Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tirs 20 Mar - 20:46

Shadow
Maruchinu: *ser på Shini* Shini vis det kommer til kamp er jeg klar men ikke her *ser på den lille hjort* Shini jeg ved at jeg ikke er lige så stærk som dig men du må nu heller ikke undervudere mig husk det *for øje på Masako og for så et iskoldt blik i øjne og bliver også kold i stemmen* jeg er Maruchinu men du må selv og du vil huske det eller ej jeg er ligeglad *tager en lille kystal op af tasken* Shini grib *kaster Kystallen* det er en hav kystal behold den som et minde om dine gamle venner her i Konoha *begynder at gå* i må nok snart tage afsted det tager ikke lang tid før de finder ud af hvor i er farvel Shini *går*

//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 20 Mar - 21:45

Konan
Shini greb krystallen og jagede så Mouto´s kid væk "Kom væk herfra"
Hjorten løb væk og Shini sukkede "så kan vi vist ikke gøre så meget skade"

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Ons 21 Mar - 21:51

avatar
Masako så på Shini ''Nå, hvad skal vi så nu? Ichiraku ramen, trolle Kyochi eller slagte en by?''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 21 Mar - 22:14

Konan
Shini sukkede, hvor det dog lignede Masako ikke at høre efter "Enten så får du gjort det du skal lige nu, eller så forlader vi byen"han sukkede "jeg har lært at det ikke var en smart ide at komme her, og desuden venter Zeidan også på os" Shini lo let "han vil sikkert også gerne lige se på mine øjne igen"

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Ons 18 Apr - 22:12

Shadow
//biblioteket//

Maruchinu: *gik rundt og kigge på en masse bøger*

Hinata: hvad er det du leder efter

Maruchinu: *tager en bog ud og åbner den* jeg ved det faktis ikke men jeg har på fornemelsen at når jeg finder det ved jeg det *tager endnu en bog fram og læser lidt*

En gamel mand: *kommer over til Maruchinu og Hinata* er det nu dig igen Maruchinu

Maruchinu: åh hej Masiku

Masiku: hvad leder du efter

Maruchinu: jeg ved det ikke helt

Masiku: okay bare sig til vis der er noget jeg kan hjælpe med

Maruchinu: tak *smiler*

Hinata: *tager en bog og sidder sig en på en stol*

Masiku: her er nøglerne i låser efter jer ik

Maruchinu: jo det skal vi nok ses Masiku

Masiku: godt ses *og han begynder at gå*

Maruchinu: *tager også en bog og begynder at læse* hmm

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 5 Maj - 21:54

Shadow
//en Cafe//

Maruchinu: *sad ved et bord og læste en bog med en kob te i hånden* det må stå her et sted

Hinata: nu har du sadt dag ud og dag ind og læst i den bog unden at finde noget så giv da nu op

Maruchinu: nej jeg giver ikke op nu *ser på Hinata* jeg er sikker på at det er her et sted jeg er sikker men hvor i bogen ved jeg ikke *lukker bogen* hmm *for pluslig øje på et lille stykke papir stikker op af bogens ryg og river det op og folder det ud og ser en kode* her er det kom vi er nød til at gå nu *går hen og betaler og går ud af døren*

Hinata: *løber op og betaler og løber så efter Maruchinu*

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 20 Maj - 22:33

Konan
Shini suste området rundt, der var stille, og de irriterede ham. "Ingen Akatsuki, ingen ANBU,ingenting.. pis" sagde han for sig selv, da han stoppede og sukkede "Katon: Ryūka no Jutsu" sagde han og spyttede ild rundt om ham så græsset brændte en cirkel "lad os så se om skidtet virker" han smed en Kunai med en papirbombe på og sprang så viderer, rundt i byen

/OUT/

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 23 Maj - 17:36

Anguis
//Konoha søen//

Anguis kommer til søen, og finder et stille sted, og finder sine bøger frem om suiton jutsu, ''jeg tror jeg vil lære klon jutsu'' Anguis finder Suiton:Water Clone Technique ''så fandt jeg en så prøver jeg'' Anguis laver en hånd tegn og der sker ikke nået, så han prøver igen med heller ikke denne gang sker der nået. Anguis prøver hele dagen og til sidst kom der en men Anguis var ved at være træt, men han giver ikke op før han kunne den. Anguis lavede 2, 3 og 7 kloner men så kunne han ikke mere så han fandt sin tæppe og pude, og lå sig til og sove, for han har lært en vand jutsu. han sov meget hurtigt.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Ons 23 Maj - 19:47

Shadow
//Konoha søen//

Maruchinu: *kommer gårene forbi søen da han pluslig ser en dreng der ligger og sover og går hen mod ham men pluslig opdager han at der ligger en bog ved siden af drengen* en bog om Suiton Jutsu *slår op på føste side og begynder at læse*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 23 Maj - 21:16

Anguis
Anguis vågner op og ser at Maruchinu læser Anguis bog om Suiton jutsu.
''MARUCHINU!! giv mig min bog tak'' råbte Anguis

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 24 Maj - 0:03

Shadow
Maruchinu: *løfte sit hovede stille og roligt* ok *gav Anguis hans bog tilbage* den er maget god hvad var du i gang med inden jeg kom for du så ud til at være maget langt væk i dømmeland *griner lidt*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tors 24 Maj - 10:40

Anguis
''Jeg har trænet suiton jutsu hele dagen i går vil du være med til at træne suiton jutsu???'' spørger Anguis

''for jeg vil lære Suiton: Water Dragon Whip vil du være med til at lære den??'' siger Anguis

''Og bagefter vil jeg lære Suiton: Water Beast'' siger Anguis

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 24 Maj - 22:11

Shadow
Maruchinu: jeg kan da godt lære dig Water Dragon Whip jeg har brugt den et par gange såå vis du har løst *går lidt tilbage og venter på Anguis svar*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 25 Maj - 10:39

Anguis
''Oki. kun vist jeg må lære din en suiton jutsu''

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 25 Maj - 11:37

Shadow
Maruchinu: ok *siger han med et lumsk smil hvorefter han laver nogle håndtagn og en kæmpe stor hvirvlende vand kugle dannes over hans hovede* haha gør dig klar for jeg mener den beste måde at lærer det på er ved at kæmp *og pluslig kommer der en masse vand piske ud af kuglen og suser mod Anguis*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 26 Maj - 14:08

Anguis
(Undskyld jeg ikke har skrevet før nu jeg har været indlagt for blindtarmbetændelse, men jeg havde lymfeknuder i tyktarmen).

Anguis hoppede bagud og lavede en masse håndtegn, Suiton: Suiryudan no Jutsu, og en mega stor drage kom op af søen og angriber Maruchinu, og und går Maruhinu's Suiton: Water Dragon Whip.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Ons 6 Jun - 11:46

Shadow
((Undskyl den lange vænte tid min har haft nogle personlige problemer på det siste og ikke haft tid til at skrive))

Maruchinu: *smile krot i det sekunt han fadlt ned i vandet og pluslig sprang der tre af ham op længer ude på søen som alle løb mod Anguis med ders sværd klar til at hugge ud efter Anguis men den rigte sad på bunden af søen og lave håndtegn og en stor vand drage dukke op bag Anguis og gik til andgrab mod ham*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tors 28 Jun - 9:25

Anguis
Anguis lukkede sine øjne og ventede på at de tre kloner og vand dragen var tæt på, så spring Anguis op i luften så klonerne og dragen ramte sammen. Anguis to sine hænder ind i sin kappes ærmer, og træk en snor i vær ærme, og på snorene kom der 300 våben, og Anguis lavede en håndtegn og så kom der ti kloner. ''Gad vide og du kan undgå denne her træk''.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 29 Jun - 22:53

Shadow
Maruchinu: *så nede fra bunnden af søen hvad der skete og kom så op på overfladen med et smil på læben* vis du ønsker at kæmpe en kamp med våben så lad os komme igang *lukke øjene og trak sist sværd og da han slog øjene op igen var det som om han bliv til en helt anden person* lad os gå igang *stod klar og vente spæendt på Anguis*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 1 Jul - 20:03

Anguis
Anguis kikkede bag sig oki. og så på maruhinu.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 2 Jul - 0:40

Shadow
Maruchinu: *løfte sit sværd* kløvene vind *sage han og svingte sit sværd og en karftig vind danne sig og han fløg fram mod Anguis* Angel Wing *han løfte sit sværd 85 grader op og slog så ud mod Anguis*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 2 Jul - 16:19

Anguis
Anguis viste hvad de to kunne skade en, og tog sin hånd ind under sin kappe og fandt et special sværd med sort Skafte, Anguis sendte sin crystal chakra ind i sværdet, og så bliv sværdet lyse lilla. Han hoppede så højt så de to ikke nåede at ramme ham, så landede Anguis bag Maruhinu og hoppede i vandet bag Maruhinu.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Ons 4 Jul - 10:36

Shadow
Maruchinu: *lod sig selv synke ned i vandet og vente sig op og så på Anguis løfte sit sværd og var klar til at blokke et angrab*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 4 Jul - 15:45

Anguis
Anguis kikkede op efter han var synket ned til bunden. *Futon: Spiralling Wind Ball* Og skyd en kugle og ad vandet

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 14 Jul - 0:24

Shadow
Maruchinu: *lave nogle håndtegn og en fem hajer dukke op* /Goshokuzame - Five Sharks Eating/ *to af hajerne blokker for Anguis andgrab og de siste tre svømmer lige mod Anguis fra tre forskællige vinkler*

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner