Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 4 Apr - 15:52

Noesmos
jeg ved ikke om der er andre end mig men efter at jeg er begyndt at se high school of the dead (hotd) har jeg fået blod på tanden angående måske at følge med i flere anime'er/manga'er.

og her dit spørgsmål til jer: kender i en(eller flere) manga/anime som i kan anbefale til os andre?

jeg kan anbefale HOTD - den er meget realistisk om hvad folk gør hvis der sker en krisesituation og den holder spændingen. genre: action, ecchi, horror

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Man 4 Apr - 20:18

avatar
pokemon og yugioh syntes jeg er rigtig gode så dem kunne jeg godt anbefale :)

har ikkke læst pokemon manga og set yugioh anime så ved ikke helt med dem .

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Man 4 Apr - 20:45

Fasa
Ville da helt klart anbefale Fairy Tail.
Serien omhandler Lucy, Natsu og Grey -som alle tre er magikere (hvilket er ganske normalt i deres univers). De er medlemmer af guilden 'Fairy Tail' hvorfra de tager forskellige jobs/missioner.
Det er en typisk Shounen, action, fantasy serie , men virkelig fed! :D

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Søn 10 Apr - 0:00

avatar
måske dragon ball? de er rimelige.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 10 Apr - 20:44

Konan
Soul Eater

har du brug for noget der ikke er lige så overhyped som Naruto. Ikke så ensformig som Dragon Ball. Ikke så langt som OP. Ikke så fanservice baserer som Fairy Tail. Burde du kaste dig over Soul eater.. hvis Tim Burton havde lavet anime havde han lavet denne
Men alt i alt en serie med en fin historie og god humor.. og så ikke anime artigt at selv den største 'anime hater' kan syntes om den bare en lille smule

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 10 Apr - 22:21

Noesmos
tja, en af mine venner ser op (går ud fra at det er en forkortelse af one piece) og jeg har overvejet bleach så er der nogle der kan anbefale dem.

angående jeres forslag vil jeg lige sige mange tak. men fairy tail synes jeg at ideen om magiker og den slags er blevet for opbrugt til mig og at de bare går på jobs for den til at virke uendelig. jeg har set dragon ball (eller den smule fra dr). pokemon og yugioh synes jeg er lidt barnligt.
håber ikke at min mening fornærmede eller skuffede jer. hvis den gjorde var det ikke meningen.

tror jeg prøver soul eater og muligvis fairy tail alligevel og tak igen

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Søn 8 Maj - 18:23

avatar
Anbefalet Animes:
Fairy Tail - Serien omhandler "som Fasa også siger" Lucy, Natsu og Grey som allesammen er magikere "Også kaldet Mages" Serien har nogle fantastiske sjove og gode scener, dog kan nogle af dem være lidt kedelige...
High school of dead - Serien omhandler om nogle high school unger som pludselig oplever at deres verden går helt i kaos af en virus som på en eller anden måde for en til at blive til en zombi.. Sæson 1 stopper meget pludselig, og man kan kun håbe på at der kommer en sæson 2.
Naruto shippuden - Serien som næsten alle herinde kender, jeg har ikke selv set så mange afsnit, men den kan helt klart anbefales ;D

Anbefalet Mangaer
Naruto - Naruto bøgerne er helt klart en af danmarks bedste oversatte mangaer (Mener jeg..)

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Ons 11 Maj - 21:01

avatar
Anbefalet Mangaer
Yu-Gi-Oh helt klart har altid elsket serien og humøren er rigtig god 38 fantatiske bind

Anbefalet Anime
Yu-Gi-Oh GX Animen er fantaisk den handler om en dreng der hedder Jaden Yuki Han er lige begyndt på et duel akademi hvor han får Rivaler og venner og masser af kampe og udfordringer

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Søn 24 Jul - 18:17

avatar
Jeg kan anbefale BECK. Det er en rigtig god anime som overraskende sker i vores verden og er realistisk. Den handler om en dreng på 15 der vil være musiker.

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Man 16 Jan - 22:47

Jirai-ya
Jeg er også på jagt efter noget nyt. Var der seriøst én der anbefalede pokemon? xD Haha, grinern :)

De serier jeg har set det hele af er Yu-Gi-Oh, Avatar (ikke en anime, men cool nok tegnefilm) Dragonball og Full Metal Alchemist.

Pt. følger jeg med i One Piece og Naruto. Jeg synes ultimativt Naruto er det bedste på markedet i øjeblikket. Det er sjovt og fængslende. Personligt er jeg også vild med One Piece. Det er ultra langtrukkent, men det er simpelthen en Anime smækfyldt med glæde og skøre indfald. Dejlige personer :b

Jeg har en kammerat der har anbefalet mig Bleach, Code Geass, Fairy Tail og Beelzebub. Bleach og CG siger mig ingenting og jeg gad ikke se det færdigt. Beelzebub virker udemærket, men jeg har ikke set det færdigt endnu. Fairy Tail har jeg stadig til gode.

Jeg er idag selv snublet over "Death Note". Den handler om en gut der finder en dødsguds dødsblok. Heri kan han skrive navne på personer, samt give dem en vilkårlig dødsårsag og så sker det. Meget mere end det kan jeg ikke sige, da jeg først lige er startet på den idag :) Men den virker på mig positivt anderledes end, hvad jeg ellers hidtil har fulgt med i. Jeg har tænkt mig at give den et forsøg.

Så det korte af det lange - min anbefalinger ser således ud:
Naruto - Jatak
One Piece - Jatak
Yu-gi-oh - Jatak
Avatar - Ok
Bleach - Nej tak
Code Geass - Nej tak
Beelzebub - Ok
Death Note - Virker umiddelbart ok
Full Metal Alchemist - Ok
DragonBall - Ok

Kontakt xxrLUK


Skrevet af xxr

Ons 18 Jan - 1:31

avatar
Death Note - Genre: Drama Mystery Shounen Supernatural
Der er også DeadMan Wonderland - Genre: Action Adventure Drama Mature Sci-Fi Shounen Supernatural Tragedy

Tenjou Tenge - Gennre: Action, Adventure, Comedy, Drama, Ecchi, Fantasy, Martial Arts, Mature, Romance, School Life, Seinen, Supernatural... Har dog kun set Animé

Black Lagoon - Genre: Action, Adventure, Comedy, Drama, Mature, Psychological, Seinen

D.Gray-Man - Genre: Action Adventure Comedy Fantasy Shounen Super Power

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Tors 19 Jan - 22:48

Jirai-ya
Nu har jeg så fået set hele Death Note (37)...

Karaktr: 5/10 - Men læs lige videre!

Den er super til at begynde med, og jeg ville faktisk give den 8/10 for første halvdel, hvor den anden halvdel ødelagde det for mig - det trækker en del ned. Men hvem ved, det kan være det falder i god jord hos en anden :)

Nu skal jeg prøve ikke at afsløre for meget, hvis nogen fik lyst til at se den. Jeg vil sige at selve ideen er ganske god og det er faktisk enormt spændende serie. Men omkring halvejs tager historien en noget sjov drejning - en ærgelig en af slagsen vil jeg faktisk sige. Fra at være en historie om 2 super-hjerner der forsøger at udtænke hinandens træk, går det lidt for vidt og ender i noget sammenslået organisations-arbejde, som skulle være en del af en stor master-plan. Men det virker helt forkert, synes jeg. Det fangede mig ikke ligeså godt som første halvdel. Den gik over og virkede en smule kedelig og langtrukken på mig.

Den er flot lavet. Godt tegnearbejde. En smule dyster, men det virker godt.

Hvis du er træt af at se de samme afsnit af serier du allerede ser, eller finder det besværligt at vente på nye afsnit i serier, så se den Death Note. Den kan godt anbefales.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner