Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK

http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 2 jan - 13:58

Ja, hvilket bind af Naruto var jeres første, og hvad syntes I om den?

Det første bind jeg læste fik jeg til en fællesfødselsdag for mig og min kammerat. Vi fik hver bind 19 af Naruto.
Som I ved, er der masser af kamp i dette bind, hvilket jeg selvfølgelig blev lidt grebet af ^_^
Man forstår også nogenlunde historien, bortset fra nogle enkelte ting. For eksempel er Sasuke og Sakura ikke med, så det er lidt forvirrende.
Men det giver bare en lyst til at læse resten af serien.

Hvad med jer? =D

Kontakt Rock LeeLUK

Skrevet af Rock Lee

on Tirs 11 jan - 23:57

Jeg købte vel bare første bog.. Ingen særlig grund til hvorfor.. Ikke fordi den virkede meget sejere eller bedre end de andre eller fordi jeg ikke havde nok serie :O købte bare en owo

Kontakt new2005manLUK

Skrevet af new2005man

on Ons 12 jan - 9:27

Jeg så et bind, i en boghandel, men havde ikke penge med. Nogle uger senere gik jeg på biblioteket, og der var der en hel masse og lånte rigtig mange:)

Kontakt hejmeddigLUK

Skrevet af hejmeddig

on Lør 15 jan - 19:27

det var nummer et og nu har jeg omkring 40 af dem :)

Kontakt SogekingLUK

Skrevet af Sogeking

on Lør 15 jan - 21:37

Jeg købte de to første bind samtidig, da Naruto startede med at blive udgivet i Danmark.

Synes at den så lovende ud, så købte begge bind. Mere er der vel ikke ved den historie :P

Kontakt Ultimate Ninja SpoofyLUK

Skrevet af Ultimate Ninja Spoofy

on Man 17 jan - 21:54

Hos mig startede det med at læse Naruto ovre hos mine to fætre, til en fødselsdag^^ Drengene (Inklusiv min ene fætter, som er jævnaldrerne med mig) sad og skraldgrinede over en seriøs scene fra Shippuden, så jeg blev interesseret, da jeg overhovedet ikke kunne forstå det sjove!xD Sjovt nok havde min fætter også bøgerne, så jeg satte mig straks i sofaen!>w<'

Så det var det første bind jeg læste!^^ Senere hen begyndte jeg selv at samle dem, da jeg var træt af, at hele tiden skulle låne dem af min fætter... Desuden flippede jeg fuldkommen ud da jeg ikke kunne finde nr. 24, som jeg havde lånt af ham, så jeg købte også bøgerne selv, for at ligende ting ikke skulle ske igen!>:3

Kontakt EtexLUK

Skrevet af Etex

on Man 17 jan - 23:24

Bind 1 og 2. Tror jeg fik dem i et bundle.

Kontakt SasukefanLUK

Skrevet af Sasukefan

on Fre 4 feb - 15:21

Min første naruto bog var nr. 28 som jeg fik i julegave i år :P
Men self har jeg læst naruto før....

- Sasukefan

Kontakt KakashiLUK

Skrevet af Kakashi

on Lør 5 feb - 14:11

har lånt mange naruto bøger fra venner og bibloteker før jeg fik min første. det var nummer 27

Kontakt kosokoLUK

Skrevet af kosoko

on Lør 9 apr - 19:36

skal alt være ret ejer jeg ikke en eneste bog, en af mine venner har 35 bind. de står oppe i skolen så alle hans venner kan læse dem.

Kontakt Sponsored contentLUK

Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Free blog