Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Fre 11 feb - 11:47

avatar
"Okay så, nu skal jeg bare vente på de andre. Indtil da må jeg holde mig skjult," tænker Wakai, mens han klemmer Kooro ind til sig, "de må bare ikke få fingre i beskeden!"
Pludselig kaster fjenden en kunai med en kibakufuda mod ham. Den rammer træet, men gennemtrænger det ikke. Wakai skynder sig ud af træet, men bliver slynget væk af trykbølgen fra eksplosionen. Han landede ved et stort træ.
"Nå, du har hurtige reflekser, hvad?", sagde fjenden, "Raiton: Rai-ken!"
Fjendens hænder bliver pludselig omgivet af elektrisk kraft, og han løber hen mod Wakai.
"Mokuton: Mokujou Heki!", en mur af træ dukker op foran Wakai, og beskytter ham mod det elektriske slag.
"Nu skal jeg bare grave mig væk!", tænker Wakai og tager en Kunai frem. Men inden han når det, dukker det mystiske knivsblad op gennem muren. Fjenden var ved at skære sig igennem! Inden Wakai nåede at finde på noget, havde fjenden skåret et hul i muren, og han holdt allerede en elektrisk knytnæve klar!
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 11 feb - 17:45

avatar
Kirisuke og Akaui: *løber af sted gennem skoven, da de får øje på fjenden, som er ved at skære hul på en træ-mur*
Akaui: #Shit! Wakai må være derinde! Hvad skal vi gøre?#
Kirisuke: #Gem dig. Jeg får brug for back-up# *tager en kunai med kibakufuda op* #jeg afleder ham. Overrask ham når du får chancen!# *kaster den*
Fjenden: *Gør klar til at slå, men kunaien rammer lige ved siden af ham* ¤Shit! Kibakufuda!¤ *springer hurtigt væk baglæns*
Kirisuke: *hopper hen foran ham midt i hans spring, tager fat i bag-kraven på ham og kyler ham ind i en klippe*
Akaui fra sit skjulested: ¤falsk bombe! Smart!¤
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Fre 11 feb - 17:49

Takamaru hører lyde i nærheden, og drøner afsted efter den. Han får øje på en fjende som lader til at være stødt ind i en klippe Kirisuke-sensei og en såret Wakai.
Takamaru skynder sig hen til Wakai "Nu skal jeg..." siger han, og gør sig klar med Mystical Palm Jutsu.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Fre 11 feb - 19:58

avatar
Wakai rækker en afvisende hånd frem, "Jeg klarer mig. Lige nu må vi sende beskeden af sted til Konoha. Kan du ordne Kooro i stedet?"
Takamaru trækker på skuldrene, og begynder at helbrede Kooro

Fjenden er kommet sig over stødet, "smart trick. Det var bestemt ikke genin niveau,"
"Jeg er såmænd også en jonin fra Konoha," svarer Kirisuke uden at sænke parraderne, "men jeg er mere interesseret i dig. Du har ingen Akatsuki-kåbe, ingen makker i nærheden, og du er bestemt ikke en S-rank krimminel, hvis en genin kan holde dig i skak så længe."
"Navnet er Kaminari Muzanin," sagde fjenden smilende og tog et skæfte uden kniv eller sværd frem. Det lyste, hvorefter en lang, gennemsigtigt blå klinge strakte sig ud gennem den ene ende, "husk det navn!"
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Søn 13 feb - 0:19

avatar
Akaui: ¤nu har jeg chancen!¤ *kaster nogle kunais og shurikens mod Kaminari*
Kaminari: *får øje på det for sent* ¤shit!¤ *parerer nogle stykker, men få nogle flænger* ¤der er en til! Hvorfor opdagede jeg ikke hans chakra?¤ *springer hen i retning af Akaui*
Akaui: *springer væk fra sit skjul* "Katon: Goukakyou no Jutsu!" *sender en ildkugle hen mod ham*
Kaminari: Rahh! "Raiton: Raikyou no Jutsu!" *sender en elektrisk kugle ud, som rammer Ilden. Begge jutsuer opløses. Kaminari springer videre*
Akaui: *springer efter ham* "Katon: Housenka no Jutsu!" *sender 3 ildkugler efter hinanden*
Kaminari: *Undviger alle tre* Dø, din lille lort! *springer frem klar til at hugge med sit sværd*
Akaui: "Kawarimi no Jutsu"
Kaminari: *Hugger blot en træstub over*
Akaui: *Springer frem begfra med et par Kunaier i hænderne*
Kaminari: Nu kan det være nok! *svinger sværdet bagud*
Kirisuke: ¤NEJ!¤ *springer hurtigt hen, tager Akaui i bag-kraven og kyler ham op i luften hen mod Takamaru og Wakai. Strør samtidigt noget aske mellem han og Kaminari*
Akaui: Hvad i? ¤Argh!¤ *opdager, at begge hans kunaier er skåret fint midtover, at han har fået en flænge ved skulderen, og at han lige nu faldt gennem luften... åh nej...!*
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Søn 13 feb - 23:07

Takamaru er i gang med at heale Kooro dan han høre en voldsomt tumult i nærheden "Du burde være i stand til at klare dig selv nu" Siger han til Kooro og løber hen mod lydende. Han ser sig omkring og høre Wakai der røber noget om Akaui der falder, Takamaru ser sig hurtigt omkring og får øje på Akaui der falder, han tager tilløb og løber han og griber Akaui.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 14 feb - 19:48

avatar
Akaui: Tak, du. Av...! *ømmer sig over sit sår*
Takamaru: Her, lad mig... *begynder at heale såret*
*
"Du er hurtig...", siger Kaminari til Kirisuke, "men du bliver også ved med at forstyrre!"
Kaminari løber hen mod Kirisuke for at stikke ham, men Kirisuke sætter ild til asken og skaber derved en mindre eksplosion med røg omkring, som distraherer Kaminari.
Under forvirringen tager Kirisuke sine hænder ud til siderne og skaber et par ringe af ild. Han slår da sine knyttede næver igennem ildringene, så de bliver omgivet af ild. Katon: Hiken!
Kirisuke springer nu gennem røgen og sparker til Kaminaris fod, så han ryger ud af balance. Han ser en åbning, men Kaminari springer over ham og slynger sit sværd mod ham. Kirisuke undviger og prøver igen at slå, men Kaminari afværger slaget og slår igen ud efter ham. Kampen fortsætter og fortsætter på denne måde.
"Nu kan det være nok", tænker Kirisuke og begynder at sparke efter sin modstander.
Kaminaris sværd ender på en eller anden måde ude til siden, og Kirisuke skal til at slå... men så snor klingen sig om hans håndled!
"Haha! Nu skal du få!", råber Kaminari og slynger "pisken" med Kirisuke for enden mod et træ.
Et ordentligt brag høres, imens en røgsky dukker op. Da røgen er lettet, er Kirisuke kommet op på benene. Træet er fuldstændigt smadret!
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Man 14 feb - 21:16

avatar
"Er du okay, sensei?", råber Wakai.
"Jeg har det fint, hvad med Kooro?", svarer han
"Han er ved at komme til sig selv,"
"Send ham så hurtigt som muligt!"
"Javel!"
"Nok hyggesnak," afbryder Kaminari, "tid til kamp!"
"Han kan bruge den som pisk, hva'? Jeg må være forsigtig!", tænker Kirirsuke, idet Kaminari løber af sted mod ham.
Kirisukes ene (lettere skadede) hånds ild var slukket, så nu kunne han bruge den frit. De to stærke ninjaer sloges med højt tempo og præcision. Ingen af dem så ud til at vige det mindste, men...
Wakai kom til at sige det højt: "Hvis det bliver ved sådan her, så taber Kirisuke!"
De andre samtykkede. Så fik Wakai en ide.
"Dæk mig!", råbte han og løb hen til de to kæmpende ninjaer. Han drønede hen bag Kaminari og lagde en masse Makibishisøm.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Man 14 feb - 22:45

avatar
Kooro vågnede stille og roligt, men så pludselig op på grund af tumulten.
"Du er vågen, Kooro!", sagde Akaui, som havde ham i favnen, "hør, du må bringe beskeden til Konoha nu!"
Kooro udstødte et lille pip og lod til at forstå det.
*
"Godt tænkt, Wakai," tænkte Kirisuke og lokkede Kaminari hen mod sømmene.
"Makibishisøm! Lede r@vhul!", tænkte Kaminari, idet han sprang hen over dem. Kirisuke så åbningen og sprang ud efter ham, men Kaminarisatte sværdet i jorden og slyngede Kirisuke videre med fødderne. Så sendte han endnu et piskeslag, som fangede Kirisukes håndled. Men Kirisuke var forberedt: Han stod standhaftigt på jorden, tog fat i pisken og slyngede i stedet Kaminari hen ad jorden, så han slap skæftet på vejen, så pisken forsvandt. Idet han gled hen ad jorden, hørte han en Kooros skrig, "Nej! Falken slipper væk!!"
Men Kirisuke var allerede over ham! Han sendte en flammende næve lige på ham!
"Sådan!", råbte Akaui, men få sekunder efter gik det op for ham, at Kaminari havde pareret med sin "Raiken". Han skubbede Kirisuke forover med benene og sprang op ad et træ.
"Nej! Ikke Kooro!", tænkte Akaui og drønede op ad det nærmeste træ. Da han kom op, så han Kaminari kaste fire Kunaier med røgbomber af sted mod Kooro. Uden at tænke over det, springer Akaui op i luften.
Han tog fire Kunaier op og tænkte på, hvad ham fra akademiet havde sagt: "...Meget af det kommer an på stødet i dit håndled når du kaster.. laver du et lille stød til venstre så skal du stå lidt mere til venstre.. på den måde er chancerne for at du rammer midten størrere..."
"Ja," tænkte Akaui og så sine mål, "det føles rigtigt.... NU!"
Akaui kastede Kunaierne samtidigt og sprang ned på en gren. Inden han vidste af det, udløstes en masse røgbomber sig omkring ham. Han sprang ned fra træet, hostende.
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Man 14 feb - 23:49

Røg-skyen fortyndes og forsvinder Takamaru nærmer sig Kirisuke-Sensei "Er du okay" Spørger han nervøst.
"Jaja, jeg fik bare et mindre stød" Svare Kirisuke og rejser sig "Det ser ud til at han er væk" Mumler han og tager et skridt mod landsbyen, han halter kraftigt.
"Lad mig" Siger Takamaru og støtter Kirisuke på vej tilbage.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tirs 15 feb - 12:22

avatar
Akaui: *host, host* hvad var det?
Kirisuke: Han må have kastet nogle røgbomber på vej ned fra træet... han er væk...
Akaui: Øh... der var røgbomber vedhængt på hans kunaier... *går med dem*
Kirisuke: Smart. På den måde ville han kunne tvinge Kooro nedad, selvom han ikke ramte. Flot kunai-arbejde for resten, Akaui.
Akaui: Tak *smiler og kigger ned i sin ninja-våben taske* jeg har stadig rifeligt, men hvis hver dag bliver sådan her, så løber jeg tør...
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Tirs 15 feb - 12:29

avatar
Wakai: Han holder sig forhåbentligt væk fra nu af
Kirisuke: Sig mig lige, Wakai, hvad fik jer egentligt op og slås?
Wakai: Jo, jeg sendte Kooro afsted, men så ramte han den med en Raiton, så den styrtede ned.
Kirisuke: Så han vidste altså, at den havde en besked?
Wakai: Hmm... jeg tror ikke, at han vidste det, før jeg prøvede at beskytte den...
Kirisuke: Men du er jeg ret god til camouflage. Hvordan kunne han finde dig?
Wakai: Det ved jeg ikke. Han vidste det bare...
Kirisuke: Hm... jeg tror, at vi er et skridt nærmere for at forstå det her...
Wakai: Hvad mener du?
Kirisuke: *skifter hurtigt emne* se! Vi er her!
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

on Tirs 15 feb - 17:38

De når knap ind til byen, før en bekymret Mizuumi kommer løbene imod dem, "hvad er der sket?"
"Lang historie," svarer Takamaru "Men vi kunne godt bruge lidt hjælp"
De når hen til gamle Gake-samas residens, hvor Kirisuke bliver lagt på en seng med udsagnet "jeg har det da fint!"
Imens Mizuumi tjekker og ordner Kirisuke og healer Akauis sår ordentligt, tager Takamaru sig af Wakais mindre skader.
Da de alle er færdige, bliver hele gruppen bedt om at hvile sig.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 16 feb - 12:50

avatar
Akaui: Pyha, *Lægger sig ned på en seng* sikke en dag,
Kirisuke: Det har du ret i... men vi fik da sendt bud efter hjælp og fundet ud af noget om vores modstandere...
Akaui: Ja, det har du ret i. Vent... hvad er klokken?
Kirisuke: Rolig nu, der er rigeligt tid til solnedgang
Akaui: Okay så, så skal vi vel bare hvile os...
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Ons 16 feb - 23:00

avatar
*efter et godt hvil, er holdet taget hen til udkanten af byen ved noget klippe med deres våben klar. De venter nu på, at solen går ned*
Wakai: Den er der næsten... *kigger mod solen* nu!
Kirisuke: Pas på!
*der høres ulvehyl og mærkelige, puslende lyde*
Kirisuke: Wakai!
Wakai: Ja! *Kaster en lysbombe om bag holdet*
*en flok ulve kommer til syne. De kniber øjnene sammen i det skarpe lys. Der er ikke nogen segl på dem!
Wakai: Jubaku no Jutsu! *binder en af ulvene*
Ulve: *drøner ned og går direkte til angreb*
Kirisuke: *Sparker en til side* hvad i alverden?
Wakai: *undgår med nød og næppe et ulvebid og slår en anden ulv væk*
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Tors 17 feb - 13:54

avatar
*der høres skrig og råb fra den anden side af byen*
Akaui: Pokkers! *sparker endnu en ulv væk* det er en afledning! Hvad sker der her?
Kirisuke: eg er lige så forvirret *undgår en klo* som du er, men *slår en væk* det lader til, at de har en slags strategi nu, *sparker ud efter en*
Akaui: Vi må væk fra dem! Ildbarrikade?
Kirisuke: Du laver røgbomben, Wakai og Takamaru, stik af på mit signal.
Wakai og Takamaru: Javel!
Kirisuke: NU!
Akaui: *kaster en røgbombe*
Wakai og Takamaru: *løber væk i forvirringen*
Kirisuke: *strør aske i en ring omkring ulvene og springer ind og tager Akaui væk* Fire Style: Eternal Flame! *der dannes en ring af ild omkring ulvene*
Akaui: Godt, lad os finde de andre!
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Fre 18 feb - 13:57

avatar
Wakai: Vi burde dele os. Du tager vest, jeg tager øst!
Takamaru: *nikker og løber mod vest*
Wakai: *får øje på en flok vildsvin, som prøver at brase ind i nogle huse* Næh nej! *kaster en røg-bombe kunai efter dem*
Vildsvin: *løber væk fra røgen*
Wakai: Jubaku no Jutsu! *binder et par vildsvin* ¤Det her kommer til at tage sin tid¤
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 15:51

avatar
Akaui og Kirisuke løber afsted.
"Jeg tager hen til Gakes residens. Du bevogter fra nord af", siger Kirisuke og løber videre.
"Javel," siger Akaui og løber mod nord.
SENERE
Akaui er henne ved nord, da en flok ulve angriber ham, "pokkers," tænker han og giver sig til at kæmpe. Ulvene presser ham meget, og inden længe kan han ikke klare det mere. Han tager en kunai op, undviger en ulvs angreb og stikker en anden i hjertet.
"Sådan der!" siger han, men inden han får jublet, forvandles ulven til sten.
"Nå, katten er ude af sækken," lydes en stemme bag Akaui. Han vender sig om, og får øje på Kaminari. Akaui skynder sig at trykke på nødknappen.
"Så det er altså en hemmelig jutsu?", siger Akaui.
"Godt gættet, Sherlock," siger Kaminari og trækker sit sværd, "og I kan ikke stoppe den,"
"Ja så? Hvor gemmer din kumpan sig?"
"Hvem siger, at jeg har en makker?"
"Det er en doton. Du bruger Raiton. Jeg er ikke dum, at du ved det."
"Nå da?", svarer Kaminari og sætter et segl på en af ulvene, "når nu du ved det, så bør du hellere DØ!"
Kaminari stormer frem, men bliver slået hårdt tilbage. Kirisuke var ankommet, og havde lige givet Kaminari et dobbelthånds-slag med Hoken.
Kaminari er nu hårdt såret.
"Tak, sensei," siger Akaui
"Så lidt. Jeg bad Wakai og Takamaru om at koncentrere sig om dyrene."
"Det er ikke dyr, det er en slags doton jutsu", svarer Akaui og peger på den forstenede ulv.
"Ja så...? Vi skal altså dræbe dem for at stoppe jutsuen?"
"Nej," siger Kaminari", jutsuen bliver ved om I så dræber tusind stykker."
"Jeg glæder mig til at høre mere under forhør."
"Det kommer beklageligvis ikke til at ske," svarer Kaminari. Noget jord under ham rejser sig op og transformeres til en hjort. Det samme sker med en flok ulve, som går til angreb!
Efter en hård kamp, er Kaminari forsvundet, og der dukker ikke flere dyr op.
"Han slap fra os," siger Akaui.
"I det mindste ser vi ikke noget til ham et stykke tid," svarer Kirisuke.

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

on Fre 18 feb - 16:00

avatar
Wakai og Takamaru løber efter en hård kamp hen til Kirisuke og Akaui.
"Dyrene begyndte at komme op ad jorden!", udbryder Wakai, "det er en slags jutsu..."
"Vi ved det," svarede Kirisuke.
"Der var i øvrigt en ulv med segl på! Den drønede ind hvor ringen var og så ringen, men vi dræbte den, så den blev til sten"
"Hvad!?", udbryder Kirisuke, "Nu tror jeg, at jeg ved hvad der foregår..."
"Hvad, sensei?", spørger Wakai.
"Hvis dyrene har forseglinger på, så kan man absorbere seglet og lære hvad dyret har lært. Som en slags skyggeklon... det kræver i øvrigt at man har absorberet et dyrs chakra, før man kan påkalde det..."
"Så det var derfor han slog Kooro ud," udbryder Wakai, "han ville absorbere dens chakra!"
"Præcis. Det forklarer også hvorfor de tog seglene tilbage..."
"Hey! SE!!", udbryder Takamaru og peger på himlen. En falk kommer flyvende imod dem, "det er Kooro!"
Kooro lander let på Takamarus skulder og Takamaru giver et brev til Kirisuke.
"Forstærkningerne er på vej. Vi skal bare holde dem hen en enkelt nat til, før Anbu kommer."
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 16:12

avatar
Akaui: Sådan!! Så skal vi bare klare en enkelt nat til!
Kirisuke: Med forstærkninger endda... men det bliver svært...
Akaui: Ja, vi burde få os noget søvn...
Kirisuke: Ja, gå I i seng, mens jeg sætter Gake og Mizuumi ind i situationen
Resten: Javel! *går i seng*
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 17:06

avatar
Kirisuke: Så er det op, I tre!
Akaui: *gaab* hvad er der?
Kirisuke: Back-uppen er her snart
Akaui: Godt så... hvad er planen *rejser sig roligt op*
Kirisuke: Det forklarer jeg senere, kom med
Alle: *går med sensei hen ved broen*
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 17:10

avatar
ALLE ER NU ANKOMMET TIL TSUKIYAMA

Kirisuke: *ser på back-uppen* Hvad i alv- Kunie! Godt, du kom. Jeg sætter jer ind i missionen i byen. *ser på de andre* hvad i alv- flere geniner? Det her er altså alvor! *begynder at gå hen mod byen*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 17:12

Kunie følger med Kirisuke og går op ved siden af ham. "Det var alt hvad vi havde, på nær Akademy eleverne..." Sukker. "Men undervurder dem nu ikke."

Baru går lidt i baggrunden og gaber. "Så er vi her altså endelig...? Det var også på tide." Ser på BukkaChi. "Bare rolig. Du skal nok komme i brug!"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 17:19

avatar
raito så Kirisuke og tænkte "woow... han ser ud som om han allerede har været i kamp. Raito løb hen så han gik siden af Kirisuke og spurgte "hvad er der sket. det ser ud som om at du har været i kamp mod akatsuki eller hvad?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 17:21

avatar
Kirisuke: Lang historie, men ja, jeg har kæmpet mod en af fjenderne. Jeg forklarer det senere, følg med

Hele gruppen går med Kirisuke ind i en bygning i midten, hvor der står en ung dame og en gammel mand
Kirisuke: Dette er borgmester Gake og hans barnebarn, Mizuumi. Gake repræsenterer byen. Mizuumi står for healing og support.
Gake: Goddag, unge ninjaer.
Mizuumi: Jeg gør mit bedste
Kirisuke: Jeg vil nu sætte jer ind i missionen. Det viser sig, at det ikke er Akatsuki, som opererer... *venter til mumlen er forbi* men derimod et par meget gode kriminelle ninjaer, som er ude efter denne her *viser dem en Akatsuki ring* En Akatsuki ring! Tænk hvor mange penge de kunne tjene... eller hvor let det ville være for Akatsuki at stjæle den fra dem. De ved endnu ikke hvor ringen er, men *tager et papir-segl frem* dette segl indeholder info om, hvor ringen befinder sig. Vi skal beskytte dette segl fra dem for enhver pris, er I med?
Lige nu skal vi få evakueret byen inden solnedgang. Når byen er evakueret, vil jeg sætte jer ind i strategien.
Gake: Jeg skal nok lede dem et sikkert sted hen efter de er ude af byen. I skal bare samle dem.
Kirisuke: Afsted!
*Akaui, Takamaru og Wakai løber ud og samler indbyggerene*

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs.com