Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 25 Feb - 14:25

Suigetsu
Hvad er jeres yndlings jutsu? Begrund jeres svar!

Min yndlings jutsu er nok enten Chidori eller Shinra Tensei.
Grunde: Chidori er et sejt angreb, som går lige på og hårdt. Der er bare et eller andet, som jeg synes godt om ved det angreb.
Shinra Tensei kan jeg lide, på grund af det originale i det. Det er en smart, praktisk og stærk evne at kunne kontrollere tyngdekraft! OwO

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Fre 25 Feb - 14:49

avatar
jeg kan rigtig got lide rarsengand fordi at det er rigtig sejt hvordan den bliver lavet når narauto bruger den og sådan noget med det der team vork der bruges til at lave den :D :D

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Fre 25 Feb - 21:31

Fasa
Enighed med Shinra Tensei... Dejlig jutsu. Meget praktisk til at slippe af med folk.

Mine yndlings jutsu'er (fordi jeg ikke bare kan vælge en xD) er nok
Demonic Illusion: Hell Viewing Technique fordi man er sikker på at vinde hvis først ens modstander er bange nok.. Muahaha. Jeg er fascineret af menesker og følelsen; frygt.
Crow Clone den er skabt af ren awesome o.O .. Meget dramatisk og cool.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 25 Feb - 21:47

Noesmos
jeg vil holde mig til en klassikeren kage bunshin no jutsu
man kan træne hurtigere med den, bruge den til spionage, man ka forvirre/snyde modstanderen ved at skjule sig mellem klonerne eller bytte plads med en klon og man kan bruge klonerne som et form for våben ved at kaste med dem

aka det er en ret nuttig jutsu

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Lør 9 Apr - 19:58

avatar
jeg må sige rasengen, den rammer umiddelbart ikke hårdt men laver ekstreme indre skader. f.eks. i bind 20 eller 21 (kan ikke huske vilket) bruger naruto rasengen mod sasuke men rammer en vand beholder. der er umiddelbart kun et lille hul, men bag på er den totalt smadret.
Kontakt
synes godt om

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 10 Apr - 20:30

Konan
Tsukuyomi er ikke bare min yndlings genjutsu.. den er alt i alt min yndlings jutsu.. den er ekstrem ond.. ikke særlig praktisk og uhyre svær at lave men den er nu bare awesome

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Ons 13 Apr - 8:15

avatar
men det er også en fed jutsu, konan.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner