Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 17:26

avatar
Baru gabte stille. "Så alt hvad du siger er altså at vi skal samle byens befolkning og få dem i sikkerhed?" Ser mod døren. "Er de alle hjemme, eller gemmer de sig ude i skoven?" Skubber BukkaChi lidt ud af skeden, og gør sig klar til at tage af sted.

Kunie griner stille. "Den knægt har lige så meget energi som altid."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 17:29

Suigetsu
*Da Akaui har samlet en del mennesker, får han øje på Shini*
Akaui: Hey! Det er jo dig fra Akademiet! Det er mig, Akaui!
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 17:34

avatar
Baru hopper af sted fra tag til tag. "Alt ser ud til at være efterladt her. Nogen må vidst være kommet her før mig..." Opdager nogle børn stå alene og græde. "Hmm." Køre sin maske hen over ansigtet og hopper til dem. "Rolig nu småbørn." Tæller dem hurtigt. "Tre..." - "Følg med mig, så skal i nok komme i sikkerhed." Ligger hånden på en af dem's skulder. "Kom så." Begynder at gå tilbage mod huset i midten.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 17:39

Konan
((Nettet driller så jeg er dukket op men ved ikke hvor længe jeg kan blive på))

"Åndsvage mission.. Akatsuki vil alligevel ikke angribe.. vi er alt for svage" han så rundt "jeg er alt for svag" han opdagde nogle bøn og pegede i retningen af de andre Leaf geniner.. de skulle gå den vej

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 18 Feb - 17:48

Noesmos
Raito drejede ved et hjørne "øhhh.. her er der heller ikke nogen." tænkte han og kiggede igennem et vindue men der var ingen der inde "halloooooooooo!! er der nogen beboer!" råbte han men der kom ikke noget svar.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 17:50

Konan
Shini opfangede Raitos chakra og han havde sjældent snakket med sin med genin men tog nu chancen
"Det er det der sker når vi er sent på den" han lo "men hvis vi kan få stemplet en mission fulbragt uden at røre en finger vil jeg ikke beklage mig"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 18 Feb - 17:54

Noesmos
"ja, det er rigtigt" sagde Raito " det vil være nem men jeg havde nu håbet at jeg kunne prøve mine evner af i kamp" );

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 17:56

Suigetsu
ALLE SAMLES NU I UDKANTEN AF BYEN

*Kunie, Kirisuke, Wakai og Takamaru har samlet størstedelen af befolkningen. Der er ikke så mange, da det er en lille landsby*
Kirisuke: Så af sted med jer. Kom tilbage når vi giver tegn
Gake: Ja, følg efter mig!
*befolkningen går hen ad broen i sikkerhed*
Kirisuke: Godt så-
???: Jamen dog? Sikke en komsammen!
Alle: *Vender sig om og får øje på en fyr*
Kunie: Hvem er det?
Kirisuke: En af fjenderne. Han hedder Kaminari og bruger Raiton. Pas på hans sværd. Det er hårdere end stål og han kan forvandle det til en pisk!
Akaui: *Stormer frem og slår efter ham*
Kaminari: *Parerer* Rolig nu! *ser sig omkring* det ser ud til at jeg er i undertal... I vil nok ikke være så rare at give mig seglet?
Kirisuke: Nej...
Kaminari: Javel ja... *kaster en røgbombe og forsvinder*

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 17:58

Konan
Shihi lo lettere for sig selv "Tja er det kamp du gerne vil have så" han rømmede sig "ja så er det jo ikke så heldigt.. jeg personnligt ville helst undgå kamp.. vi får alligevel intet godt ud af det" han fortsatte mod udkanten af byen

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 18:06

avatar
Baru kommer løbende hen til Kunie og de andre. "Så skynd jer så børn. Hvis I løber kan i hurtigt indhenter resten." Ser børnene indhente resten af byen. "Det var vidst det. Jeg har ikke set andre i byen. Lad os komem tilbage til Gake's hus, og komme op med din såkaldte strategi." Ser på Kirisuke. "Men skynd dig lidt med det, for jeg har vigtige ting at nå!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 18:09

Konan
"Kaminari hedder vores badguy altså" Shini kom op på Barus side "som det ser ud nu er alle i sikkerhed nu" og hvis vi skal bruge en strategi kan jeg måske være behjælpelig
En skygge snoede sig op af hans ben og trak i hans hår "Nu hvor man ikke er helt af ren blod kan det måske hjælpe"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 18:15

avatar
Baru smilede stille under masken. "Godt så, lad os komme af sted." Går mod Gake's hus, mens alle andre følger efter ham mod huset. "Han brugte et sværd..." Kom det mumlende fra Baru mens han gik ind gennem døren.

//Blev bedt om at få alle til Gake's hus af Suigetsu//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 18:22

Konan
Shini fulgte bare pænt med.. uden at indrømme detvar han i virkeligheden helt lorst alene

/OUT Gakes hus/

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 20 Feb - 17:58

Suigetsu
Alle fra missionen stod ved broen. Nogen havde bandager, andre krykker, andre bare plastre. Alle de unge Konoha'er vendte om for at gå, da en stemme hørtes: "Vent!"
De vendte sig om og så en masse af byens indbyggere anført af Gake, "Vi har ikke givet jer jeres belønning,"
"Det behøves ikke," sagde Kirisuke hurtigt, men Gake rystede på hovedet og tog en lomme-sæk frem. Han gik hen og gav den til sit barnebarn med ordene: "Held og lykke med dit nye liv som ninja. Giv denne pose til Hokagen."
"Tak, bedstefar," sagde hun og puttede posen i lommen, "vi ses før du ved af det."
Og mens de kiggede bagud og vinkede til forsamling, gik de langsomt hen ad broen. På vej hjem.

//HELE GRUPPEN OUT - Hi no Kunis Skovområder//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner