelig det, først troede jeg det var en film, da man fik et indblik i hvordan Naruto havde det, men det vidste sig så at være et uncut, men jeg synes det var ret spænende, det holdt hele tiden igang i en, der skete hele tiden nået og det holdt mig igang, jeg blev lidt interesseret hvad der ville ske i filmen, men kan ikke rigtig få mig tager sammen til at se den, men ellers, synes dog også den var sjov på vise punkter, nok mest da han lavede den kaldet "Sexy no jutsu" den var nu altså ret sjov at se xD
Når men hvad synes i, i må gerne ligge op til debat så der kan diskutteres omkring denne uncut. :=)

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 21 Aug - 14:15

Konan
Det er i bund og grund ikke engang en uncut.. bare den japanske version.. men jo jo jeg vil da 10 gange hellere se Naruto på japansk end på engelsk (og da slet ikke på danks).
Du får hele historien med i denne "uncut" version... ting der er blevet glemt i både den engelske og danske version. (Dog er de sidste afsnit af den rginiale serie bare oversat og næsten ikke pillet ved på engelsk.. det samme glæder Shipuuden) hvilket gør at mn kan overkomme at se Naruto på engelsk... emn igen foretrækker jeg klart japansk da du får hele historien med og det er det nemmere at finde hoved og hale i.

Så jeg var glædeligt overrasket over at de lavdede en uncut version på danske tv... og jeg mener Japansk Naruto med danske undertekster.. bedre bliver det sku ikke^^

Kontakt NoneSkillZLUK


Skrevet af NoneSkillZ

Fre 29 Okt - 11:54

avatar
Jeg har lige skrevet en opgave omkring Naruto uncut og cuttet dansk version, en blanding af et læsebrev og hvæserbrev.
Synes det er lidt dårligt at forældre brokker sig over den danske cuttet version, og siger den er for voldelig ?oO Hvilket jeg synes er pænt latterligt, da i den cuttet version er det mest af kamp scenerne væk + blodet osv.
Jeg kan bare ikke tage det seriøst at Naruto er mega populært i Japan og mange andre lande, men lige i Danmark. Ej, det gider vi ikke at se på, det er langt fra Spiderman.

-.-* I mean, Come on.
Vi er millioner Naruto fans verden over, og når Ramasjang så tager chancen og sender den berømte anime serie. Så giver forældrene den bare den kolde skulder :S
Og der kan sagtens være forældre derude, som er vilde med Naruto "thumbs" up til jer.
Men jeg synes ikke det er fair at smide en serie ud, som lige er blevet sendt. (Henviser til Ramasjang(Ved ikke om de er stoppet med at sende den danske cuttet version)).

Og Jeg er mere til den engelske og japanske end den danske, synes bare ikke stemmerne passer lige så godt som i engelsk og japansk. (No offence).

But, det her er bare min mening ;) Sorry, hvis jeg skriver lidt mærkeligt, kan godt lide at blande forskellige sprog sammen ^^'

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 1 Maj - 17:32

Machaku
Jeg har set de uncuts.. det var ved omkring halv et tiden om natten de kom. Min mor ville ikke have, at jeg så tv så sent, men whatever, så dem aligevel xD
De er bedre end det dansk dubbede, da det er alt for pædagogisk korrekt etfer min mening. Naruto uncut er meget bedre :D

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Tirs 3 Jan - 23:03

Jirai-ya
Jeg har set den dansk/amerikanske Naruto og den Japanske, og jeg kan ærlig talt ikke se nogen forskel i voldscenerne?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 4 Jan - 12:10

Konan
Voldsscenerne er som sådan heller ikke særlig meget anderledes. Det er mere dialogen og brugen af blod der bestemmer hvordan man kan se at den er uncut eller ej

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Ons 4 Jan - 17:34

Jirai-ya
Jeg ser ingen forskel i brugen af blod. Det ser ganske ens ud af, hvad jeg kan se.

Dialogerne vil jeg godt give dig. De er anderledes og passer mere ind i det voldsunivers Naruto er :)

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner