Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 17:03

avatar
Her er skoven på Tsukiyama.
Om natten angriber mange dyr fra skoven af. Forsvar byen for enhver pris!

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 19:29

avatar
*Team Kunie ankommer først til skoven*
Kunie: Okay så, er vi klar?
Akaui: Helt klart! *ser på Shinibi* så skal vi to altså arbejde sammen? Jeg glæder mig til at se hvad du kan :)
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 19:31

avatar
Shini stopper foran Akaui
"Det er altid sundt at være på hold med andre nu og da" smiler "i sær fordi de personer måske bliver dine fjænder en dag.. men " hoster "skal vi få fundet ham gutten.. jeg gider faktisk ikke være her.. jeg er ret lost uden for Konoha"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 20:03

avatar
Kunie: Nej, vi skal vente til solnedgang, så Kaminari ikke angriber os...
Akaui: *ånder ud* så kan vi altså bare vente...
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 20:09

avatar
Shini smilede "som om jeg evd hvornår det er" han satte sig tilbage valgte dog allerede nu at aktivere sig Bayakugan.. og får at slå tiden ihjæl
"Og hvad med dit hold.. mangler du ikke en del.. jeg selv har endnu ikke kunnet mærke Spikes chakra"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 20:12

avatar
Akaui: Spike? Ham kan jeg godt huske... men i hvert fald, så er Takamaru jo ved Gakes hus for at tage sig af sårede. Wakai er ikke klar til kamp... han fik nogle ret alvorlige skader...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 20:17

avatar
"Som lyder på" Shini ville ikke hænge Akaui op for meget.. men det kunne jo aldrig skade hvis det kunne lettet hjertet hos en ve.. kammerat "Jeg vil ikke grave i det men hvis vi ved hans skader ved vi også sådan ca hvordan vores fjender angriber og hvad vi skal være mere forsigtig med end andet.. alt hvad der sker en kamp kan analyseres og blive en hovedfaktor i at vinde den"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 20:30

avatar
Akaui: Ja, det ved jeg godt. Nu for du at se hvordan jeg kæmper!
Kirisuke: *ankommer* Solen er ved at gå ned... de går snart til angreb...
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 20:36

Baru står ved siden af Kirisuke. "Det var godt." Trækker sit sværd. "Jeg har længe gerne ville afprøve noget!" Smiler lumsk under sin Kirigakure maske og ser på sit sorte sværd. "Kiridumdum, hvilken natur type har du?" Ser på og finder en god måde at holde sit sværd på.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 20:39

avatar
Shini holder stadig øje med området "tja ikke andet end små fugle.. hvilket kan være spion kloner" men jeg kan ikke rigtig opfange eller se nogen stor chakra nogle steder

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 20:40

avatar
Kirisuke: Ild. Jeg er en mester. Jeg har også en evne til at antænde aske. *banker på en beholder han har på sig, med aske i*
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 20:50

avatar
Nu hvor Shini tænkte over det, hvad var hans natur type så, efter alt at sige ild.. det avr hvad en uchiha normalt ville have

Han slog sine øjne op "en gruppe, størrer chakraere er i stort fart på vej hertil"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 21:09

avatar
raito kommer løbende hen til de andre. "er det ikke ved at være på tide at komme af sted. det er trods alt solnedgang."

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 21:18

På et splidt sekund havde Baru sendt sit sværd mod Raito og stoppet lige ud for hans ansigt. "Fjols! Dette er tydeligvis din første mission, ikke? En vigtig ting du skal lære er tålmodighed. Uden det er din mission dømt til at fejle." Ser på Kirisuke uden at fjerne sit sværd fra Raito's ansigt. "Godt, hvis du kan smelte min Ice Release kan vi lave vand, som kan aflede hans elektricitet, og på den måde undgår vi selv at blive ramt."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 21:21

avatar
Hvis Shini bare skulle sidde der meget længerer blev han sindsyg.. menre hjalp det ikke at fjolset til Baru havde ret id et ahn sagde.. men bare fordi man kunne vente betød det jo ikke at der avr chakra nok til det "To store chakraer har delt sig.. vi skal nok snart regne med et sammenstød" men hvad hjalp det.. ingen hørte nok alligevel ikk efter

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 21:21

avatar
"jeg kan kun brug futon indtil videre men det er også mere effektivt mod raiton"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 21:28

Baru fjernede sit sværd. "Du har stadig ikke forstået det har du?" Han sendte Raito et koldt blik under masken. "Har du nogensinde prøvet at brænde dig?" Han satte sig på en sten og kørte sin maske om på siden af sit hoved. "Et lyn er meget, meget varmere! Er du uforsigtig kan du blive dræb på stedet! Ikke at det gør noget. I denne verden lever naturens lov meget højt! Den svageste dør, også blandt os Ninja'er, så var jeg dig ville jeg falde ned og forberede mig kamp. Og nu håber jeg for dig, og også Kiridumdum, at I kan holde trip for jeg holder mig altså ikke tilbage." Smiler drabeligt og slikker sig for munden. "For i dag vil blodet flyde!"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 21:34

avatar
Kunie: *bruger Byakugan* Her kommer de!
Kirisuke: Jeg afleder dem. Løb når I får chancen!
???: Jamen dog! Nu bliver det spændende!
Team Kunie: *springer op i et træ og skjuler sig*
Kirisuke: Jamen er det ikke Kaminari?
Kaminari: *træder frem fra skyggerne*
Kirisuke: Hold jer på afstand. Han har nogle tricks oppe i ærmet...
Kaminari: Lige nu har jeg bare tænkt mig at læne mig tilbage og nyde showet...
*pludselig dukker der en masse dyr op ad jorden og går til angreb*
Kaminari: Har set jer! *kaster en bombekunai op i træet*
Team Kunie: *springer i hver sin retning*
Akaui: *lander og ser, at han er omringet af dyr* Shit! *begynder at nakke dyrene*
...

BARU OVERTAGER NU STYRINGEN AF KAMINARI. SUIGETSU OVERTAGER STYRINGEN AF KUNIE

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 21:47

avatar
Shini vidste at det var nu han skulle slå til, de små dyr var intet.. det han ledte efter var 'der', en stor chakra var blevet lagt der.. men at forlade gruppen nu ville være hul i hvordet.. men igen det var jo hans plan fra start.. og snart var han forsvundet i midten af det hele

En bjørn, en kæmpe stor bjørn.. halvt monster, halvt bjørn og helt under fjerdernes kontrol
"Sørme ja.. og mig som ellers hader bjørne" han aktiverede sin Sharingan og lod stille og roligt nogle skygger fange begge dens store poter "nu skal du være ordenlig bamsefar.. vi gider ingen juleleg..." i samme nu mærkede han hvordan fire sylespidse klør borrede sig ind i hans bryst og nu opfangede han at bjørnen allerede var brudt løs af hans skygger
"Shit" sagde han til sig selv og nåede at få forfæste før han ramlede ind i et træ..
Brystkassen, ikke i nærheden af vigtige organer.. han var stadig oppe at stå "så man skal altså ikke undervudere moder natur" han satte i løb.. hans øjne blev mere røde og han opfangede bjørnens bevægelseser med lethed nu.. og udgik hver pote.. han fandt to Kunais frem.. prøvede at få styr på et slørede syn han havde og sygtede..
Et smertefuldt brøl kunne høres og snart lå en bjørn besvimet i smerte.. med to Kunais sidene i hvert af dens øjne.. han sukkede og mærkede at han allede nu havde mistet meget blod.. og han vidste ikke hvor han var
"lad os få fundet de andre" han smilede og lo lidt da pludselig en Kunai flensede hans venstre bryst og han faldt.. ikke bedøvet, men livløst om.. mens små nerver fik ham til at spjætte og stønne.. hvis ikke snart nogle fandt ham ville flængen i hjertet gør det af med ham

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 21:51

avatar
*Raito laver håndtegn*
"kaga bunshin no jutsu"
*tre kloner kommer frem mens den rigtige Raito springer tilbage*
*tager en kunai frem og bruger >wind kunai blade< på den og er klar til kamp*
han kigger over på Baru og siger "stå ikke bare der, Baru"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 21:55

Baru ler højt og hånligt mens han løber forbi de mange dyr. "Kriridumdum, du tager dig af dyrene, jeg lokker fyren her væk!" Skal til at angribe Kaminari, da han pludselig forsvinder. "Hvad i...?"

Kaminari dukker igen op ikke langt fra Baru, lige i tide til at se Shini falde til jorden. "HA! Den første tåbe er nede!" Ler hånligt.

Baru stopper op og ser det hele. "Shi... ni... bi..." Klemmer hårdt om sit sværd og køre masken hen over sit ansigt. Han begynder at ryste lidt. "Shinibi...!" Begynder at knurre stille. "Du sårede min ven! Du prøvede at dræbe ham! "DU SKAL DØ! DIT BLOD SKAL FLYDE!" Løber mod Kaminari og hugger ud efter ham.

Kaminari bliver overrasket og når kun lige at undvige, men får hugget noget at sit tøj i stykker. "Snothvalp!"

Baru går langsomt hen mod ham. "Du bliver den første til at falde for BukkaChi! Hver beæret!" Pludselig går hans Chankra amok. "Third Gate: Gate of Life! OPEN!" Det giver et ryg i ham, og hans hud bliver helt rød. "JEg lovede dette var grænsen, men nej! Vi går endnu længere end det! 4th Gate: Gate of Pain! OPEN!" Stormer mod Kaminari med utrolig fart.

Kaminari springer tilbage og prøver at blokke alle huggende. "Hvad sker der! Snotvalpen er blevet hurtigere og slår hårdere?!"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 18 feb - 22:05

avatar
Kirisuke: Hvad i? Pas på! Han er en mester i at counter angribe! *skal til at løbe hen til Baru, men bliver stoppet af en stor ulv*
*
Akaui: Shini! *løber hen til Shini* ¤det bløder! Meget!¤
Kunie: *løber hen til Akaui* du kan ikke hjælpe ham nu!
Kooro: *skriger og cirkler om Shinibi*
Akaui: Men jeg kan ikke bare lade ham-
???: Jeg ordner det
Akaui: Hvad?
Wakai: *kommer op ad jorden* jeg tager ham hen til Takamaru og Mizuumi. Held og lykke. *forsvinder*
Kunie: Kom så! Nu kan han ikke tage os *peger hen mod Kaminari, som er optaget af Baru*
Akaui: ¤Wow!¤ Ja, du har ret! *løber af sted*
Kunie: Byakugan! Jeg kan se ham! En grotte ret forude!
Akaui: For Shinibi! *løber hurtigere*
Kunie: Pas p-
Akaui: *springer over et par ulve*
Kunie: ¤hvad i?¤ *nakker dem med Gentle Fist*

//OUT - Den hemmelige Grotte//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Fre 18 feb - 22:09

avatar
Shini mærkede hvordan det hele pumpede.. hvordan der pludselig var folk omkring ham.. hvor meget kvalme han fik over at være så svag.. han kunne ikke røre sig.. ikke tale.. han var alt for afkræftet.. og lige nu.. ja lige nu var han ligeglad med alting

((Tak for et skønt event.. det her bliver mit sidste post i det))

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

on Fre 18 feb - 22:12

avatar
de tre kloner løber mod doton-ulvene men to af klonerne går op i røg af ulvene mens den sidste fanger et af dem. den rigtige Raito løber mod hans sidste klon og skarer igennem ulven med sit vind kunaiblad hvorefter den bliver til en afskåret sten. Hans anden klon har fanget en ræv.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 18 feb - 22:23

Baru griber nu ordenligt fast i sit sværd begge hænder. "Det her er ikke på idé plan, men lad os gøre det alligevel!" Mærker Chakra'en pumpe i sin krop. "5th Gate: Gate of Limit! OPEN! 6th Gate: Gate of View! OPEN!" Mærker den enorme chakra. "Dø så!" Retter sværdet mod Kaminari og fokusere alt sin Chakra mod sine arme, hænder og BukkaChi. "DEMON SWORD STYLE: BLACK DEATH REAPER SLASH!" Løber få meter frem og hugger ud i luft. Først kommer der en kraft vind mod Kaminari, og derefter sker det. Alt Chakra'en i Baru krop blvier flået ud og flyver af sted. Jorden bliver revet op mens trykket forsætter mod Kaminari der ikke når at blokere. Træer bliver skåret i stykker. Sten dyr går it eller flere dele. selv de huse der ligger tættest på skoven bliver ramt. Da vinden endelig ligger sig, er der ikke andet tilbage end et langt krater efter angrebet. Baru står tilbage og ryster stille, men BukkaChi falder til jorden og går i stykker. Splinter af sværdets klinger flyver til alle sider og Baru er ved at lande oven i det, da et blåt lysklimt ramte ham, og han sendes bag ud. Bevidstløs, måske død.

Kaminari kravler svækket op af hullet. "Forbandede unge." Hoster en smule blod op og rejser sig. Hans tøj er revet fuldstændig i stykker og han har et grimt dybt sår tværs over over kroppen. "Havde den knægt kunne kontrollere alt den Chakra bare lidt mere, han ikke bare jeg været død, men landsbyen ville måske være skåret midt over..." Ser chokeret på Baru.

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs