Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tirs 1 Feb - 19:11

avatar
"Skal vi selv?! Burde jeg ikke bare blive tilbage? Jeg er trods alt ny.." Spike så tøvende på Baru.
"Men hvis du siger det, så er der vel intet at sige til det! Jeg er klar med det samme!"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 1 Feb - 21:45

avatar
Baru så på ham og smilede. "Super!" Klapper ham på skuldren og går videre. "Og bare rolig. Hvis der skulle udbryde kamp, håber jeg, jeg kan regne med dig." Finder sit kort frem og peger. "Den vej...? Okay." Går lige så stille af sted, mod Kirigakure. "Nu håber jeg bare jeg kan købe mig et billigt sværd... Jeg er virkelig i penge nød..." Sukker og kommer i tange om sin alt for flade pung, alt i mens han nærmer sig Kirigakure's port.

//OUT - Kirigakure Port///

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tors 3 Feb - 16:56

avatar
Spike følger stille med Baru. "Bare jeg nu ikke bliver væk og farer vild..."

//Out - Kirigakure Port//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 15:37

avatar
Med en forfærdelig kulde dukkede et sort Drage op. En drage lavet af snestorm, da pludselig blev "skåret" i stykker, og Baru kom ud af den. "Så det var altså så langt min Chakra holdte til? Måske hvis ikke kortet ikke var flået væk ville jeg ikke have været faret vildt, og nået hele vejen til Konoha...." Ser på sin nye sværd. "Nå, men nu hvor jeg alligevel er her, bør jeg nok finde Shinibi og Sensei..."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 15:46

Konan
"Missionen fuldført" Shini stod bag Baru og kunne stadig mærke den kolde vind fra den sorte drage "desuden er Sensei her ikke.. hun mente at jeg sagtens kunne klare back-up helt alene.. men ser man det.. det så ikke ud til at være planen.. Konoha har fået lidt af en problem.. jeg hørte nogle snakke om det"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 15:54

avatar
Baru smilede stille. "Alt gik helt fint. Dog nåede Spiky vidst aldrig Kiri." Begynder at grine. "Minder det dig ikke om noget?" Stopper med at grine og ser lidt rundt. "Ja, det har jeg også hørt. Vi bør nok skynde os til hovedporten. Måske kan vi finde ud af mere der!" Ser hurtigt ned på sit sværd, og kommer i tanke om Mizukage. "Vi må hellere skynde os!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 18 Feb - 16:07

Konan
"Så nu har du altså fået dig en brødkniv med dig" lo Shini og satte i løb, på vej tilbage til Konoha "men jeg kan se at du har gjort lidt ud af dig selv.. desuden så kunne jeg godt lide din drage.. giv den røde pletter.. det ville klæde den"

//OUT//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 16:10

avatar
Baru satte også i løb. "Gør nu ikke nar af BukkaChi!" Smiler lumsk og setter farten op. "Røde pletter? Vil du da ødelægge mit bæst?" Springer op i et træ og forsætter i høj fart der oppe.

//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 16:41

Suigetsu
PÅ VEJ MOD KUSA

Det er nu muligt at snakke med andre brugere til kl. 14.50. Man kan også snakke til gruppeleder Kunie, men ikke styre hende!

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 18 Feb - 16:42

avatar
Baru gik stille ved siden af Kunie. "Så Kunie... Længe siden." Hun så ned på ham og smilede. "Ja, du har ikke brugt særlig lang tid hos Hokage siden du bestod din Ninja eksammen. Han virker til tider lidt ensom. Dig og dine vidunderlige historier er virkelig savnet i det gamle Hokage tårn!" Hun grinte lidt og så så ned på hans sværd. "Imponerende. Har den et navn?" Baru smilede stille. "BukkaChi!" Mumlede han stille.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 18 Feb - 16:50

Suigetsu
HELE GRUPPEN OUT - Land of Grass' Bambus skove - Land of Grass

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 22 Maj - 14:29

avatar
Baru fløj lydløst gennem luften og landede blidt. "Hmmm, Kirigakure. Hvorfor føler jeg mig dog så hjemme?" Han så rundt. Intet spor på der var andre.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 14:30

Konan
Shini var snart på dybt vand. Han aktiverede sin Baykugan

"Vi bliver ikke her.. for en sikkerheds skyld"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 22 Maj - 14:32

avatar
Baru smilede stille under masken. "Du er da ikke ved at blive bange for Kirigakure?" Han så hen på Shini.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 14:36

Konan
"Nej" Shini svarede ærligt "jeg er rædselsslagen.. men har også mine egne ernær derovre... lad os bare sige jeg vil være i forkøbet"
Han så ned i jorden "selvfølgelig er jeg bange.. jeg har slået mine fosterforældre ihjel af ren underholdning.. mistet forstanden og sikkert knust alles tiltro til mig" han tav "eller rettere.. det har jeg allerede gjort" igen var han stille "og fortæller jeg dig det.. så mister jeg min eneste sande ven"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 22 Maj - 14:41

avatar
Baru gik stille hen til Shini. "Hør nu godt efter. Jeg siger det kun engang." Og pludselig gav han Shini et slag lige mellem øjnene. "Skulle jeg miste min tiltro til dig fordi du slog et par tåber ihjel? Hvis du bliver ved med at klynge kommer vi aldrig videre med livet." Går over og tager fat i Shini's trøje og løfter ham op. "Og lad mig så høre dig sige at nu tager vi til Kirigakure og viser dem at vi er mere end bare uhyre, ellers er du ikke mere værd end et måltid for mit sværd!" Han smed Shini fra sig og træk BukakChi frem.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 14:56

Konan
Shini så på Baru... "Hvorfor er du så naiv.. " han smilede "er det fordi du i virkeligheden holder af mig.. at du bare gerne vil have en anden du kan kalde et uhyre.. så du ikke er alene længere..." han smilede "så du er virkelig min ven" han lo så, glad "vi burde gå nu.. og tage den her snak længere.. men pas på.. dine venner kan jo altid være dem der stikker dig først"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 22 Maj - 14:59

avatar
Baru så på Shini. "Skulle mit blod falde, er der bare mere til BukkaChi." Han førte sit sværd end i dets skede og forsatte.

//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 15:03

Konan
Shini gad ikke engang prøve.. ikke længere.. for nu var skyldfølelsen kommet

//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 22 Maj - 21:09

Suigetsu
Akaui: Er du sikker på, at vi må komme indenfor Kiris murer? Jeg har hørt, de ikke er alt for gæstfrie...
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Maj - 21:17

Konan
"Så bryder vi vel bare igennem" Julie så en smule bekymret ned i jorden "vi skal have sikret os at folk fra Kiri ikke kommer til skade fordi vi ikke kan holde styr på en enkel Shinobi.. så vi SKAL ind.. der er ikke mere i det end det"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 22 Maj - 21:28

Suigetsu
Akaui: Okay så... jeg er klar til at tage over grænsen, når du er, sensei!
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 24 Maj - 21:20

Konan
Julie lo let "Jamen så lad os komme af sted" og så forlod hun Leafs grænse


//OUT//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 2 Jun - 21:32

avatar
Hokage stoppede op. "SÅ er vi langt nok væk. Sidt jer hellere til rette." Han så rundt. "Eller noget." Han så skiftende på begge to. "Jo, nu skal vi to høre en historie om Konoha."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 2 Jun - 21:36

Konan
Shini havde sat sig oppe i et træ, han lyttede godt efter. Af en eller anden grund ville han gerne.. selvom han altid havde hadet Historie tilbage i skolen

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner