Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 14:39

Konan
Julie knurrede, men i en underlig venlig tone "jeg har givet mit ord på at jeg ikke gør dig ondt.. jeg vil bare køre dig træt" hun lo "inden du kommer til af gøre noget du kommer til at fortryde"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 29 Maj - 15:07

avatar
Baru så på sin Sensei. "Ikke vil gøre mig ondt? Nu såre du mig. Tror du virkelig du bare sådan kan køre mig træt, uden selv at komme alvorligt til skade eller endda dø!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 15:41

Konan
"Jeg har tænkt mig at gøre et forsø dreng" hun satte i løb "Water Style: Syrup Trap" sagde hun for sig selv og flyttede derefter sin chakra ned i sine fødder "Mind Destruction Jutsu" hun lavede et enkelt håndtegn og så stopped hun op
"Ja så kan il vel håbe at nogen gik i fælden"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 29 Maj - 15:46

avatar
Baru står pludselig bag hende med BukkaChi foran hendes hals. "Silence Killing." Mumlede han og skulle til at skære.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 16:00

Konan
Julie sprang frem bag Baru.. havde gemt sig under vandet og i et kraftfuldt og hårdt spark lossede hun Baru i nakken
På samme tid forsvandt det der havde været en klon væk foran Baru
"Dine venner, har du overhoved nogen ide om hvorfor de er her?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 29 Maj - 18:46

Suigetsu
Akaui svømmede op mod overfladen næsten tør for ilt. Baru mente det her helt alvorligt... havde Akaui ikke nået at sprænge hvalen med et eksplosivt segl, så han blev slynget væk fra den af trykbølgen, var han død nu.
Men lige nu kunne Akaui ikke tænke klart: ilten var ved at slippe op og hans syn blev sløret.
I et sidste pust skød han en ildkugle nedad for at få opdrift nok til at komme op til overfladen. Han trak vejret ind og hans lunger fyldtes med frisk luft.
Han havde lige chakra nok til at blive stående på vandet nogen tid endnu.
Han så sig om: Shini stod ikke langt fra ham, og Julie og Baru var midt i en kamp længere væk.
De faretruende skyer over dem begyndte at sende små dråber ned, mens vinden tog til. De måtte i sikkerhed før stormen startede...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 29 Maj - 18:56

avatar
Baru rejste sig hurtigt efter sparket. "Mine venner? Shini der ville dræbe mig? Og at du overhovedet kan tænke dig til at en tåbe som Akaui bliver set af mig som en ven!" Han lo højt og hånligt. "Han kan jo ikke andet end at rende i rumpen på Shini og blabre. Han holdt ikke engang i fem minutter." Han lavede nogle hurtige håndtegn og en flok af is ulve stormede mod Julie og frøs det øverste vand under dem til is.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 19:05

Konan
Julie sparkede dem i stykker.. hun var vred nu, virkelig vred. Men så igen.. han havde jo ret.. langsomt begyndte det at regne

Shini var forsigtigt bevæget sig ud på havet igen.. med blinde øjne og med sit hjerte nede at slå så langsot han overhoved kunne få det til... det var nu
"Pas på" han vendte sig ikke engang over mod Akaui.. fortsatte bare "Baru dræber dig.. og er ikke bange for det" så opfangede han sin senseis Chakra "også dig Sensei"

"Hvad helvede snakker du om knægt" Julie slog den sidste sit liv i gulvet "han er jo formørket af sanbien og dens kræfter"

"Bare gør som jeg siger.. stop" han pegede op mod himmelen.. hvis først Baru finder ud af at tæmme stormen der kommer.. vil jeg ikke have at i kommer til skade på grund af en fejl jeg levede den dag jeg bestemt mig for at blive venner med Roga Baru"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 29 Maj - 19:37

avatar
Baru knyttede begge sine næver. "Det her er begyndt at blive en smule irriterende." Det gav pludseligt et sæt i ham. "Hvad var det?" Han så op. "En storm..." Han smilede ondt under sin maske. "Ice Release: Twin Dragon Blizzard!" Udbrød han og ud fra hans hænder kom to enorme sorte drager. Begge lavet af en sort snestorm og fik endnu mere kraft fra stormen der nu blev tvunget i gang. "Ser man bort fra Sanbii og BukaChi er dette min stærkeste teknik!" Snerrede han og sendte dragerne på raseri udbrød mod de tre Konoha Ninja'er.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 19:53

Konan
Julie tænkte hurtigt, to kloner greb fat i Akaui og Shini, og hun, og klonerne forsvandt væk fra havet.. hvor hun,i det mindste troede at hun var i sikkerhed

"Jeg sagde jo at i ikke skulle hidse ham op" Shini sukkede "fortsætter vi sådan her så bliver vi jo nød til at dræbe ham.. og jeg ved ikke med jer.. men det er altså ikke min plan"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 29 Maj - 20:01

Suigetsu
Akaui: Det er Sanbi, som stiger ham til hovedet. Hvis vi kan bryde forbindelsen mellem Sanbi og Baru, kan det måske få ham normal igen!
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 20:04

Konan
"nemmere sagt end gjort" Shini sukkede "Baru har altid været sygeligt glad for magt.. og han vil glædeligt lade sin sjæl formørke for at få kræften fra Sanbi" han så vredt på Akaui "lad ham være.. jeg siger det ikke længere for din.. men hans skyld"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 29 Maj - 20:22

avatar
Baru opdagede deres flugt forsøg og sendte begge drager efter dem. "Denne gang skal jeg vise jer alle!" Brølede han mens hans drager smadrede mod hans tidligere holdkammerater.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 20:50

Konan
Julie så et mønster.. men var det sikkert.. det avr jo hende.. nej det kunne vel passe sig selv
"Vi er på røven.. enten så siger barus krop stop eller så dræber han os på stedet" hun lo "så gør hvad i vil"

Shini satte sig ned og slappede af, det så ikke ud til at skræmme ham "synd af ingen af jer havde noget sake.. det passer til en situation som den her"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 29 Maj - 20:53

Suigetsu
Akaui: En ting er sikkert! Jeg lader dig ikke give op! *skuber Shini af vejen og bliver ramt af en drage* ARRGH!
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 29 Maj - 20:58

avatar
Baru så på dem. "Nu har vi leget længe nok.Tid til at afslutte." Han sprang op i luften. "Demon Sword Style:" Han træk BukkaChi frem og begge fusionerede sammen og kom frem fra BukkaChi i sted for hans hænder. "Frozen Nightmare of the Black Blizzard!" Udbrød han og slog ned mod dem, men midt i slaget forsvandt dragen og Baru begyndte at falde. "Hmm, ja det var sjovt så længe." Hans øjne lukkede sig i det han ramte vandet hårdt.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 29 Maj - 21:02

Suigetsu
Akauis skulder blødte vildt. Hans syn var sløret, men han kunne se Barus før så faretruende skikkelse falde... et plask... det var ved at klare op... og så faldt han bagover og flød bevidstløst på det næsten rolige vand...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 21:03

Konan
I det Akaui havde skubbet ham havde Shini samlet energi og lynhurtigt var han ude ved Baru.. tog ham på ryggen.. og gik langsomt hen mod de andre
Han virkede stille, vred, måske lettet og bange "Skal vi gå.. i kan lukke ham ind som det passer jer" han var ligeglad med at Baru måske stadig var ved bevidsthed.. han hamrede sin kammerat ned i jorden og så på sin anden kammerat der lå i vandkanten og Sensei.. "så tager en af jer ham.." han gik hen mod byen.. "skal vi komme hjem" og så forsvandt han ind mod byen

//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 29 Maj - 21:12

Suigetsu
En lille bølge skyllede hen over Akauis hoved, og han hostede vandet ud af munden. Han kunne smage noget af blodet fra hans skulder, som var flydt ud i vandet. Han kunne ikke bevæge sig... kun håbe at nogen hjalp ham...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Maj - 21:14

Konan
Julie greb fat i Akauis syge skulder.. for et at få fat i ham og to, stoppe blødningne.. derefter gav hun ham en lussing med den anden hånd.. så vågner vi lige op
Derefter tog hun fat i Baru
"Kæft et par fjolser i alle tre har været i dag" og så traskede hun ind mod byen som Shini havde gjort det"

//OUT//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner