Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 7 Jan - 16:16

Konan
Ja der har også været en del film og med Naruto Shipuuden: The lost tower bringer det os op på 7 og med en femte Shipuuden på vej har vi hele 8 stykker

Video
https://www.youtube.com/watch?v=axF8-7KigQY

Info
http://naruto.wikia.com/wiki/Naruto_Shipp%C5%ABden_5:_the_Movie

Men hvad er jeres yndlings og hvorfor?

((Der er spoiler i dette indlæg))
Jeg selv må holde mig til Naruto Shippūden 3: Inheritors of the Will of Fire. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har set bonds, da jeg ikke kan finde den nogle steder men alle andre 5 film har jeg set.. altså alt efter Inheritors har jeg ikke set.. og hvorofr er det nu lige jeg kan lide den her

For hvornår har vi set hele Konoha eleven i aktion på samme tid i en film.. ALDRIG. Det er skønt at folk ikke har glemt Team 8 som er dem der lider mest når det kommer til film.
Samtidig er jeg glad for at der er flashbacks med, om fra dengang Team 7 skulle blive et rigtigt hold, som den fan af den gamle serie jeg er varmede det mit hjerte at ikke dette var glemt...
Historien er måske lidt tynd, alt det med at Hiruko vi have hver blodlinjer for at blive den stærkeste.. hans plan virker bar en smule overused.. men at Kakashi så er en af de udvalgte gør det godt igen, for det er lidt ligesom dengang det blev bestemt at Sasuke gerne måtte slås ihjel.. alle er imod Naruto og Sakura (med følge af Sai nu), der kun prøver at redde deres Sensei der ellers er klar til at gå døden i møde for at bringe ro og orden igen.
Jeg som den store Shikamaru fan kan heller ikke lade være med at elske hvordan Shikamaru til sidsate ender med at være en skurk, eller i hvert fald den der ikke giver op på vejen.. jeg tror også det er her Shikamaru begynder at få en del mere respekt for Naruto da han for en kort bemærkning ser en del af Asuma i Naruto.. hvilket til sidst også får ham overtalt.. faktisk kom det ikke bag på mig at hvis overhoved nogen skulle være en klods om benet for Naruto ville det være Shikamaru, han er en af de personer (udover Naruto selv) der er mest dedikeret i det han laver og med sin vision om at den næste generation skal leve sikkert.
Men siden Naruto har den mystiske kræft til at ændre folk får han selvfølgelig vendt situationen om at siger at ja han vil også selv sikre den næste generation men han er ikke klare til at tage ofre for det.
Kampen Naruto vs Hiruko er lidt hurtigt og vi blev ikke engang præsenteret for nogen ny jutsu.. en stor Rasenshuriken og det er det.. og så er Naruto kendt for at have happy endings.. dette er ikke en undtagelse da den har en utrolig og misforstået joke i slutningen..

Men alt i alt en film der faktisk kun lacker med en overbrugt plan og et forhastet klimaks.. ellers virkelig værd at se

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Tirs 8 Feb - 18:14

avatar
jeg har kun set den første film og den er god fordi der er mange gode og spænende scener med :D :D

Kontakt SharinganFreakLUK



http://sharinganfreak.deviantart.com/

Skrevet af SharinganFreak

Lør 19 Feb - 19:48

avatar
Naruto Shippūden 3: Inheritors of the Will of Fire er en af de bedste film! ;D Den der med Sasuke, Amaru, Hinata osv er også rigtig god ( Kan ikke lige huske navnet på den? xD)

Glæder mig vildt meget til The Lost Tower kommer! Ö Hans far er med 8D

Kontakt Tsunade<3LUK


Skrevet af Tsunade<3

Lør 5 Mar - 20:34

avatar
Jeg har kun set Naruto shippuden til episode 117 XD

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Lør 2 Apr - 14:58

avatar
Min yndlings må da helt klart være Naruto: Shippūden the Movie. Jeg elsker bare plottet.

Kontakt MaaForumComLUK


Skrevet af MaaForumCom

Ons 29 Feb - 20:42

MaaForumCom
Har kun set den første, da jeg hellere foretrækker engelsk fremfor japansk.
Derfor ville jeg også lige spørge, om der er nogle der ved, om nogle af de andre film snart ville blive dubbet?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 1 Mar - 12:50

Konan
Tja, jeg ved at Alle 3 Naruto film er dubbet og Shipuuden 2; Bonds for nylig er blevet dubbet, Will of Fire bliver nok dubbet i løbet af i årog smidt ud i 2013

Kontakt MaaForumComLUK


Skrevet af MaaForumCom

Tors 1 Mar - 19:55

MaaForumCom
Fik vidst ikke set efter. Mente selvfølgelig Shippuden filmene.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 2 Mar - 10:25

Konan
Og ja hvad angår Shipuuden dubs, så er de på nettet,men du ved at det med at reklamere med sådan noget, er ikke helt så heldigt, men ingen af de to dubbede Shipuuden film burde ikke være svære at finde hvis du leder efter dem

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner