Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 2 Apr - 18:38

Noesmos
som navnet indebærer handler dette forum om hvordan, hvornår, hvorfor, hvor og hvorledes i blev fan.

jeg blev fan af naruto da dr startede med at vise den. det var anden eller tredje gang at den blev genudsendt at jeg blev træt af at dr ikke havde flere afsnit så jeg søgte episoderne på nettet og ja, nu har jeg læst alle kapitler og set alle afsnit.

POST LØS!!!

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Lør 2 Apr - 18:57

avatar
Jeg blev også fan da dr begyndte at sende den. Og så da jeg kom hjem til min far, vik jeg købt omkring de første 12 bind, (Bortset fra bind 4, den var svær at få fat i xD ) og så blev jeg rigtigt fan der fra.

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Lør 2 Apr - 19:45

avatar
jeg så nogle mærkelige bøger på biblioteket. da jeg kom hjem opdagede jeg at jeg havde lånt verdens bedste manga!

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Søn 3 Apr - 13:35

avatar
jeg så det i fjensynet og så syntes jeg det var sejft (:

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 3 Apr - 13:41

Konan
Jeg læste mangaen lidt.. omkring et halvt år før jeg overhoved blev fan.. kan huske at det første par bind jeg læste var da Shikamaru, Naruto, Choji, Kiba og Neji skulle efter Sasuke som han havde forladt Konoha med Sound Four
Hvilket også skyldes at jeg godt kan lide Shikamaru...
Det første Naruto jeg så var Shipuuden, Hidan og Kakuzu arket hvor Shikamaru igen spiller en vigtig rolle
Efter det begyndte jeg at se Naruto på engansk, så Japansk og så kom den danske version på gaden.. så den men var ikke inponeret.. og siden da ja så har jeg bare fulgt med

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Lør 9 Apr - 11:04

avatar
jeg blev fan efter at have læst de første 30 bind.

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Man 11 Apr - 16:15

Fasa
Tja... Havde længe set billeder fra serien på internette, men så da jeg hørte at den ville komme på dansk tv om nogle måneder, besluttede jeg mig for at se og læse den.
Så, yeah, derfra var det rimelig meget kærlighed ved første blik xD

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 12 Apr - 12:14

Suigetsu
Jeg fik først bind 19 på min 10-års fødselsdag. Det var en fælles fødselsdag med min ven, Carl. Jeg var ikke så interesseret i begyndelsen, men Carl blev det hurtigt, så jeg besluttede mig for at tjekke det ud. Min samling af bind voksede hurtigt sammen med min viden om universet. Inden længe havde jeg de første par bind af shippuden, og så begyndte jeg at læse online. Og her er jeg så ^_^

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tirs 12 Apr - 12:49

avatar
Jeg blev spurgt om jeg ville hjælpe til på siden af Unknown Data, dengang vidste jeg ingen ting omkring Naruto.
Efter det begyndte jeg at se Naruto animen og jeg blev kæmpe fan af serien. ^.^

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Man 25 Apr - 0:53

avatar
det var dengang dr1 startede med at sende naruto og så blev jeg fan :D

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 1 Maj - 17:34

Machaku
Jeg så det på dansk i tv og blev fan af det. Ret let.

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Tors 5 Maj - 22:16

avatar
Min hukommelse er rimelig blank om det her emne... Men jeg tror jeg bliv fan af mangaen for nogle par år siden. Jeg var nede i byens bibliotek, og pludselig så jeg nogle Naruto bøger på en hylde, jeg genkendte self drengen fra tv og vil prøve at give det en chance. Det viste sig self at mangaen var helt fantastisk god :P

Kontakt FayLUK


Skrevet af Fay

Man 4 Jul - 21:09

Fay
Faktisk er det ikke særlig længe siden, at jeg for første gang opdagede det spændende naruto-univers.
For at være nogenlunde korrekt, så jeg min allerførste naruto bog (heldigvis 1'eren) på biblioteket, for omkring 3-4 uger siden, ikke mange dage før sommerferien i år. Jeg ville prøve med ny læsning og faldt over naruto, med denne skøre titel: som jeg så lånte og forelskede mig i. Indtil videre har jeg læst fra 1 til 15, og glæder mig rigtig meget, til at kunne låne den næste i serien (;
Hvorfor jeg er blevet glad for den nudel-spisende knægt og alle de andre ninjaer, er nok hvordan det hele er spundet sammen. Historien der vender og drejer sig. Den perfekte oversigt over de forskellige karakteres personlige træk og så selvfølgelig måden, de kan bruge en jutsu på.. ^^

Derfor er jeg ikke særlig langt inde i det hele, men lidt kan jeg dog sige god for, når det gælder Naruto og company. (:

Kontakt NotAvaibleXDLUK


Skrevet af NotAvaibleXD

Tors 7 Jul - 18:24

avatar
Jeg lånte et af bindene og længere er den historie ikke (:

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Søn 31 Jul - 16:52

avatar
Rent tilfælde faktisk, jeg stenede lidt med nogle venner og en af dem foreslog at vi skulle spille Dungeon & Dragon's bare i Naruto verdenen med forskellig Ninja Types. Det gjorde vi så og jeg begyndte at syntes om Naruto.

Kontakt CharlotteUchihaLUK


Skrevet af CharlotteUchiha

Ons 2 Nov - 23:17

avatar
Jeg blev fan ved at jeg så det, og syntes det var en FANTASTISK serie ^^
Og syntes at Sasuke var lidt nuttet ^^
Derfra blev jeg kæmpe fan :3

Kontakt Fru SasukeLUK


Skrevet af Fru Sasuke

Lør 10 Dec - 21:43

Fru Sasuke
jeg så det på dr1 også søgte jeg på nettet også meget mere og lige siden er jeg blevt ved med at se det :)

Kontakt kuramaLUK


Skrevet af kurama

Søn 12 Feb - 17:30

kurama
Jeg kan ikke helt huske, hvordan jeg blev fan :/
Men min storebror kunne godt lide det, så jeg tror, det har noget at gøre med det :)

Kontakt jacob23LUK


Skrevet af jacob23

Ons 15 Feb - 18:21

jacob23
jeg så det på tv også bygnde jeg at læse bogern

Kontakt MaaForumComLUK


Skrevet af MaaForumCom

Ons 29 Feb - 20:36

MaaForumCom
Så en bog i den lokale boghandel. Købte den. Læste bogen og kiggede den igennem et par gange. Blev enig med mig selv om, at jeg gerne ville vide mere om serien.

^Sådan gik det nogenlunde til.

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Fre 2 Mar - 0:13

Pain
Jeg så nogle afsnit af anime'en, da DR begyndte at sende den for en del år siden. Så stoppede serien, og jeg mistede interessen.

Nogle år efter kedede jeg mig en dag, og så fandt jeg nogle hjemmesider, hvor man kunne se anime'en. Dette resulterede i, at jeg begyndte at følge serien igen.

Efter noget tid hentede jeg ind på både den dubbede og subbede version, og derefter fulgte jeg den subbede hver uge. Dog begyndte der at komme så mange fillers efter Pains invasion af Hidden Leaf, at jeg mistede interessen i noget tid. Da jeg indså, at der ville gå lang tid med fillers besluttede jeg mig at give mig i kast med mangaen, og nu er jeg så også fulgt op på den og venter på nye afsnit hver uge.

Kontakt SuvinnaLUK


Skrevet af Suvinna

Tirs 10 Apr - 21:06

Suvinna
jeg så nogle mærklige bøger hos min fætter så huskede jeg navnet og googlede det da jeg kom hjem og så startede det der

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum på Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner