Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 16 Feb - 21:31

Suigetsu
Godt så, jeg har læst hele The 39 Clues serien igennem og nu har jeg valgt at starte en FF med serien. Det er vist den første The 39 Clues FF på PT, så jeg håber, at den bliver god ;)
Der mangler bare en ting: Karakterer! Der skal være ca. 8, men nej, det er ikke de første 8, som I laver. Det er en slags konkurrence! Kun dem jeg synes er bedst kommer med i denne FF.

Her er en introduktion til de, som ikke kender til The 39 Clues:

For cirka 500 år siden, døde Gideon Cahill i en brand i sit hus. Han var ved at skabe en kur mod pest, men det serum, han fik skabt, gav folk utrolige evner.
Inden han døde i branden, gav han nogle af de 39 ingredienser videre til hver af sine børn, som også hver fik en del af serummet.

Luke Cahill fik et serum, som gav ham utrolige strategi- og lederevner.
Jane Cahill fik et serum, som gav hende en fantastisk kunstnerisk intelligens.
Thomas Cahill fik et serum, som gav ham utrolig fysisk styrke og vovemod.
Katherin Cahill fik et serum, som gjorde hende meget intelligent og opfindsom.

Hvis de fire serummer var blandede, ville et hovedserum med alle disse evner tilsammen blive skabt, men således skulle det ikke gå. Børnene beskyldte hinanden for at have påsat branden og gik hver til sit, efterladende deres sørgende mor, Olivia Cahill.

Luke grundlagde en slægt, ved navn Lucian, som bestod af talsmænd og generaler. På Lucian-grenens stamtræ finder man navne som Napoleon og Benjamin Franklin.
Jane grundlagde en slægt, ved navn Janus, som bestod af kunstnere i alle former og størrelser. På Janus-grenens stamtræ finder man navne som Mozart og Micheal Angelo.
Thomas grundlagde en slægt, ved navn Tomas, som bestod af sportsfolk og opdagelsesrejsende. På Tomas-grenens stamtræ finder man navne som Neil Armstrong og George Mallory.
Katherin grundlagde en slægt, ved navn Ekaterina, som bestod af opfindere og nytænkere. På Ekaterina-grenens stamtræ finder man navne som Albert Einstein og Thomas Edison.

Disse fire grene har udgjort kernen i menneskets storhed, men der har gennem 500 år foregået en indbyrdes kamp mellem grenene: en kamp om at finde alle de 39 ingredienser først. Amy og Dan Cahill for for første gang i 500 år grenene til at samarbejde. De får alle sporene og stopper derved jagten.


Her er så, hvor min FF begynder:
Men der er noget i gære! 15 år senere, forsvinder Dan og Amy Cahill fra jordens overflade. Alle grenene bliver forvirrede og mistænksomme over for hinanden. Hvem bortførte dem?
Der bliver fundet et brev i deres hus, hvor der står: "De vil finde spor nummer 40".
Nye agenter fra de forskellige grene dukker op. Jagten er i gang igen!

DU KAN OGSÅ KOMME MED I HISTORIEN!
Udfyld følgende skema og skriv det i denne tråd:

Navn:
Køn:
Alder:
Gren:
Hjemland:
Udseende:
Personlighed:
Evner:
Grund til at deltage i jagten:
Andet:


REGLER:

Navn: Du må ikke være i familie med folk fra den ægte historie! Navnet skal være realistisk! Du må IKKE være en virkelig berømt person! Man må godt gøre sin person berømt, men det skal være en opdigtet person!
Køn: -
Gren: Man SKAL tilhøre en af de fire grene. Ikke noget med at være to af dem på en gang. Man må IKKE være Madrigal!
Hjemland: Skal være et ægte land. Hvis USA, så hvilken stat?
Udseende: -
Personlighed: -
Evner: Evner betyder hvad man kan finde ud af. Du kan ikke være pop-stjerne og samtidigt være Tomas. Du skal ikke være for overdrevet.
Grund til at deltage i jagten: -
Andet: -

Fredag den 4. marts vil jeg vælge de bedste skemaer, så min FF kan komme i gang!
BEMÆRK: Denne "konkurrence" foregår også på PokeTeam, så folk, som poster karakterer der er også med i konkurrencen
Det var alt.
Hvis der er spørgsmål, så skriv dem i PB til mig, da der kan være spoilers.

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Tors 24 Feb - 23:47

avatar
Spoiler:

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 25 Feb - 14:26

Suigetsu
Jeg vil bede folk, som kender serien, om at holde spoilers på et minimum. Jeg vil gerne lave en FF, hvor selv folk, som ikke har læst serien, kan følge med. På forhånd tak :)

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Gratis forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner