Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 7 Jan - 19:23

Suigetsu
Rygterne svirrer... Akatsuki? Dem, som ødelagde byen for 50 år siden? Er de ved at vende tilbage? Hvorfor er sikkerheden forøget? Hvorfor er der så få missioner? Hvorfor har Hokagen været væk?
Og mens alle disse rygter når et højdepunkt, dukker der en besked op overalt i byen:

Til alle Konohas indbyggere

Mange må have bemærket, at jeg har været væk et stykke tid.
Nogle har været bekymrede, andre forvirrede. Jeg føler derfor, at det er min pligt som Hokage, at fortælle min by hvad der foregår.
Jeg skal nok forklare om sikkerheden, min fraværenhed og de mystiske rygter, som plager byen.
Jeg vil fortælle jer det hele i håb om, at vores by ikke længere vil være urolig, eller føle sig snydt eller løget over for. For det at skjule sandheden er bare en anden måde at lyve på.
I morgen ved middag, skal alle, som vil høre mig, være ude foran mit residens. Der skal jeg forklare det hele.

Hatake Obito, Hokage i Konoha


DET VIL SIGE:
Alle, som vil være med til eventet, skal have skrevet mindst et indlæg under "Konohas Hovedgade, uden at have skrevet "OUT", præcis klokken 12.00 i morgen (lørdag 8/1).
De, som ikke kommer, har ikke mulighed for at snakke frit om hvad de har læst.

Hvis man har spørgsmål om eventet, eller kommentarer, så skal de skrives i denne tråd. Det var alt ^^

- Suigetsu

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 22:38

avatar
Skal man skrive et indlæg inden i mogren klokken 12.00 forstår det ikke helt??

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Fre 7 Jan - 22:40

avatar
Jeg tror at det betyder at efter Klokken 12:00 kan du ikke være med i dette Event hvis du ikke har haft udfyldt kravende.

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 22:42

avatar
Jeg er ihvertfald i konohas hovedgade lige nu, så håber på det er rigtigt.

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 22:42

avatar
ja du skal skrivet et indlæg inden imorgen kl. 12:0 du skal være der når Eventet sker vis ik du er så må du ik snak om hvad der sker for du var der ik men vis du var der må du godt du må ik bare skrive et indlæg også gå du skal være der når kl. bliver 12:00 ^^ håber det hjalp dig lidt ^^

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 22:45

avatar
Tak for hjælpen, det har hjulpet mig lidt.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 7 Jan - 22:56

Suigetsu
Kl. 12.00 holder Hokagen sin tale. Alle, som ikke er til stæde på det tidspunkt ved ikke hvad Hokagen har sagt. Det er ikke et "Krævende" event, men det får i det mindste en til at tænke, at man følger med i hvad der foregår. Det er også en måde at samle folk på, da alle skal befinde sig på samme sted :)

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner