Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 3 Jan - 13:17

Suigetsu
Er det bare mig, eller er alle i Akatsuki undtagen Itachi en slags monstre?

Zetsu behøver jeg vel ikke at forklare... Kisame er halvt haj, Deidara har munde på hænderne og på maven! Kakuzu er proppet med tentakler og har fem hjerter, Hidan er stort set udødelig, Konan er lavet af papir, Pain er 6 personer på en gang og Sasori er en levende dukke...

Hvad mener I om det?

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Man 3 Jan - 13:38

avatar
Zetsu er nok et monster, uden tvivl.
Men jeg vil ikke lige frem kalde Pain og Konan et monster.

Konan bruger bare sin jutsu, så det papir kommer, det er det samme med Itachi hvis han bruger sin Genjutsu.
Pain er kontrolleret af Dageko (Kan ikke huske hvad han hedder.. XD) som kontrollere Pain, som er nok en jutsu eller noget andet, jeg har ikke en piv forstand på det.

Kakazu er nok lidt af en gammel mand med de 5 hjerter, så han er nok lidt af et monster men stadig menneske.

Hidan har bare en gud der hjælper ham, han kan nok virke overnaturlig, men han ligner ikke et monster på nogen som helst måde.

Kisame også kaldet shark skin, er nok noget af et monster, han bliver jo omtalt som det monster fra det land de er landet af vand (Suigetsu kender ham og de er begge 2 lavet af vand, tror jeg O.o).

Itachi er jo en Uchiha, men et monster kan man ikke sige, men dog lidt af en speciel type.

Tobi/Madara er nok lidt af et fjumse hoved, intet monster over ham overhovedet, kun masken der er mystisk.

Deidara er nok født ind i en familie med det at gøre, ellers er jeg helt blank omkring ham.
Han må nok være lidt i familie med terrorister, på grund af han elsker eksplosioner.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 3 Jan - 14:37

Suigetsu
Jaja, selvom de ikke er rigtige monstre, så er der da altid noget overmenneskeligt over dem...
Det er ikke Dageko, men Nagato, og hvis du har set ham, så må du være enig med mig om, at han ikke er 100% menneskelig...
Kisame hedder ikke Shark Skin, det er hans sværd, Samehada, som betyder haj skind... og hvis du har læst langt nok, så kan han forvandle sig til halv haj!
Er vel enig med dig om Konan, men det er pænt overmenneskeligt at være lavet af papir OwO
Har skrevet, at Itachi ikke er et monster...
Hvad angår Tobi, så ser jeg mere Madara i ham. Det er da monstrøst/overmenneskeligt at kunne overleve så længe... (se emnet jeg har lavet om "Hvem er Madara)
Og hånden på hjertet, selvom det er en klan Deidara er medlem af, så er det MONSTERAGTIGT at have en kæmpe mund på maven! ·_·'
Hvad angår Hidan, så har du ret, men kan en religion virkelig gøre dig usårlig/udødelig?
I NUNS2 er det godt nok sådan, at når du be'r til Buddah, så finder du ninja genstande i blomster bedene, men det er noget andet xD

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 12 Jan - 0:13

Rock Lee
Og ingen gad nævne itachi bare fordi han var lidt menneskelig ;___; Stakkels fyr! Men jeg har lagt sådan ret okay meget opmærksomhed på at de fleste er liiiiidt unikke..

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Tors 17 Feb - 3:24

Pain
Suigetsu skrev:..men Nagato, og hvis du har set ham, så må du være enig med mig om, at han ikke er 100% menneskelig...

Nagato/Pain er vel ikke 'værre' end så mange andre. Der er vel ingen af ninjaerne i Naruto der er menneskelige.. Jeg synes i hvert fald ikke, at det er menneskeligt at kunne klone sig selv, spye ild, gå på vandet, etc.

- Og når det kommer til stykket, så er der ingen figurer i Naruto der er menneskelige eftersom, at det er en manga. Nederen argument I know.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 26 Feb - 18:44

Noesmos
tja jeg kom til at tænke på noget. i "Naruto vs. Pain" kampen synes jeg at pain var et monster fordi han styrede seks døde mennesker men så tænkte jeg at nagato måske tænkte at naruto var umenneskelig fordi han pludselig var i sage mode mens han kæmpede/bevægede sig. det er jo ikke muligt.

måske er det mysteriet bag dem der får dem til at være umenneskelige o.O

men kisame, zetsu og kakuzu er monstre. prøv bare at se på dem

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Søn 27 Feb - 19:04

Pain
noesmos skrev:tja jeg kom til at tænke på noget. i "Naruto vs. Pain" kampen synes jeg at pain var et monster fordi han styrede seks døde mennesker men så tænkte jeg at nagato måske tænkte at naruto var umenneskelig fordi han pludselig var i sage mode mens han kæmpede/bevægede sig. det er jo ikke muligt.

måske er det mysteriet bag dem der får dem til at være umenneskelige o.O

men kisame, zetsu og kakuzu er monstre. prøv bare at se på dem


Igen må jeg påpege:

Pain skrev:
... Der er vel ingen af ninjaerne i Naruto der er menneskelige.. Jeg synes i hvert fald ikke, at det er menneskeligt at kunne klone sig selv, spye ild, gå på vandet, etc.

- Og når det kommer til stykket, så er der ingen figurer i Naruto der er menneskelige eftersom, at det er en manga. Nederen argument I know.


Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 27 Feb - 19:10

Noesmos
men i naruto er det med at gå på vand osv. jo normal.

p.s. du behøver ikke at citere til det indlæg ovenover ellers ender det med at personalet kommer efter dig :)

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Man 28 Feb - 2:30

Pain
Hvorvidt om det er normalt eller ej at kunne gå på vandet, kommer jo fuldstændigt an på, hvordan ens synspunkt/situation er.

Hvis vi nu tager Uchiha-klanen som et eksempel; her er det normalt at få Sharingan-øjne, det er det ikke blandt ikke-Uchiha mennesker/ninjaer.

Vi kan også vælge at sammenligne civile med ninjaer, for ninjaer er det, som du selv påpeger, normalt at kunne gå på vandet, men det er det ikke for civile borgere.

Det jeg prøver at pointere er, at det er forskelligt, hvad man antager for 'normalt'.
- Nu kender vi jo heller ikke til hele Narutos verden, og derfor kan vi jo ikke vide, om der er et hinsides land, hvor det er normalt at ligne et juletræ (Zetsu), og hvor det måske er unormalt at gå på vandet.

Kisame, Zetsu, etc. er jo ikke mere monstre end alle andre? De ser bare anderledes ud.. Det ville være det samme, hvis du kaldte en neandertaler eller en rødhåret for et monster?

Mht. til den måde jeg opsætter mine indlæg er irrelevant, og jeg er sikker på, at hvis personalet har et problem med det, så skal de nok kontakte mig om nødvendigt.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 28 Feb - 12:07

Suigetsu
Nej, det ville ikke svare til at kalde en rødhåret monster -.-

Uanset om man kan gå på vandet eller ej, så er Kisame halvt haj... monstrøst
Uanset om du kan klone dig selv eller ej, så er Zetsu to personer i en, som ligner et juletræ... monstrøst!

Selv hvis de begge havde et land, hvor alle var som dem, så ville det være et land fyldt med monstrer.
Dit argument holder ikke, fordi det i Naruto er normalt at kunne gå på vandet imens det helt sikkert ikke er normalt at være halvt haj.

Kontakt NotAvaibleXDLUK


Skrevet af NotAvaibleXD

Tors 9 Jun - 12:55

avatar
Uden tvivl er de allesammen da monstre O: de har allesammen deres specielle kekkei genkai (er det ikke det det hedder, når man har en speciel evne?) og ingen af dem er ret så menneskelige. men det er jo det, som er det fede 8D

Kisame = fisk
Deidara = mund ved hænder
Itachi = mærkelige øjne
Tobi = oldgammel (WTF! XD)
Sasori = dukke\maskine
Zetsu = plantemand (havemand? XD)
Hidan = udødelig
Kakazu = involdeeruption
Konan = papir
Pein = en masse brødre

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret dit forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner